| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 532 .. 1061 1062 1063 1064 1065 .. 2411 .. 3757
10.01.13 14:23
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
I wär ou no nid so schnäu zämezoge wenn ds hus denn nid grad wäri frei worde I ha es super tolls mami gha und da isch immer kocht gsi, es isch gwöschet u putzt worde... u plötzelch muesch aues säuber mache und hesch no e garte vorem hus wo ke ahnig hesch wie das geit S git zwar viel Arbeit aber es isch schön
es isch eigentlech blödsinn gsi: mir hei im monet 2500.--mieti zaut (!!!) u i bi grad früsch zur lehr us gsi und ha es miggerigs löhndli gha... hätte mirs aber nid gmietet wärs verkauft worde.....
21gi isch eigentlech ou no rächt früeh..... zwar mir froue si ja da vieu säubständiger weder d manne

10.01.13 14:25
Lula 

Re: Bräute 2013

Klink mi mau umi rasch bi öich ii; wenn heit Dir was reserviert?
U was heit Dir mit am Resti agugget? Mir göh am Sunnti "üses" Resti ga agguge, u wenn üs de ou dRüümlechkeite passe, wird reserviert. Aber ebe, was muess oder setti me frage, oder wüsse?
Danke nech afe scho jtzt für öichi Hiuf!

10.01.13 14:29
elea 

Re: Bräute 2013

jo guet deför henders jetzt chöne chaufe ond es esch euch! aber 2500.- esch sehr happig jo!
jo wennis jetzt so gseh ob 21 oder 18 esch auä hanswasheiri ;)
ond da wegem selbständigsi merksch mega! i ha au es mami gha wo mer alles emmer äne büschelet het, aber vo dem moment a woni uszoge be, beni of eigete bei gstande und ha alles elei gmacht. esch jo au schliesslich mini wohnig gsi. i denke d manne hend das Gen ned isech i ha au lang müsse kämpfe bes er glich vell gmacht het im hushalt wie ich. am afang beni velecht au nochli naiv gsi ond ha ned wel störme und has de halt selber gmacht. aber met de zit esch mers z blöd worde ond de hani halt sini stenkige socke eifach 2 woche am bode lo legge bes er si ufgläse het. anderst lehrt ers ned
jäjo gnue gjommeret jetzt esch er e guete huusmaa
ha de aber sim mami schomol gseit dasis komisch gfonde ha dass e 22jährige maa ned weiss wie me socke zeme leit

10.01.13 14:30
elea 

Re: Bräute 2013

@lula, frog onbedengt wege de choschte förs personal nach de 12ne! und wege alternative för vegetarierer oder chend!

10.01.13 14:35
snet 
Re: Bräute 2013

Also ich bin mit 17 von zuhause ausgezogen und habe es nie bereut. Mit meinem Freund bin ich mit 23 zusammengezogen und jetzt wohnen wir auch schon 2 Jahre da. Sind mega happy mit unserer Wohnung.

@Lula: Folgende Fragen habe ich gestellt: Welche Sitzordnungen sind möglich? Übernimmt das Restaurant die Dekoration? Kann ich den Kuchen auch extern mitbringen? Muss ich ein Gabelgeld für einen externen Kuchen bezahlen? Gibt es Zapfengeld für anderen Wein? Gibt es Open End oder ist zu einer fixen Stunde fertig? Gibt es einen Mindestumsatz? Gibt es eine Musikanlage / Anschluss für DJ? Wo kann ich einen Geschenktisch machen? Muss ich Vegetarier vorher anmelden? Wie erfolgt die Rechnungsstellung? Ist Hahnenwasser gratis oder gibt es dort auch ein Zapfengeld?

10.01.13 14:41
Emma13 

Re: Bräute 2013

Sabrinella, herzlich willkomme... d 2013 Brütlis werdet immer meh, und au ich bin en Italienerin (us Züri) und mir sind sit 7.5 Jahr zäme...

Freumi scho riesig uf das Weekend, denn gömmer ad Hochzitsmess uf Züri, Prio1 sind d Ring, wär super wenn mär schöni würed finde, han vom Rhomberg en 10% Guetschi und mir hend im Katalog scho eusi Favorite agstriche...

Han für im Februar alli Termine chöne abmache mite bestimmte Lüt (Fotograf, DJ, Apéro-Location) hoffe dass das denn alles als erledigt betrachtet werde chan.

Zuletzt bearbeitet am 10.01.13 14:43

10.01.13 14:44
snet 
Re: Bräute 2013

Hier noch ein Tipp zu den 10% Rabatt auf Rhomberg Produkte: Falls ihr noch unter 26 seid oder jemanden kennt, kann man die Euro26 Karte machen (Gebühr ca. 15.-, falls Mobiliar versichert oder Konto bei UBS gratis) und hat somit immer 10% Rabatt im Rhomberg.

10.01.13 14:49
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
Da mi GG es jahr lang e eigeti Wohnig gha het, ischer hushaltstechnisch super :-) es wird ohni es gmul gstoubsugeret, gfägt u gwöschet :-) da chani mi gar nid beklage.
Nume dr garte blibt a mir ganz bhange.....

10.01.13 14:54
elea 

Re: Bräute 2013

@snet neeeeeeeeeeeeeeeeeiii gopf jetzt hani johrelang die dof euro26 charte gha ond ha nie gwösst wani met dere sell und 3mönet nachdem i 27i worde be erfahri das i hett mi mol chli besser sele informiere ich dobbeli :)

@lus do merkt me ebe dass mine nie elei gwohnt het. de esch emmer vewöhnt worde aber nach velle machtkämpf und diskusione escher jez ganz e selbstänidge worde (tönd echli as wördi vomene hond rede so esches denn ned he )

10.01.13 14:56
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Klink mich au schnell ih.... Es herzlich Willkomme a die neue!!!!

Ich bin im Februar 10 Jahr mit mim Schatz zäme und Jahrgang 83 Zäme wohnemer scho 8 Jahr! Aber es chunnt mer gar nöd so vor, weiss au na genau wie mit ois kenneglernt händ

 1 .. 532 .. 1061 1062 1063 1064 1065 .. 2411 .. 3757
gspannt   himbeer   Problem   eigentli   richtig   Hochzit   irgendwie   natürli   bearbeitet   eigentlich   langsam   vorallem   Kollegin   einfach   natürlich   schaffe   wirklich   Zeremonie   schnell   Zuletzt