| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 526 .. 1050 1051 1052 1053 1054 .. 2406 .. 3757
07.01.13 12:23
Bow 

Re: Bräute 2013

Jo gell aber das isch doch grad sSchöne am Ganze. Weisch i glaub mir hättes au gschafft euseri Hochzit imene Monet oder 2 zorganisiere, aber jetzt isch es halt so dass mir e Johr zit hei und denn cha me sich au erlaube für einzelni Details so viel Zit ufzwende. Und i find das au mega toll, i chum immer wieder uf neui Idee wenn i am surfe bi Derfür glaub i ebe au, je länger me Zit het, desto mehr macht me sich verruckt und nervös

07.01.13 12:29
elea 

Re: Bräute 2013

jo absolut.... theoretisch cha jede e hochzit i wenige mönet organisiere, aber es esch doch de eifach nor es ghetz... ond wetschs doch au chli gnüsse. i ha emo nach (höt of de tag genau) 3mönet verlobig emmer no mega freud wenni cha sege "das esch den min frönd ond mer send verlobt " ond weni das nome ergendwie es paar wenigi mönet het wer schad..

ebe em gegesatz denki de weder zlang wördi au ned wele omebäschele ade hochzit. wel ergendeinisch machsch di doch wahnsennig met dem hochzit züg. e koleg vo mer die hend 18mönet vorbereitigszit gha und er ond sini fröndin hend de zletscht wörkli gseit, jetzt wends es öpe dorre ha und das ganz abschlüsse. aso ned so hert wis jez tönd, aber si hend gseit si hedn 1,5johr vorbereitet jetzt wends entli hürote ond ghürote si ond fertig!
ide regel werd jo d hochzit au ned besser je länger das züg planisch ond alugesch. denke chonsch ehner zwifel öber am bereits planete wend emmer weder neus ond schöner gsesch....

dorom beni schono froh beni do bide 2013ner debi :D

07.01.13 12:33
Mime 

Re: Bräute 2013

Hello alli
Mann, hani es stressigs wucheändi gha mit schaffe, aui tierli do ir nöchere umgäbig hei gloub usgrächnet am samschti oder am sunnti z gfüeu gha, si müessi chrank wärde... zudäm no am umechränkle, aber was wotti mache? weni dienscht ha, hani dienscht...

@bow: naja, bi üs sis no 102 täg zum zivile und 103 täg bis zum kirchleche hochziit. geschter hett sogar mis mami am tel gmeint "jojo, de 20. april isch de no schäller do, als dänksch" haha... si womi hett usglachet im herbst, wüui so druff bi gsi, dass die wichtigschte sache so schnäu wie müglech fix organisiert si! gsehsch jtz...
aber so härzig: üsi TZ's und üsi eutere (auso mini und GG sini) si am samschti aui zäme ghocket und hei weis nid was aues usgheckt. d müetere si emu ganz hin und weg gsi geschter am tel, weis jo nid, was das de no aues git uiuiuiuiu

07.01.13 13:12
Bow 

Re: Bräute 2013

Jö so herzig Mime
I hoff au das für eus öper e chlini Überraschig bereit het (ohni das es jetzt irgendwie hochnäsig tönt ). Mir hei zwar allne gseit das si keini Spieli und so miesse organisiere und das mir eifach es gmietlichs zämesi wei ha a der Hochzit, aber irgendwei wärs glich schön wenn öper öpis würd mache...

