| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 530 .. 1057 1058 1059 1060 1061 .. 2409 .. 3757
10.01.13 10:32
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mir werdet au ca. 100 persone si aber eifach wills nöd anderscht gaht, sind
alles wichtigi verwandti für eus und au fründe natürlich, mer chöntets niemals chürze!

wo hüratet ihr dänn sabrinella? dä ort händer ja scho, gäll?

also was mir als erschts gmacht händ isch gsi:

- datum natürlich
- chilä
- pfarrer
- apero
- abiglocation
- sänger für t chilä
- musik für am abig

das isch glaubs so s wichtigscht !? und wenn chasch no s datum für s zivile reserviere!

git scho einiges zum mache, aber es macht au spass ... ich han amig nur angscht dasi
sache vergesse wird und mir dänn geg dä schluss glich no in stress chömet, obwohl mer
ja sooo viel ziit vorher gha händ!

10.01.13 10:37
elea 

Re: Bräute 2013

ou sabrinella denn musch mol de valey schribe, sie esch au italienerin und het au e wunderschöni grossi hochzit!

demfall wersch es grosses prinzessine kleid ha oder? ;)

wend location hesch fendi eschs wecchtigste gregglet. denne send secher au d chele, termin reserviereig vom zivile, de fotograf, de pfarrer und d musiker wechtig. öberall wod musch Lüt ha esch wechtig das die rasch chasch reserviere. au bim chleid wördi nöm zlang warte, denn vell chleider hend bes zo 6mönet lieferzit!

alles andere send detail sache wo denn no dis no chöme!

10.01.13 10:38
sabrinella 

Re: Bräute 2013

wenn schicke dir diladige? dir düend jo am g liche tag wie mir:-))))hihi luschtig de chöne mer a enand dänke:-))
ich möcht ebe unbedingt is schloss böttstei goh hürote aber bis jetzt isch no es pärli det wo reserviert hend aber die frau het gseit vom schloss sie chöne die nüme erreiche und velech klappets bis endi wuche sötte mer de bscheid ha:-)))
ou das isch jo wannsinig veel was hender für es budget??

also diiladige macht mini grafikerin vom gschäft sind scho dra, denne trauzüge hemer ua scho tätschmeister aum de will i no en homepage hend ihr au eini?
denen nameskärtli wetti au so spezieli notürli ganstgschänk döfi au ned vergesse!!hender HZ torte scho bstellt?

10.01.13 10:42
sabrinella 

Re: Bräute 2013

genau es riesig kleid möchti wie im Märli:-)) und miteme Kröndli:-))))))
hih freu mich uf details die isnd sicher schön zum plane:-))

10.01.13 10:49
elea 

Re: Bräute 2013

wenn hesch denn de termin förs hochzitskleid go s poschte?

euses budget esch 11`000.- mer send aber au nome 20lüt ond mer werde alles selber zahle.
was hend ehr för es budget sabrinella? auä meh als mer wenner beidi italiener send? ;)

10.01.13 10:53
sabrinella 

Re: Bräute 2013

Termin han ich no kene gmacht wett ebe zersch a de HZ mess luege welli lkeider das mir gfahlet und dene goh luege!!!aber hoffe langet de no!!!
jo ich wett ebe abneh weiss noni wie aber ergendwie bring ich das shco he:-)))

jo oises budget isch zwisceh 30000 und 40'000 chf hoffe notürlich weniger aber velech langet jo glich aber isch halt scho alles tür wo mit Hu zdue het!!!
vo wo sind ihr eigentli alli?

10.01.13 11:01
elea 

Re: Bräute 2013

jo velecht fendsch jo dete eis, de hetsch no messe-rabatt!

me cha sehr vell geld spare in dem me priise verglicht und ned eifach de erst bescht nemmt. und au verhandle helft sehr vell!! ebe und velles esch halt eifach scho tüür wel "hochzit" droffe stoht..

10.01.13 11:02
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ich han ja es mega prinzässine chleid und mer hüratet au ime schloss
für ein tag e prinzessin si, welli frau wür das scho nöd welle hihi

euses budget isch bi ca. 30' - 35'000.-, scho uh viel, hoff au das es schlussentlich
weniger wird si, aber mer rechnet mit etwa däm betrag ...

bin vo züri!

10.01.13 11:06
sabrinella 

Re: Bräute 2013

ohhh lilly hesch es foti vo dim kleid? glaub chan mer jo do dri due oder?

i wellem schloss hürote ihr? au mit kutsche und kröndli?

ich chönt stundelang über das thema schriebe das isch eifach sooo schön wenn de tag nur chäm:-)

10.01.13 11:06
elea 

Re: Bräute 2013

IIICH wel ke prinzessin si

ha d verkäufeerin ewis lang müsse abwemmle wosi met chrönli und schmock cho esch

guet ebe wegem budget semmer ehrlich, schloss entli werde mer jo ned so vell müsse zahle. d eltere schecket ehm jo emmer öpis, ond wenn nome scho jede gast 50.- schenk eschs e rese zuestopf...

 1 .. 530 .. 1057 1058 1059 1060 1061 .. 2409 .. 3757
Kollegin   bearbeitet   Zuletzt   Problem   eigentlich   eigentli   Hochzit   himbeer   Zeremonie   einfach   schnell   richtig   wirklich   irgendwie   langsam   natürlich   gspannt   schaffe   natürli   vorallem