| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 527 .. 1052 1053 1054 1055 1056 .. 2407 .. 3757
09.01.13 12:59
Mime 

Re: Bräute 2013

Hallihallo
wow snet, mega günstiger fotograf!!... das ist eben noch so ein offener punkt bei uns, ein paar offerten habe ich, und der schwiegervater hat am sonntag noch einen bekannten vorgeschlagen, der auch fotografieren kann. aber da muss sich GG drum kümmern, ist sein bekannter... und vielleicht kann man an der HZ-Messe noch einen Fotograf gewinnen
wie im anderern threat schon gesagt, so langsam ziehts an, geht nicht mehr lange... flitterwochen müssen wir auch noch buchen. wo geht ihr so hin?

09.01.13 13:17
elea 

Re: Bräute 2013

900.- für 7h Fotograf? wow wie hesch denn das gmacht snet?
dasch no schlau wege de dentalhygeniker!! hani gar ned öberleit vorher no zgo... muss das mol mim frönd sege (er raucht sehr vell..)
wer jo de schad wenner of de belder gäli zähn het (wörd jo nebem wiise chleid nome uffalle)! de wers de wie i dene typische zahnpasta werbige wone brut chorz vor de hochzit no merkt dass i gäli zähn het und de brucht si die zahpasta und ade hochzit lüchte denn die cheibe zähn wie neonröhre

09.01.13 13:25
snet 
Re: Bräute 2013

@Fotograf: Ich habe die Hochzeitsfotos bei einer Forumsbraut gesehen und die haben mir sehr gut gefallen und da habe ich mich dann bei der entsprechenden Fotografin gemeldet. Sie hatte ziemlich günstige Preise, die sind aber jetzt raufgegangen, aber da ich mich vorher gemeldet habe, profitiere ich noch von den günstigeren

@Mime: Da wir eigentlich schon auf Vorflitterwochen waren, machen wir jetzt nicht mehr so grosse Ferien. Der Plan ist eigentlich 3 Wochen nach Paris (zug) - London (zug) - England (auto) - Schottland (auto). Wie siehts bei euch aus?

@Elea: Jep, ich will doch auf den Hochzeitsfotos ein strahlendes Lächeln zeigen können

09.01.13 13:36
elea 

Re: Bräute 2013

@fotografin: ah meinsch d lena vo züri?

@flettewoche: jo das tönd aber cool, paris, london, schottland... echt en originelli reis! so öpis wördi au cool fende!
mer hend emmer of island wele, aber gester hemmer gmerkt dass das auä nix werd, well mer erst endi september hürote werde denn die meishcte hochlandstrosse nöm befahrt bar si. ond wenn mi frönd ned cha metem 4x4 dond berge bloche ond keni flöss cha dorchquere, denn wel er au ned go (sini wort) dorom stönd mer jez weder chli am afang... südafrika esch au mol en idee gsi, domm nor dass die em september wenter hend..
naja, be of all fell offe för tipps ;)

09.01.13 13:38
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

oh wow snet, dir sit wirklich fliessig gsi... und sehr en günstige Fotograph heit dir.. wenigstens mol öbis wo ein positiv überrascht bi de chöste.
Toli Hochzytsreis, es muess jo nid immer Karibik si, bi eus gits au nid Typischi

Flitterwuche: also mir hei imme rgseit mir mache e Mexiko Rundreis, aber do mi Schatz selbständig isch und halt au e Eimaa Betrieb het (no) ischs es eus fast nid möglich eifach 3 Wuche weg zgoh, nid weg em Geld aber er hets soo streng, nach einere Wuche Ferie schafft er doppelt wieter.. Wäg dem hei mir eus bedi öbis dörfe ussueche: er wett uf Sarajevo goh und ig ha mir Disneyland Paris gwünscht.. Bi ebe mega Disney fan. und bi z Los Angeles udn z Orlando scho im Park gsi, jetzt sich Paris dra.. Falls denn no bitz öbis für bliebt mache mir es Reisekässeli und sit mi SChtz über Wiehnachte so e Reportage gleugt het über d Rout 66 will er dört hi (??? Bi sprochlos gsi, er wo nie is Amiland het welle)

Zahnhygiene vor HZ: ha mir zerscht überleit öb i e Bleeching söll mache, aber ha kei Erfahrig.. öbber vo euch (also ig ha eigentlich nid wirklich geli zähn aber s viele Teetrinke merkt meh au...)

09.01.13 13:49
snet 
Re: Bräute 2013

@Fotografin: Genau die meine ich!

@Flitterwoche: Elea, wieso verschiebt ihr denn eure Flitterwochen nicht zum idealen Reisezeitpunkt auf Island hin? Wenn das wirklich die Reise ist von der ihr träumt, könntet ihr ja auch noch 6 Monate drauf warten, oder? Wir waren letzten Herbst (September / Oktober) noch auf Hawaii und es war einfach traumhaft! Vielleicht wäre das ja eine Idee?

