| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 529 .. 1055 1056 1057 1058 1059 .. 2408 .. 3757
09.01.13 22:59
LucyLu 
Re: Bräute 2013

MIME, danke, gfallt mer ebä Au und isch mal was anders. Mis Mami tuet das für ois mache....

10.01.13 07:40
anyany 

Re: Bräute 2013

Hoi zäme,

Wir heiraten auch im 2013 aber erst im Oktober. Troztdem ist schon einiges in trockenen Tüchern.

Wow, es ist toll, wie sich die Ideen hier häufen. Da weiss man ja gar nicht, welche man sich abschauen soll.

Das mit dem Gästebuch ist so eine Sache. Ich möchte auch irgendetwas, dass die Gäste der Hochzeit verewigt, aber es muss nicht unbedingt ein Buch sein. Ich überlasse das meinen Trauzeugen. Ob Leinwand, Baum, Buch, Bild, Wäscheleine.... spielt alles keine Rolle. Ich weiss, dass die beiden ein Händchen für sowas haben und unseren Geschmack bestimmt treffen werden. :)

10.01.13 08:09
Bow 

Re: Bräute 2013

Uh, das mit der wisse Liinwand und de Kussmüler muess i mir merke.
Vor allem het me jo denn no öpis zlache, wenn dMänner mit rote Müler umelaufe

10.01.13 08:11
Bow 

Re: Bräute 2013

Uh, das mit der wisse Liinwand und de Kussmüler muess i mir merke.
Vor allem het me jo denn no öpis zlache, wenn dMänner mit rote Müler umelaufe

10.01.13 08:22
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Blumenkinder: Würde ich toll finden! Wir haben einige Kinder im Familienkreis und wir sie fragen, ob sie das gerne machen möchten. Hoffentlich trauen die sich dann auch! ;) Wir denken, dass wir dann immer 2 Kindern 1 Korb geben. Wisst ihr, wo man die günstig kaufen kann?

Ringbringerin: Mein Gottenkind wird uns hoffentlich die Ringe bringen. Sie ist dann knapp 2 Jahre alt. Das ist also nicht wirklich planbar...

Gästebuch: Hätten wir auch gerne. Diesen Job hat unsere TZ bekommen. Daher weiss ich nicht, was genau sie machen wird.

Flittis: Wir werden Ende Aug / Anf Sep in die Flittis gehen. Vermutlich nach Zypern, wir haben dort unseren gemeinsamen Urlaub verbracht und es war wunderschön!

DH / Zahnbleaching: Zur DH möchte ich auch vorher nochmals gehen. Zahnbleaching habe ich mir überlegt. Meine DH bleicht sich auch die Zähne mit so einer Zahnschiene, die man über Nacht tragen muss. Sie meinte, je nachdem wie empfindlich die Zähne sind, könnte es etwas unangenehm werden. Aber das geht wieder vorbei. Weiss jetzt also nicht, ob ich's machen soll...

10.01.13 08:34
Mona83 

Re: Bräute 2013

Hallo Mädels

mäld mi das jahr au mal.

hei ihr händ ja mega viel gschribä, bin irgendwänn mal afangs dezember oder so drin gsi. hui und jetzt hani dänkt ich lis eifach alles vo däm jahr (sind ja nur 10 täg) aber bitte sind mer nöd bööös, sooo viel magi nöd läsä.

hani öpis verpasst?

@bluämäkind: hoff mis gottämeitli macht das, sie isch a üsem hochziit 3 jahr als.

@Ringkissen, also mir gfallt so öpis wiä das us holz. :-) glaubä ich mach mi au uf d suächi nach öpis speziellem anstatt nur äs chüssi.

@gästebuäch: hoffä mini tz macht das, ich liäbä so züg aber das weiss sie. :-) hingägä findi ä hochziitszitig nöd nötig.

@flittis: mir gönd no diä wuchä definitiv go buächä, USA mir chömet!!!! :-)

10.01.13 08:45
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge mitenand

wow, da isch ja wieder einiges gschriebe worde ...
wie gaht das mit dä liinwand und dä kussmüler
tönt no luschtig

mir werdet glaubs es normals (herzigs) ringchüssi näh,
ganz 'langwillig', aber ich finds no schön und bi eus wirds
au euses gottimeitli bringe, sie isch dänn scho 5i ...

eusi flittis werdemer uf mauritius verbringe isch
scho immer en traum vo mier gsi das
werdemer eus suscht nämli nie meh leischte!

mir sind im moment grad weg dä ring am luege, hmm ...
und ich han immer no kei passendi schuhe gfunde!!!
all die höchi sind eifach nöd bequem, aber es muess doch
es paar gäh wos einigermasse gaht ... hoff wird glich no
fündig, zum glück hani no bitz ziit!

wie laufts eigentlich mit eurne rückmeldige betreffend iladige?

10.01.13 09:42
sabrinella 

Re: Bräute 2013

Hallo Zäme ich ghör jetzt au zu oich freu mich soooo fescht!!!!!
hihihihi und jetzt müemer alles organisiere und mache han gseh ihr sind scho voll debi!!???

10.01.13 09:51
Lula 

Re: Bräute 2013

@Lilly4: Bisch scho mau im Brutschuhlade zBärn gsi? Viellech findisch derte Din Schueh, wo nit zhöch z ou bequem isch?!

10.01.13 09:53
elea 

Re: Bräute 2013

hallo sabrinella! cool dass emmer no neui 2013er brüt chöme! :)

besch ganz frösch verlobt?

 1 .. 529 .. 1055 1056 1057 1058 1059 .. 2408 .. 3757
Zeremonie   Hochzit   Kollegin   langsam   himbeer   Zuletzt   Problem   irgendwie   natürlich   richtig   wirklich   natürli   einfach   schaffe   schnell   bearbeitet   eigentlich   eigentli   gspannt   vorallem