| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 534 .. 1065 1066 1067 1068 1069 .. 2413 .. 3757
11.01.13 09:27
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sabrinella
I bi no unschlüssig wäge de Namensschildli.
Wenn ja, chöme sicher keni i Frag wo güfeli oder Stecknädeli hei. D lüt weisech ja nid ihri chlieder ruiniere :-) I ha scho meh gläse vo magnet womer ad namenssteckerli duet oder de mit chline Wöschchlämmerli öppis baschtle....
Mir si nume 25 Gescht u die meischte kennesech ja.... Aber am Apero simer ca. 80 Nase und so chönnt mer besser unterscheide wär "nume" aperogascht isch und wär am ganze fescht... weises no nid.

zB bi Weddix.de gits die asteckerli
http://www.weddix.de/shop/farbwelten/can...et-tuerkis.html
Da i aues ir Farb blau/türkis wett chönntimer so öppis ou no vorsteue...

Zuletzt bearbeitet am 11.01.13 09:31

11.01.13 09:30
elea 

Re: Bräute 2013

@sabrinella
mer werde nome 20lüt si (kei apero gäst) ond dorom mache mer kei namesscheldli. mech störe die au emmer of de hochzitsbelder. fendes ned schön. und da mer so wenig send, fendi chöne sech die wenige wo sech nonid kenne enand vorstelle ond kenne lehre :)

11.01.13 09:42
sabrinella 

Re: Bräute 2013

dur das das mir ebe so viel sind müemer ebe fasch!!!nur öbis chlises und dezent!hender bastelidee!!ich bin so schlecht was so sache abelange!!!

11.01.13 10:12
Bow 

Re: Bräute 2013

Also mir hei uf VistaPrint so Namens Etikette bstellt. Die cha me in verschieden Format ha, au speziell für Hochzite Finds ebe scho no wichtig dass me nid de ganz Obe muess froge "sorry: wie heissisch scho wieder?" und bi eus kenne sich dGäst unterenand ebe scho nid so guet...

11.01.13 10:13
sabrinella 

Re: Bräute 2013

wie machsch den die a? kläbe die eifach oder wie?

11.01.13 10:14
anyany 

Re: Bräute 2013

elea

Merci för s Sueche, aber esch okay. Ech dänke met 50.- pro Person beni ned schlächt be de Lüüt. Aber ech rächne met 55.- Franke. Das wäre de för 55 Lüüt ca. 3'000 Franke wo nor förs Trenke druf gönd, ech dänke das sett secher länge.

sabrinella

Ech be mers ou schwär am Öberlegge wäge de Ahsteckerli. Paari hend iez vo Magnetli gredt, das fendi e super Idee. Ech ha eigentli a Ahsteckli met ere Art Secherheitsnodle dänkt, aber das metem Kabottmache vode Chleider stemmt haut scho.
Ech ha es Farbkonzept. Das esch rot-weiss-gold. Ech ha d Ihladige ond d Tesch"chärtli" säuber baschtlet. Alli im gliiche Stil met de gliiche Forme. Weni Ahsteckrli mache, wärde die ou ganz ähnlech sii. Chli es grössers rots Härz ond es chliiners wiises Härz met Gold omrandet. Quer dröber vellecht e wisse Banner ond met Kalligraphie schriibi det de Name druuf. Ech ha e Stanz- und Prägemaschene. Met dere stanzi d Härz us und präge s grössere... Esch chli schwerig z erkläre.

11.01.13 10:21
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Habt ihr einen (grösseren) Bastelladen in der Nähe? In Aarau hat's einen und die sind wirklich super dort! Die haben sogar Muster-Namensschilder und helfen bei der Beratung. Sie machen sogar ein Muster nach Euren Wünschen vor Ort, so dass man sieht wie das Schild aussehen wird. Und man kann es so lange verändern bis man das hat was man will. Ich bin immer noch völlig hin und weg wenn ich an die Beratung dort denke. :)

Wir haben uns auch für Magnete entschieden, da ich mich selber immer nerve wenn ich Anstecker mit Nadeln an meine Kleidung machen muss. Wir haben unsere Magnete bei supermagnete.ch bestellt. Nach 2 Tagen waren die Magnete schon bei uns! Und sie sind viiiel günstiger als im Bastelladen. Sogar die Nadeln im Bastelladen waren teurer... Wir haben allerdings Magnete aus den Restposten genommen. Uns war's egal, ob die Magnete eventuell nicht so schön aussehen. Die sieht man ja nicht.

11.01.13 10:35
sabrinella 

Re: Bräute 2013

aber was ist wenn jemandem ein magnet teil verliert?

11.01.13 10:35
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@toluwu
Die Magnete interessieren mich eben auch.... findi ich eine tolle Idee..
Kannst du mir sagen, welche ihr genommen habt?

11.01.13 10:37
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ich kann mir nicht vorstellen, dass man einen Magnet verlieren kann. Unsere heben bombig..! Wir haben einfach darauf geachtet, dass die Magnete recht stark sind. Ich hab's dann an einem dickeren Pulli getestet und da musste man recht dran ziehen das der Magnet abging. Wir haben aber für den Notfall ein paar Ersatz Magnete dann dabei. Sicher ist sicher... ;)

 1 .. 534 .. 1065 1066 1067 1068 1069 .. 2413 .. 3757
eigentlich   langsam   einfach   gspannt   Kollegin   Hochzit   wirklich   Problem   himbeer   richtig   schaffe   Zeremonie   vorallem   irgendwie   eigentli   Zuletzt   bearbeitet   natürlich   schnell   natürli