| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 525 .. 1048 1049 1050 1051 1052 .. 2405 .. 3757
05.01.13 17:33
Prisi87 

Re: Bräute 2013

Jööö mega süess! D'Brut isch vorallem soo härzig

Juhuuii immerhin hät sich min Götti hüt weg de Iladig gmeldet. Aber sust na niemert

05.01.13 17:40
LucyLu 

Oh je Prisi87, das tuet mer leid, hoffe d'Lüüt meldet sich bald bi oi. Mîr händ hüt d'Ihladige uf Post bracht, jetzt bini gspanne wer sich meldet und wie lang das es gaht, ha aber mini Erwartige probiert abe zschrube, hoffe wird nöd z'fest entüscht.

05.01.13 17:52
Nemo 

Ou nei prisi, isch voll schad....
Mir händ hammer reaktione vo gschickte bluemestrüss bis zu mega vielne telefon und dankeschärtli übercho uf eusi STD chärtli.
Dänke aber au, dass weni denn Die richtige iladige schicke nüme gross reaktione chömed.
Isch schad,aber chasch leider dlüt nöd enderä.
Guet,bi eus sind hald au all mega überascht gsie,da min gg ja nie hät welä hürate und mir ja scho über 10 jahr zäme sind....bi eus hät niemert meh dra glaubt....ich au nöd

06.01.13 00:28
himbeer 

hey girls!

endlich chani mi au wieder mal melde... ich hoff ihr händ all schöni festtäg gha und sind guet grutscht! guets neus no eu allne!

ich bi leider nöd so guet is neue jahr gstartet... ich bi chrank und bi ab sofort au wieder uf jobsuechi... es gaht eifach nüm am alte ort. defür bini über d fiirtig schochli aktiv gsi und ha au en neue blog gstartet woni über hochzitsvorbereitige und theme allgemein schriibe, würd eu das interessiere? denn würdi eu nämli da de link inestelle :-)
ich schrib ja au brueflich und ich glaub ich muess das wieder chli meh pushe, au privat zum spass.

so und jetz muessi dringend bi de nici go nahläse :-)

06.01.13 10:13
Nemo 

morgä zäme!!

welcome back himbeer!
ja mach das, das wär doch no cool so en blog!

grüessli und schöne sunnntig allne!
nemo

06.01.13 11:05
himbeer 

da wär er: www.bridezillascastle.com
und über kommentär bsunders vo eu freu ich mich natürlich dopplet :-)

schöne sunntig eu allne!

06.01.13 11:56
Emma13 

Heyhimbeer, au dir ä guets neus! Ich hoffe, dass bald wieder gsund wirsch und au bald en neue job finsch, au ich bin uf de suechi...

Dini Iträg im Blog sind mega unterhaltsam, schriebsch echt guet, wird sicher paar mal go inegüggsle

Elea, s Video isch sooo herzig, wer cool wenn öper so öpis wür organisiere

06.01.13 12:17
Prisi87 

Bide STD Karte händ sich au viel gmeldet und bedankt. Da jetzt all s'Datum scho gwüsst händ, gits darum vilicht nöd so viel Reaktione uf d Iladig Aber bis Endi April müend sie sich ja amelde denn ghörtmer sicher na was

Ha na dä Termin fürs Abstecke vom Kleid abgmacht: 9. März

Wünsch eu es super Weekend!

06.01.13 13:12
himmelpunkt 

himbeer:

schöne sunntig eu allne!

Hallo Himbeer

Super geschrieben und sehr unterhaltsam dein Blogg! Habe mir genau dieselben Gedanken bezüglich Namensgebung gemacht und musste deshalb schmunzeln, als ich deinen Bloggeintrag gelesen habe.

Werde auf jeden Fall dann und wann wieder mal in den Blogg schauen und freue mich über neue unterhaltsame Beiträge.

lg

06.01.13 14:26
LucyLu 

himbeer:

schöne sunntig eu allne!

Hammer Blogg, Himbeer! Ha Mega müsse schmunzle und bin gspannt uf die wietere Ihträg!

Grüessli

1 .. 525 .. 1048 1049 1050 1051 1052 .. 2405 .. 3757
natürlich   eigentlich   eigentli   schnell   irgendwie   Hochzit   gspannt   wirklich   himbeer   Problem   bearbeitet   Zeremonie   richtig   natürli   Kollegin   einfach   Zuletzt   vorallem   langsam   schaffe