| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 531 .. 1059 1060 1061 1062 1063 .. 2410 .. 3757
10.01.13 11:29
sabrinella 

Re: Bräute 2013

also ich han jg 85 und min schatzi 78 und ihr?



schmetterling was heisst das es turbulent privat läbe? wüsses demfall alli be ocih? be ois ebe scho chan ebe au ned ufs muul hocke und de engschte fründe muess mer säge!!goh jetzt grad mol uf hp goh gügsle:-))))

und schüsch was schaffe dir so?

10.01.13 11:29
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Bi üs sis wemer hürate 11 jahr
aber äbe, i schliessemi öich ah, wenns passt de passts

10.01.13 11:39
elea 

Re: Bräute 2013

hihi Lus mer hend jetzt denn im märz euses 11jährige! so cool!
jo ond vorallem denki au wenn mer 11johr zeme esch het me wege dem jo glich ned e garantie dass d ehe den besser lauft! entweder es stemmt oder es stemmt ned! gsehs au so!
i han jg. 85 mi frönd 84!

@lily chasch do mol go luege
http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...s-9_1290_2.html
esch s oberteil vo mim chleid metem band (woni mer jetzt ebe aber no am öberlegge be obis ned lieber schwarz well) :)

10.01.13 11:44
Lilly4 
Re: Bräute 2013

@elea: find t farb vom band uh schön !!! mega ... ICH PERSÖNLICH würs nöd in schwarz
näh, das lah wo dra isch, findi viel fiiner, aber natürlich muess es NUR für DICH passe,
hauptsach fühlsch dich wohl, das isch s wichtigscht ... mir gfallts uf jedefall

10.01.13 11:45
elea 

Re: Bräute 2013

merci lilly dasch lieb!
be mer onsecher, hamer au scho öberleit do em forum mol en umfrag zmache aber i ha jo zom glöck no bes zit, de muss die entscheidig nonid jetzt gfällt werde :)

10.01.13 11:45
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
Hihi gäu, 11 jahr isch e langi zyt und glich - i weiss no gaaanz genau woni GG zum erschte mau gseh ha und denn scho vor dr hustüre vo üsem hütige daheime gstande bi
E garantie für immer het mer leider nie, aber wemersech immer so negativi gedanke macht chunnts eh nid guet. Luegemer positiv i Zuekunft, i weiss dass mir die richtig Entscheidig träffe

10.01.13 11:51
sabrinella 

Re: Bräute 2013

genau släbe chunt so wies muess und es isch alles so wies muess sie

10.01.13 11:51
elea 

Re: Bräute 2013

jo es esch lang, send 40% vo mim ganze läbe
nei aber muess sege i verzelles au gern dass mer scho so lang zeme send, denke esch au öpis womer wörkli chöne stolz si druf! ond au nach 11 johr muss es no kei altag oder langwilig si! das chasch du secher au bestätige lus ;)
nei ebe und du seisch es rechtig, me muess poritiv denke :)
wie hesch du din GG kenneglehrt lus?

10.01.13 12:30
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Wie i mi GG ha lehre kenne?
I bi denn no ihr Lehr gsi und jede Friti am Abe mit mire beste Fründin uf Bärn eis ga zieh. Si het e Ma lehre kenne usem Internet und isch de mit ihm zämecho. I ha ihn aber no nie gseh gha. Aber irgendwie hets nid wöue klappe mitihm und si het sech afa närve abim.
A eim Abe womer eis si ga zieh het är se mit SMS bombadiert.... läääk het si sech ufgregt. Ha de gseit: chum, gib mer das Telefon, i schribe i dim name zrügg Und so hani mi GG lehre kenne Er het de gli mau gmerkt dass i nid die besagte bi und so heimer när ou schüsch afa schribe. Ha es uuu schlächts gwüsse gha mire Kollegin gägeüber, schliesslech macht mer das nid. Aber si isch froh gsi, ne los z wärde Mittlerwile isch si ou ghürate und üse kontakt isch nümme so wie denn. Nid dass mir krach hätte, im Gägeteil, si u GG u ig heis immer guet gha Aber mir hei üs eifach usenand gläbt
Ei Wuche nach däm Abe het mi GG zu sich hei iglade (er het denn no daheime gwohnt). U so bini vor 11 jahr scho vor däm Hus gstande wo hüt üses isch
Mir hei vieu erläbt i dene jahre, määängisch hani dänkt: fahr doch zum Tüfu Aber i gäbne nümme häre und i bi glücklech es passt eifach
We i derna öpperem jüngerem (so zwüsche 13-17ni) säge dass mir scho so lang zäme si luege die eim nume lang ah..... isch haut scho e langi zyt U bi beziehige vo teenies isch haut derna scho e wuche oder e monet lang

10.01.13 12:31
Mime 

Re: Bräute 2013

hello ladies, klinke mi ou mou wieder i...

@sabrinella (schöne name!): schön dass ou do bisch und gratuliere zur verlobig! mega härzig! und super, we di GG scho vou säuber plaanet, mine und ou es paar angeri GG's vo de 2013-brütlis tschegges gloub ersch jtz langsam und föh so chlo afo mitmacht, gäuet ladies? wobi, mine macht würklech langsam mit, verauem d hp programiere hettne vou packt... und da relativ vüu dörte dra hanget, muesser jtz ou mitplane

@elea: hihi luschtig, mir si beidi je es jahr euter wie dir, und ou 11 jahr zäme

 1 .. 531 .. 1059 1060 1061 1062 1063 .. 2410 .. 3757
eigentli   Kollegin   Hochzit   Zeremonie   bearbeitet   vorallem   natürli   schnell   gspannt   langsam   Problem   natürlich   schaffe   einfach   himbeer   richtig   eigentlich   wirklich   Zuletzt   irgendwie