| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 530 .. 1058 1059 1060 1061 1062 .. 2410 .. 3757
10.01.13 11:11
elea 

Re: Bräute 2013

@sabrinella
mach der öbrigens ke gedanke wegem abneh! hani mer zersch au gmacht, besi tschegget ha dass me genau nome mini arm und mini scholtere werd gse (ha es scholterfreis chleid)! mis födeli ond d bei und de buch etc send e onder dene xlage tüll versteckt! also mach der ke chopf!

10.01.13 11:14
sabrinella 

Re: Bräute 2013

hihi muess ned jedi sie en kollegin vo mir isch au ganz schlicht gsi udn au en wunderschöni brut:-))))
wie duesch de du ohnischmuck? oder eifach kes kröndli??

also no e frog lege der hendsche a zum kleid oder ned? ich finds ebe ned so schön mit denen wett liebe ohni!!!

hm weiss ned was mer do so gschänkt bechunt mer wohne scho zäme de bruche mer nix für dwohnig de am beschte scho geld:-))

10.01.13 11:16
Lilly4 
Re: Bräute 2013

nei leider hani keis foti aber chasch där vorstelle, isch eifach VOLL
s prinzessinne chleid hihi es isch sooooo schön aber hät au 6 mt
lieferfrischt, hans im auguscht letscht jahr bstellt und isch bis jetzt nonig
acho, ca. februar ... dänn muessis no abstecke lah etc. ... es chrönli wotti
nöd, da mis chleid scho recht uffallt, wotti dänn mit dä haar und schmuck
nöd gross übertriebe kutsche hämer au nöd, würs bi eus nöd bringe
eusi gäscht werdet miteme shuttle bus vor t chilä gfahre, min schatz wird
dänn natürlich au scho det si und ich chum mit mim papi, apero und reschti
isch z fuess z erreiche ... bruchemer also nüd wo eus irgendwo ane bringt!

hihi elea, isch nöd jedem sin gschmack .. schlussentlich isch JEDI bruut
wunder wunderschön egal ob im prinzessine stil oder nöd ... häsch
dänn du dis chleid scho?

ich hoff au das mer bitz en zuestopf überchömet, nachdem mer so viel geld
usgäh händ suscht simer dänn pleite

10.01.13 11:17
elea 

Re: Bräute 2013

aso es chrönli definitiv ned. i ha scho (för min gschmack) vell gletzer am chleid do werdi auä eifach no e fiini chetti alegge womer mi frönd vor johre mol gschenkt het. und i werde au es farbigs band umd taille ha, denke wenni do no vel schmock ond so het wördi öberlade usgseh.
händsche werdi au keni ha, gfallt mer gar ned :) dass muess me au ned, das cha jede brut selber entscheide ob ere das gfallt oder ned :)
jo ebe di meischte paar wohne jo scho vor de hochzit zeme und de gehts doch ide regel emmer geld. oder ebe dass zb d eltere de apero zahlet oder so!

sabrinella wie lang besch denn scho met dim frönd zeme?

10.01.13 11:18
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@sabrinella
Also mir löh d Iladige im Feb. usse, zerscht hei mir so wie e Akündigung welle mache, unds vorher niemerem säge, aber dur euses turbulente Privatlebe () hets eus eifach nid glengt eus drum z kümmere und mir heis denn de wichtige Lüt gseit.. ha eh nüm chönne schwiege.

à Hp hei mir, ha das bitz wietervorne postet oder klicksch eifach uf mis Profil denn dörfsch se goh alueg (apropo HP, d Bsuech uf der e si grad expoldiert.. gseh ebe wieviel Lüt se göh goh aluege,....und d gäst wüsse gar nid dass mir eini hei!)
Sig glaub no 2 wo denn Hürote meint ig, luesch mol uf dr Gwundernase lischte!
$Druck dir ganz fest d Duume dass es klappt..

Mir hürote imenä garte und hei denn en Saal gmietet fürs fest wo mir die dekoriere.. Hesch scho es Farbkonzept oder dekokonzept?

10.01.13 11:20
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@händsche
Mir gfaue nume die Händsche wo ou finger dranne hei und lang si....
Aber für im August? Neee lieber nid Und wemer wie ig chli breiteri oberarme het dünkts mi, dases das nume no meh betont.
I hamers im Brutlade aber nid la näh und bi i so Händsche gschloffe... läääk mir, Stützstrümpf si e Schissdräck dergäge
Apropos: Am Samsti chani ändlech wider is Brutgschäft und ga mis Chleid la usmässe fürs bsteue
Und ds Thema Schmuck het sech ou scho erlediget: Ha vo mim Schatz uf d Wiehnachte e u schöni Chetti mit Ohrering becho wo perfekt zum Chleid passe

10.01.13 11:20
elea 

Re: Bräute 2013

@lilly jop io ha mis chleid scho fascht 2 mönet dehei :)
es esch vom schnett her wines prinzessine chleid, aso au obe eng, trägerlos und onde usgstellt. aber ned fest usgstellt weli kei reifrock han wele, mer esch wechtig gsi dasi ade HZ elei cha ofs wc
ond s oberteil sowie au teil vom rock hend so steckereie droff met perleli ond gletzer. gset no cool us :) und ebe ide taille werdi entweder es hell lavenderfarbigs band ha oder evenetuell au es schwarzes. das esch nonid entschede :)
jo i wer au ned onglöcklech wens no de eint oder ander batze gebt

10.01.13 11:22
sabrinella 

Re: Bräute 2013

also ich bin noni so lang mit mim schatz zäme ersch 2 johr wenn mer hürote simer denen 2.5 Johr zäme hend beid vorher langi bezihige gah wos de ned passt het und jetzt merke mer das es voll und ganz passt-))))

und be oich denne?

10.01.13 11:24
Lilly4 
Re: Bräute 2013

chamer dis chleid grad guet vorstelle elea! tönt sehr schön

10.01.13 11:26
Lilly4 
Re: Bräute 2013

dörfi fröge wie alt du bisch sabrinella? *gwundernäh*
wenns passt, dänn passt, merkt mer sofort, egal wie lang das mer zäme isch!
bi eus sinds 6 jahr ...

 1 .. 530 .. 1058 1059 1060 1061 1062 .. 2410 .. 3757
schnell   Hochzit   irgendwie   richtig   langsam   natürli   Zeremonie   Zuletzt   himbeer   eigentlich   vorallem   gspannt   eigentli   wirklich   schaffe   Kollegin   einfach   Problem   bearbeitet   natürlich