@Schmetterling84: Geht ihr in dem Fall nach Sarajevo und Paris? Ich war bereits im Disneyland in Tokio, und es war doch etwas sonderbar (Japaner stehen auf Schlangen-stehen). Erfahrung mit Bleaching habe ich keine, ich finde eine Dentalhygiene reicht da völlig, schliesslich werden die Zähne dabei auch poliert.

09.01.13 13:55
snet 
Re: Bräute 2013

@Flitterwochen: Passend zu unserem Hochzeitsgeschenkwunsch "Zustupf in Reisekasse" habe ich noch einen sehr alten Lederkoffer in der Brocki ergattert, der zur Moneybox umgewandelt wird!

09.01.13 13:58
elea 

Re: Bräute 2013

fotografin: jo mim frönd hend eri belder ned eso gfalle ond er het ned wele dass öper vo zöri extra chont, er het gmeint das machi d planig schweriger..

fletterwoche: mer wend beidi ebe direkt nach de HZ ed ferie go, eus esch das mega wechtig dass mer denne no chli zeme chönt fort go ond ned grad de altag hend. mi frönd het jez gemint de gömmer halt em 2014 of island ond fletterwoche neumet anders. aber dass mer d flitterwoche erst spöter mache chont för eus absolut ned i frog, wels de för eus vom gfüehl her keni fletterwoche me send. mer neme das sehr ernscht

bleaching: jomini fröndin het mol eri zähn lo bleache wel si vell kaffi trenk. si het aber ned extrem gäli zähn gha, i ha eh gfonde si hets ned nönit. d behandlig het ned wehh do aber paar stond spöter hend eri zäh weh gmacht, obwohl de zahnarzt gseit het er macht sone ganz moderni methode wo ned weh dued ond de zahnschmelz ned agrift. naja ere hets glich weh do. si het wörkli schöni zähn gha aber i ha ere au gseit, wenn si mer ned gseit hetti dassi d zähn bleachet het, wers mer absolut ned ufgfalle. er wosis gseit het hani dnekt "ah jo schön wiisi zähn". und för das fendis de wederom ztür... ond bi so normale verfärbige helft jo dentalhygentikerin scho mega. bi mim frönd wo jo raucht merkt mes emmer wenner gsi esch, de send sini zähn weder vell heller!

09.01.13 14:45
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Bleaching: merci für euchi antworte.. oh nei wenns weh duet will i das nid mache.. ha ebe nur denkt viellicht hets öber vo euch gmacht, ha mir ebe überlegt will jo mi Götti Zahnarzt isch ig würds bi ihm mache (leider isch er z Playa de Aro) und het es usflügLI zu ihm gmacht

@snet jo ig würd gern no im 2013 is Disneyland und denn denk ig göh mir im Friehlig 2014 uf Sarajevo. Jo in paris chasch so en Fastpass mache, denn muesch nid so astoh... Hawaii?? wie lang sit dir gsi? ig ha gester grad chli gluegt was es so choschtet etc. aber find nüt gschieds so als Pauschalurlaub.. Ha as chind immer dört hi welle.. wo sit dir gsi?

Flitterwuche: also ig würds ebe au soo schön finde grad nach dr HZ will ha s gfühl entspannig bruchsch denn und weisch wie schön wenn du überall chasch säge. "es si eusi Honeymoons" und d zimmer werde so schön gmacht! würd am liebste nach dr Hz e Wuche noime hi wo mi eifach cha loh verwöhne loh..

@elea
ha au so ein dahei, bi ihm mues öbis laufe...

09.01.13 14:57
elea 

Re: Bräute 2013

bleaching: jo ebe chont auä au druf a wie empfendlich dini zähn send. aber ebe i denke di meischte hends jo gar ned nötig. me het jo ame nome selber sgfüehl dass me usgseht wie de glöckner vo notre dame ;)

honeymoon: jo ebe d entspannig het me secher nötig und i weiss i chönt s fest nie so fescht gnüse wenni weiss dasi de am mäntig weder müsst go schaffe. und dehai blibe ond ferie mache esch för me absolut ke option, i ha sooo wenig ferie, do nötzi jede tag vode ferie zom weg go! jo ond sesch doch toll wend öberall chasch sege, mer send gaaaanz frösch verhürotet
i schisse mer jetzt no id hose weni öperem cha verzelle dasi velobt be

 1 .. 527 .. 1052 1053 1054 1055 1056 .. 2407 .. 3757
Hochzit   schaffe   natürli   Problem   natürlich   bearbeitet   eigentli   himbeer   vorallem   richtig   gspannt   Zeremonie   irgendwie   Kollegin   eigentlich   schnell   langsam   Zuletzt   einfach   wirklich