| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 531 .. 1060 1061 1062 1063 1064 .. 2411 .. 3757
10.01.13 12:34
Bow 

Re: Bräute 2013

Hihi und mir ai au Jg 84 und 85 und 10 Johr zämme
Es git jo doch no viel Pärli wo scho so lang zäme si. Ha irgendwie immer chli sGfühl gha mir si "ussergwöhnlich" mit eusne 10 Johr.

10.01.13 12:35
Mime 

Re: Bräute 2013

jö, lus so härzig

geschter hett mer üse TZ (auso SI kolleg) auti föteli vo mim GG gschickt, grad so us dere ziit womer zäme cho si... ha grad mega in erinnerige gschwelgt GG hett denn no längi hoor gha (längeri wie ig) und mi "amachspruch" anno dazumau isch gsi, ob ig sini haarbürschte darf ha... und sini adrässe...

10.01.13 12:58
Mime 

Re: Bräute 2013

no @stulpen: gloub es erübriget sech bi mir die frag... ha mängisch bruefsbedingt dr ganz unterarm vou bleuele, wo mängisch fasch zwe wuche hei, bis si wäg gö... wett zwar e wuche vor mim hochzit no ferie, zum äbe möglechscht z verhindere, dassi unschöni händ und arme ha, aber wes glich passiert, ischs gloub besser, i hätt no so stulpe...

10.01.13 13:14
sabrinella 

Re: Bräute 2013

han no ganz en anderi frog!!wisse dir hoichi HZ frisure scho? ich möcht ebe gern endi monet mini Haar goh verlängere han im März de termin für Probefrisur und ich weiss ned öb das mit denen Strähne goht, weiss das öber? wel schüsch mach ichs ebe ned han jo langi hoor aber mit so verlängerige ischs halt ebe scho nomol cooler:-))

10.01.13 13:48
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

uiiiuiiuii hüt lauft öbis....

Also:

Sabrinella: Turbulents Läbe... Churz zämmäfassig: Bevor mir eus verlobt hei, hei mir afo Baue, es neui Werkstatt für mi schatz do er selbständige Carrosseriespengler isch, denn isch mis mami is Spital cho will si e zyste het gha im Kopf, denn hei mir eus verlobt und hei wieterbaut.. und dört hei mir soviel stres gha, wos endlich fertig isch gsi, isch dr stress erst richtig los gange will plötzlich mi Fründ ernst gnoh worde isch (er isch friehner inerä alte umbaute schüre gsi mit em gschäft) und sither wird er mit ufträg nur überhüft. Jo denn sött meh no e HZ plane... Jetzt hets en aber packt und er isch voll drbi.
Dur das hei mir eifach nid drzyt gha d Kärtli etc. mache...
Jo d Kollege scho und mitlerwile gohts umme wie weiss was, hmm.. wohne jo nid i somene kline dorf aber glich...
Ig ha e 84 und mi schatz en 80 er und si im Summer 9 Joohr zämmä.. Ig find au wenns asst passts, mi schwöschter het au nach 2 Johr beziehig ghürotet und es Chind becho...

@mime: chas nur bestättige Männe merkes erst chli spöter...

@Lus jööö herzigi gschicht

10.01.13 13:52
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mi GG isch no gar nid im Hochzytsfieber - wirds wahrschindlech ou nie si
Vo ihm us chunnt fasch nüt Wonim d HP ha zeigt mit de x-variante iladigscharte wos git und ihm gseit ha, er söu doch ou mau fange chli derdür luege was im gfaut het er mi nume lang agluegt Für ihn si so sache haut nid so wichtig.
Aber es isch beruhigend wes anderne froue ou so geit

10.01.13 13:58
elea 

Re: Bräute 2013

lus sone härzigi gschecht :) und fendes mega härzig dass sis eltere huss jetzt euches huus esch! so vell erennerige

bow ehr send au so lang zeme? so cool, de semmer jo wörkli grad es paar! i ha au emmer sgfüehl mer send di einzige :) im kolegechreis semmer bi witem die wo am lengste zeme send! :)

lus min frönd esch genau glich! u sege emmer, wenn ers hochzit müsst organisiere de wörde mer nie hürote aso i muss sege i mache im prinzip alles elei. aber störe duds mi ned fest, i weiss jo winer esch und ha au gar nüt anders erwartet. d entscheidige treffe mer alli zeme, aber ebe för ehn esch das ned so wechtig. er freut sech das mer hürote aber er meint emmer er wet dassi happy be und de eschers au. :)
s einzige woner ganz gross het metgredet esch d menu uswahl gsi und jetzt woner de auä eusi iladige em photo shop werd designe hetter au freud :) aber zwenge duni ehn zo nüt, wet ned dass es ehm ablöscht :)

10.01.13 14:06
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
Ja das Hus birgt vieu Erinnerige.
Vor 13 Jahr isch am GG si Papi i däm Hus ame Härzschlag gstorbe. Mi GG het ne no versuecht z reanimiere, isch aber z spät gsi. När isch sis Mami mit de beide Chind allei im Hus gsi bis si e nöie Partner het lehre kenne. Si isch de zu däm zoge und ds "Elterehus" isch de nume no dr Wucheändsitz gsi. Mi GG und si Brüetsch hei witerhin dete gwohnt. S het de aber Krach gäh mit em nöie Partner und so het sini Muetter mi GG usegschosse... Si Brüetsch isch zur Fründin zoge. Mi GG het de es knapps Jahr lang säuber e Wohnig gha. Sini Mueter isch de nomau züglet und ds "Elterehus" heisi i däm Sinn nümme brucht. Mim GG hetsis nid wöue vermiete.... oder wenn, zume horrende Priiis. Gueti Wort vo mir und mängs Gspräch mit ihre und GG hei doch de glich dr entscheid bracht dass mir chöi izieh (i bi denn knapp 18ni gsi).
Da sis mueti aui sache vo verstorbene papi vom gg furtgschosse oder a ihrem neue Fründ gschänkt het (!!!!) isch ds Hus eigentlech no so die einzig erinnerig a si vatter. U es vergeit ke tag woner nid vo ihm redt
I bi froh, heimers itze ändlech chönne kaufe und das lange Gstüürm het es ändi.
U i freue mi scho druf, wenn i witer Zuefkunft de ou chinderlache im hus z ghöre isch

10.01.13 14:14
elea 

Re: Bräute 2013

ou wow, do hanget aber e grossi gschecht a dem huus! fendes schön das dnim frönd s huus so vell bedütet ond dass er jetzt denne cha lebe! es schöns happy end

wow er send jong zeme zoge! cool,dass ehr de grad ines huus hend chöne! mi frönd het as teeny nie wele met mer zeme zie. ich natürlich scho ;) ond plötzli hets ne packt ond er esch huslig worde woni 21i gsi be semmer zeme zode i eusi erst wohnig :)

10.01.13 14:14
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Lus ha grad Gänsehuut... tönt sehr truurig aber au sehr schön.. vorallem dr letscht Satz...

 1 .. 531 .. 1060 1061 1062 1063 1064 .. 2411 .. 3757
eigentlich   himbeer   vorallem   Problem   natürlich   Kollegin   langsam   schnell   eigentli   richtig   irgendwie   einfach   natürli   Hochzit   bearbeitet   Zuletzt   Zeremonie   gspannt   wirklich   schaffe