| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 525 .. 1047 1048 1049 1050 1051 .. 2404 .. 3757
04.01.13 18:39
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

schmetterling84:
Ah jo du hesch jo so booklrts gmacht.... Bisch dämfall guet voracho...
Mir verschicke eusi chärtli sobald mir wüsse wer eus traut....
Jo klar die mieh wo du dir gäh hesch.... Hoff uf ganz viel positivi reaktione!

Danke vellmal Schmetterling Hoffes au Ha ja ziemlich lang dra gha und ich find sie ebe schono schön

04.01.13 18:42
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

@Emma: Mir hend d Lieferig innerhalt vo öpe einere Wuche gha.. Oder zwei, bi mir grad nüm sicher
Und isch alles tiptop gsi. Mir hend 14 Euro Porto zahlt und denn no 40 Zoll glaubs. Mir hend die Schueh und zwei massgschnidereti Chleider bstellt för mini Schwöstere. Die Chleider sind zwar nüt gsi, aber deför d Schueh
Chleider würd ich jetzt dete nüm bstelle aber de Räste scho.

04.01.13 18:49
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Meld mi au mal wieder..

Mir werdet ja am Mentig d'Ihladige verschicke (denn endlich chani mal es Foti innestelle) und min Schatz und ich sind scho ächli nervös. Ufd Reaktione (Ihladige sind selber gmacht) bini sehr gspannt und au wer sich grad tuet ahmelde etc. Uuuunnnd, jetzt giltets ernst

04.01.13 19:29
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hehe, LucyLu. Gäll du hesch ähnlichi wie mir gmacht?
Ich finde eigentlich s meiste wo sälbergmacht isch, sehr schön. Es isch immer speziell, wemme e Hochziitsiladig bechunt. Drum dänki, dass mir sicher beidi gueti Reaktione bechömed

Mir schicke si ja au am Mo ab. Wievell Ziit lönd ihr denn für d Ameldig? Ihr hüratet ja e Wuche vor eus, oder? De chani ungfähr abschetze

04.01.13 20:58
Prisi87 

Re: Bräute 2013

Mir händ d'Iladige öppere vorere Wuchä verschickt und ihr glaubets nöd, aber mir händ praktisch na kei Reaktione becho Ha mich uh druf gfreut
Hoff jetzt, dass sich doch na paar Rückmeldige werdet ergeh.
Mir händ d'Ameldefrist uf Endi April gsetzt. Mir hüratet Endi Juni. Das langet vörig.

04.01.13 21:24
jasi86 

Re: Bräute 2013

@Prisi, nimms ned tragisch mer hend üsi Iladige um dä 1. Dezember verschickt mit enere Ammelde Frist bis am 15. Dezember und nur 1 igladnigs Päärli (vo 22 !!) het innerhalb vo däne 2 Wuche gantwortet.... Mer hend d Ameldefrist extra so churz gmacht well eh alli igladene d'Ameldefrist aluäged und denked do hemer jo no Zit unds schlussendli vergessed.

04.01.13 22:05
Braut2013 
Re: Bräute 2013

Mir isches genau glich gange..hami o mega gfröit und bi gschpannt gsi uf d reaktione uf üsi chärtli..und denn isch afemal nüt cho..naja, so langsam heisech de immer meh Lüt aagmäldet (zwar nid alli über d Homepage wis dänkt isch gsi ) Und jetz wo d Aamäldefrischt abgloffe isch heimer no bide letschte nachegfragt, und vili heis eifach vergässe gha, aber sich dänn sofort aagmäldet..also mir hei iz praktisch keni Abmäldige und irgendwie meh Lüt als mir drmit grächnet hei Also machet öich ke Sorge! Die Aamäldige chöme scho..mängisch muessme halt nachefrage.

05.01.13 01:42
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Sterndli04:
Hehe, LucyLu. Gäll du hesch ähnlichi wie mir gmacht?
Ich finde eigentlich s meiste wo sälbergmacht isch, sehr schön. Es isch immer speziell, wemme e Hochziitsiladig bechunt. Drum dänki, dass mir sicher beidi gueti Reaktione bechömed

Mir schicke si ja au am Mo ab. Wievell Ziit lönd ihr denn für d Ameldig? Ihr hüratet ja e Wuche vor eus, oder? De chani ungfähr abschetze

Hoi Sterndli04
Mir hüratet ä Wuche vor oi, genau. Also mir schickets ja ebä am Mentig ab und händ Ahmeldefrist bis endi Februar. Mittlerwile findis fast ächli lang aber janu. Und ihr?
Ja genau mir händ au die Pocketsfolds, ha meeeega Freud dra und sooo viel Stunde investiert zums bastle aber es isch es Wert gsi.
Wege de Ruckmeldige hani mir jetzt nöd zviel Hoffnige gmacht, nur damit ich den nöd entüscht wird. Hoffe wird positiv überrascht.

Guet Nacht Zäme!

05.01.13 01:45
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Prisi87:
Mir händ d'Iladige öppere vorere Wuchä verschickt und ihr glaubets nöd, aber mir händ praktisch na kei Reaktione becho Ha mich uh druf gfreut
Hoff jetzt, dass sich doch na paar Rückmeldige werdet ergeh.
Mir händ d'Ameldefrist uf Endi April gsetzt. Mir hüratet Endi Juni. Das langet vörig.

Hei Prisi87
Genau vo dere entüschig hani ächli Angst, hoffe es chunnt guet. Mach mer mal nöd z'viel Hoffnige....

Hoffe es melde sich bald ganz viel Lüt bi oi!

05.01.13 16:34
elea 

Re: Bräute 2013

hey mönd mol das video aluege:

http://vimeo.com/m/29497176

i fendes so toll, vorallem wel si met öpis ganz anderem rechne so härzig!

 1 .. 525 .. 1047 1048 1049 1050 1051 .. 2404 .. 3757
Problem   irgendwie   schaffe   natürli   eigentli   Kollegin   gspannt   Zuletzt   natürlich   himbeer   eigentlich   vorallem   bearbeitet   langsam   Hochzit   einfach   richtig   wirklich   schnell   Zeremonie