| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 526 .. 1049 1050 1051 1052 1053 .. 2405 .. 3757
06.01.13 15:42
elea 

Re: Bräute 2013

@emma,jo ha au grad denkt dassi das au wet ha ade hochzit aber das chani vergesse

@himbeer, momentan verschlengi sowiso jede hochzitsblog , aber wie du scho of dim gschrebe hesch, ergendwie gseht halt doch jede glich us. woni aber dine gläse ha hani paarmol luut müsse uselache ond mer denkt "jooo genau SO esches doch"!du schribsch wörklich super, und i be jetzt scho ganz giirig of neui iträg! merci förs teile

06.01.13 15:44
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@himbeer
Din blog isvh jo hammer, cha mi miner vorrednerinne nur aschliesse, du schriebsch super.... So früsch und genau so wie meh blog's gern liest. Bi gspannt uf no meh iträg vo dir.

@ nemo... Nimm mol a hesch dini cherzli gchauft. Ig ind si passe perfekt ubd uf das geld chunnts au nüm druf a oder?! Süst bischs greuig...

Me: mir si gester z freiburg a dr hz mess gsi... Hmmm was söll i säge, bi bitz entdüscht gsi... Ha mir das grösser und mit viel meh deko idee vorgstellt,.... Was ganz speziell isch gsi, es het anz e hufe frue gha wo kleider probiert und gchauft hei... Dim dolce vita am stand si die brüt nur o umme gwuslet... Mi svhatz het nach atüg gluegt und i ha mi chli umgluegt am stand.. U d was gseh i mi kleid hei si usgstellt... Ha ghofft min gsehts nid...
Hei denn no ä fotograpf troffe, ev. Nemme mir ihn will es isch öbis vorgfalle und mir si eis nüm sicher öb mi kollegin bi eus fötelet( nehmed nie kollege wenn dir baued git nur stress und wirdsch verarscht) jetzt sueche mir halt glich no ein.... Und de würd eus passe, isch sehr nett gsi und het chli die gluche asichte wie mir.
Süst isch nid soo viel gsi wo mir hei chönne bruche, aber wer no cathere oder location suecht wird fündig...

Liebs griessli und schöne sunntig

06.01.13 19:09
Nemo 

Re: Bräute 2013

@schmetterling
Jaaaaaaaaa, ich hän sie bstellt!! Hät eifach müesse sie, sie sind sooooooo herzig und passe perfekt!!! Hän mega freud!!!
Ha jetzt 50 stuck bstellt für 185 pounds.
Grüessli, nemo
Ah und ps: ich dänke Du fahrsch sicher besser mitem photograph!!

06.01.13 20:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

hey mädels, danke vielmal für eues tolle feedback, so machts natürli grad no meh spass :-)

06.01.13 21:58
himbeer 

Re: Bräute 2013

Ich hab den Blog auch gleich auf Facebook gepostet, für diejenigen, die da auch liken möchten.
www.facebook.com/BridezillasCastle

06.01.13 22:14
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Juhuuuuu!!!! Hüt ih 6 Mönet isch es sowiet!!!! Uiuiiuiui....

06.01.13 22:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui krass... gaht ja voll nüm lang!

07.01.13 07:41
elea 

Re: Bräute 2013

gester hani es APP abeglade zom luege wie langs no goht bes zode hochzit. höt sends no 242 Täg (aso höt of e tag 8mönet).. da goht jo no ewig...

07.01.13 08:31
Bow 

Re: Bräute 2013

Ou mann, i muess au no 221 Täg warte
Aber isch villicht glich besser so, hani no biz Zit zum vorbereite und organisiere das macht doch so Spass.
Muess eh mengisch ufpasse das i die wichtige Sache nid vergiss vor luter Krimskrams. Gester hani praktisch de ganz Tag dermit verbrocht im Internet Schmuck azluege

07.01.13 08:54
elea 

Re: Bräute 2013

bow, da heisst mer chöne no lang zeme fiebere
uh da metem schmock verstohnni.. i ha sone brutstrusstigg. i ha of mim tablet öpe scho 50bilder vo schöne brutstrüss, debi esch doch das sones chlises fortz detail
gester hani no metemne kolege päärli gred, die hend eri HZ i &mönet organisiert, de hani so gsiet aso för me wer da d höll, i chönt da nie. und de hends gseit es sig unglaublec stressig gsi, 1woche vor de HZ hends gmerkt dass si jo nar gar ke blueme hend und send de no ine blueme lade gspronge. da wer d höll för me! aber ebe i denke entweder het me chli das hochzits-gen und liebt d vorbereitig oder eim liits halt ned so...

 1 .. 526 .. 1049 1050 1051 1052 1053 .. 2405 .. 3757
wirklich   bearbeitet   Problem   richtig   Kollegin   langsam   natürlich   vorallem   einfach   schaffe   schnell   Hochzit   Zeremonie   eigentlich   himbeer   gspannt   Zuletzt   irgendwie   eigentli   natürli