07.01.13 17:52
Tamara2013 

Re: Bräute 2013

Hallo Mädels

Hätt öper interässe a dene wunderschöne Schueh. I ha se im 36gi bsteut...aber si simer leider ds gross :( I würd se für 60.- plus Porto 8.-

Liebs Grüessli

Datei-Anhänge
satin-pfennigabsatz-geschlossen-zehen-mit-perle-hochzeit-party-schuhe-weitere-farben_pqrnoc1345185033512.jpg satin-pfennigabsatz-geschlossen-zehen-mit-perle-hochzeit-party-schuhe-weitere-farben_pqrnoc1345185033512.jpg (17x)

Mime-Type: image/jpeg, 5 kB

08.01.13 14:13
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Uhuu Froue
Mi hets ou wider verwütscht und i mues wider go schaffe

I ha grad mit mire Arbeitskollegin über Unterschrifte diskutiert und de heimer beidi agfange, e nöii Unterschrift für mi z entwärfe.. Hihi da si luschtegi Sache usecho...
Sit dir ou scho chli am üebe oder heiter öichi Unterschrift scho?
I hätt immer s e schöni, kunschtvolli Unterschrift wöue.... aber das lit mer gar nid.. schnäu und kurz mues si si... defür wirdsi haut unläserlich
Düet dir dr vor- und nachname aues usschribe oder nume d Afangsbuechstabe näh?

08.01.13 14:18
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ja.... Mich auch. Aber so vergeht wenigstens die Zeit und ich denke nicht ständig daran, dass ich in 6 Monaten heiraten werde! *kreisch*

Ich nehme den Anfangsbuchstaben vom Vornamen und "schreibe" den Nachnamen aus. Wird aber auch schwungvoll / krakelig werden. Ein bissl geübt hab ich auch schon. Der neue Name geht super zum schreiben.

08.01.13 14:21
Bow 

Re: Bräute 2013

Hmmm.... i muess au wieder schaffe... Sit gester, und es isch sooo öööödeeeee

Also i ha mini Unterschrift bis jetzt mitem Afangsbuechstabe vom Vorname und de Nochname usgschriebe. I wird das denn mitem neue Name au so mache. Beidi Näme usschriebe wär bi mir viel zlang Und i mach wahrschienlich au nur sone Gekritzel wo niemer cha lese

08.01.13 14:37
elea 

Re: Bräute 2013

i ha letscht woche scho müsse schaffe
i werds au so mache wied bow und toluwu met de onderschribt. 1buchstabe vom vorname und de nochname usschribe (hani jez au emmer so gmacht)! güebt hani scho vor 11johr aber jetzt woni wörkli set, hani ke loscht me

08.01.13 15:46
Prisi87 

Re: Bräute 2013

elea:
jo absolut.... theoretisch cha jede e hochzit i wenige mönet organisiere, aber es esch doch de eifach nor es ghetz... ond wetschs doch au chli gnüsse. i ha emo nach (höt of de tag genau) 3mönet verlobig emmer no mega freud wenni cha sege "das esch den min frönd ond mer send verlobt " ond weni das nome ergendwie es paar wenigi mönet het wer schad..

ebe em gegesatz denki de weder zlang wördi au ned wele omebäschele ade hochzit. wel ergendeinisch machsch di doch wahnsennig met dem hochzit züg. e koleg vo mer die hend 18mönet vorbereitigszit gha und er ond sini fröndin hend de zletscht wörkli gseit, jetzt wends es öpe dorre ha und das ganz abschlüsse. aso ned so hert wis jez tönd, aber si hend gseit si hedn 1,5johr vorbereitet jetzt wends entli hürote ond ghürote si ond fertig!
ide regel werd jo d hochzit au ned besser je länger das züg planisch ond alugesch. denke chonsch ehner zwifel öber am bereits planete wend emmer weder neus ond schöner gsesch....

dorom beni schono froh beni do bide 2013ner debi :D

Mir händ eus au im Summer 2011 verlobt und erst jetzt im 2013 welle hürate! So hätmer schön Ziit für alles und cha viel selber gstalte. Aber da stimm ich Dir zue: Wott au endlich dass dä gross Tag da isch und mag langsam nüm warte

 1 .. 526 .. 1050 1051 1052 1053 1054 .. 2406 .. 3757
richtig   irgendwie   schnell   Zeremonie   bearbeitet   natürlich   vorallem   eigentli   natürli   schaffe   himbeer   langsam   gspannt   Kollegin   Problem   Zuletzt   einfach   eigentlich   wirklich   Hochzit