| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 528 .. 1054 1055 1056 1057 1058 .. 2408 .. 3757
09.01.13 16:17
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ Lus
ig weiss nid öb mir es Gästebuech wei, will ig due mi au immer sehr schwer mit dri schriebe.. was i mol gseh ha und ganz toll find isch wenn meh es Bäumli chauft (es echts) bi jetzt nid siche röb du gseitt hesch dir chaufed es Huus nach dr Hz, aber au wenn meh nur en Balkon het, denn verteilt meh de Lüt z.B. Schmetterling wo es Fädeli dra hei und jede oder Paarwis schriebt en Glückwunsch druf und hängts a Baum, wenn meh denn dr Baum setzt chasch jo die Chärtli drab neh und ines Böxli due und wenn des ganz symbolisch willsch mache, chasch se bim setzte mitvergrabe... so quasi d Glückwünsch und euses Glück wachst.. bimObstbäumli würde die denn Frücht trage.. Oder wenns nid soviel Gäst si es mobile mache.. mit de Chärtli..

will ig bitz bi bi etsy goh stöbere (bow du bringsch mi wieder uf Idee) ha ig mir überlegt, dass ig jo i mim Brutstruss e Fleur de Lys ha us Strass, aber d Bridesmaid bechöme e chline Struss nur mit hortensie, dass sie au so glitzer chnöpf bechömme also ha ig Fleur de Lys bstellt udn Schmetterling (muess jo passe) JETZT aber, ha ig denn grad no ring küssi agluegt und s Perfekte gfunde wo zu eus und vorallem sicher mim Schatz gfallt udn passt:



Het vo euch au sich scho öbber gedanke gmacht zum Ringküssi? Ig bstell das zimlich sicher

09.01.13 16:25
elea 

Re: Bräute 2013

das fendi cool met em holz! do hend doch vorallem au d manne freud dra! das wer au no öpis wome selber cha bastle, oder am brütigam de uftrag cha ge :)

mer werde kes reng chösi ha. mer gänd de d reng eifach am trauzüge ond de bhaltet s schachteli im hosesack ond wenn mer d reng bruche geht er eus das schachteli met de reng denn. das mache mer so wel mer kes chend als rengträger hend/wend und welli denke dass das e sones chlises detail esch wo eh niemert wohr nemmt. aso die wo ned grad am gang hocke gsend das rengchösi jo denn eh ned...

09.01.13 16:34
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

He elea, ha grad miesse lache... dass, meh das "Ding" gar nid recht gseht ha mir nid überlegt, aber do mim Schatz sis Gottemeitli eusi Ringträgerin isch, bruche mir eis...

Jo selber mache wer nid so s Problem, aber s Usfräse.. Ebe ha au gfunde es isch eher es Maskulins Küssi nid so eis mit Mäscheli und glitzer.. (usser i peps no uf)

Wenn mir scho bi de Ringträger si, wer vo euch het Bluememeitli???

09.01.13 16:50
elea 

Re: Bräute 2013

guet velecht chasch jo ine schrinerei go ond froge ob sis machet för de und ganz lieb met de wempere klempere

bluememeitli hemmer au ned well mer hend nome eis chlises chend of de hochzit. ER esch 4i ond fendes blueme ströie ond reng träge ebe gar ned cool
aber i bruchs au ned vo dem er macht das nix
muss au ehrlech sege i be nonie anere hochzit gis wos bluememeitli oder en rengträger ge het..

09.01.13 18:00
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ Bluemechind/Ringbringer: hämer beides nöd da kei Chind a oisem HZ werdet däbi sih.

@ Ringchusi: mis Mami tuet mir eis mache, es isch nöd es typisch Chüssi, chans nöd erchläre, muss mal luege ob ich es Foti noimets ha....

@ Gästebueche: kei Ahnig ob mer eis werdet ha, ich wird nüd organisiere, evtl. chunnt öpis vo TZ, lönt ois überrasche.

@ Flittis: mir werde ca im November für 5 Wuche uf Australie/Neuseeland gah, freuet ois scho sooo sehr. Nächst Monet gömer go bueche... Werdet nachem HZ eifach ächli frei näh aber nöd weg gah...

@ DH / Zähbleaching: wirdi nöd mache, rauche nöd und trinke kei Kaffi /Tee. Gah sowieso eimal im Jahr zu de DH und wird im April sowieso wieder gah...

So ich glaub ha überall min Komentar däzue gäh

Jetzt ab go spörtle....
Lg

09.01.13 18:08
elea 

Re: Bräute 2013

lucylu wenn er kei ringbringer hend, för was bruchet ehr denne s rengchössi?

09.01.13 18:40
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ha mi ächli falsch usdruckt: mir händ i dem Sinn keis Xhind wo ois d'Ring bringt sondern TZ werdet die Hebe und ois bringe.

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 204 kB

09.01.13 19:58
Mime 

Re: Bräute 2013

Wow LucyLu, das isch jo mou kreativ...

@ring bringe: mir fängtes äbe ganz geil (tschudigung füre usdruck) wenn entweder TZ oder Pfarrer oder GG uf zmau ir Trouig wür e färnstürig füre nä und de es outöli oder e chline heli wür d ring bringe, das wär doch dr börner!!! s dumme isch nume, dass sech die drü manne äuä nid chöi entscheide, wär de tarf...üse pfarrer isch äber dr Götti/Onku vo mim GG und söttet dä mou gseh, wemer am 1. ouguscht fürwärch ablöh... isch aube dr usgflipptisch. und aues so färngstürets fingt er äbe ou super. jtz heimer jo de mou s trougspräch, de chöimer die idee jo mou bringe

@gästebuech: mini TZ hett mi scho vor mönet gfrogt wäge gästebuech und hochziitsziitig, irgendwas isch am tue, d nachberin vo mire mueter hett ou mou no so kommentär gmacht.
überhoupt fingis seeehr amüsant, wie teu lüüt schiinbar was am ushecke si und mit welere energie... s heisst nume immer "gsehsch de..." bi jo scho schööööön gspannt.

@DH:ha im Feb eini, froge mou, ob de das 2 mönet hebt. bleaching würi nie mache, ha süsch scho gnue empfindlechi zähn.

@flittis:mir näh ganzi zwe wuche nach dr hochziit ferie, s erschte mou sit johre, dasmer so lang zäme ferie hei.. das elei isch einlsch scho gschänk gnue, aber mir wette no eine druf setze und ou s erschte mou überhoupt so richtigi strandferie mache, mit nones bitz aktivurloub drbi (süsch gömer üs uf zmou de no uf d närve ;-)

09.01.13 21:03
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mir werdet es Gästebuech ha, han denkt dass d Gäst während mir selber am fötele sind, Fotis mache chönd und am Abig im Gästebuech sich mitem Foti chönd itrräge. Isch au en Grund zum chli umelaufe und nöd ständig hocke blibe.

Bluememeitli hemmer au, han scho uuu süessi Chörbli kauft, mir hend halt viel Chind ide Familie und ich finds eifach mega herzig...

Ringchüssi werdemer au ha, da euse Göttibueb d Ring bringe wird :)

09.01.13 21:11
Lula 

Re: Bräute 2013

@Schmetterling: Wow!! Wo hesch das Holz Herz gfunde? gseht ja mega schön us!!!

 1 .. 528 .. 1054 1055 1056 1057 1058 .. 2408 .. 3757
vorallem   schaffe   Problem   irgendwie   Zuletzt   Hochzit   langsam   wirklich   Kollegin   eigentli   natürlich   gspannt   einfach   schnell   bearbeitet   eigentlich   Zeremonie   himbeer   natürli   richtig