| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 534 .. 1066 1067 1068 1069 1070 .. 2414 .. 3757
11.01.13 10:39
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Lus:
@toluwu
Die Magnete interessieren mich eben auch.... findi ich eine tolle Idee..
Kannst du mir sagen, welche ihr genommen habt?

Wir haben diese 2 bestellt:

Artikel: S-12-01 und Artikel: SALE-035

Es gibt noch selbstklebende dort, die sind natürlich etwas teurer. Und auch einfacher anzubringen. Unsere sind es nicht, aber die sollte man einfach ankleben können.

11.01.13 10:43
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@toluwu
Super, vielen Dank!

11.01.13 10:50
Bow 

Re: Bräute 2013

@ Sabrinella
Jep die chlebt me eifach ufs Chleid/ Jacket/oder so....

http://www.vistaprint.de/vp/ns/easypath/...gn%26xnid%3d895

11.01.13 10:56
sabrinella 

Re: Bräute 2013

Danke für Tips, die find ich mega schön zum klebe!!aber macht das kleid ned kaput und wie gross sinds de?

11.01.13 12:16
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Mir machet kei Namensahdtecker. Mir händ nur gladeni Gäst. Ich wür eher Magnetli empfehle, will ich han au scho so chlebendie becho und leider sgseht mer die Stell am Chleid na wo's klebt hät, hät irgendwie de Stoff ahgriffe

11.01.13 13:46
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hihi wie wärs mit post-it womer jedem gast uf d stirne chläpt?
zu 100% ohni rückständ wider abnähmbar
Je nach Wätter chönnt mers ou no grad aus mini-sunne-störeli bruche...

11.01.13 13:54
Lilly4 
Re: Bräute 2013

jetz han ich no e anderi frag: dörf mer bi eu i dä chile au kei roseblätter, riis und so
verstreue? alternativ gits ja nur seifeblattere oder? ach mensch, hät das soooo
schön gfunde, wenn wenigstens eusi chline nichtene hättet chöne vor eus ine laufe
und bitz roseblätter streue naja ... pech gehabt!

11.01.13 17:09
Nemo 

Re: Bräute 2013

helllloooooo ladies!!!
hui ui ui...ich glaub ich han einiges verpasst!!
was grad so mitgschnitte han isch weg de nameschärtli. also mir händ au magnetli vo supermagnete, die hebe wie gstört ;-)))))
für min unkel hani eis mit nödeli, da er en herzschrittmacher hät. suscht händ alli magnetli.

@roseblätter: mir dörfed streue. aber nur tröchneti. aber immerhin. mir händ eus zwar fürd bubbles entschiede, aber viellicht gits de au no rösli....mal luege...

@unterwösch: hani glaub au mal no irgendwo mitgschnitte: also mis chleid hät es korsett und vorne scho büste ibaut usw... d'verchäuferin hät ganz klar gseit ich söli definitv kein bh drunder aluegge, das störi mi denn nur. und es isch wükli hammer, en super halt au ohni nüt!!!

@iladige verschicke: mir hürate im august und werde sie im feburar uselah mit ameldefirst bis endi april. aber vode gladne chömed glaub eh alli. mir händ scho müesse 14 hotelzimmer reserviere!!

so, meh hani leider nöd mitgschnitte... sorry....
ganz en schöne abig und es schöns weekend!!!

11.01.13 20:49
Bow 

Re: Bräute 2013

@Nemo
wie machet ihr das mit de Bubbles? Wer genau duet die mache wenn dir uselaufet? Und düet ihr die denn eifach vor der Kirche verteile?
Euse Pfarrer het ebe gseit dass er bim uselaufe zerscht isch, denn chöme mir, denn Trauzüge und zum Schluss dGäst. Darum frog i mi wenn si sölle Seifiblotere mache?

11.01.13 23:01
Nemo 

Re: Bräute 2013

@how: mir hürated "nur" zivil im schloss lenzburg. Mir händ ebe usdrücklich gseit dass mir als letschts usegönd.finde das schad wenn kein spalier isch went use chunsch. Finde Die vorstellig so schön, dass mir usem Tor usechömed undalli stönd dehte und blased eus bubbles und ohre
Eusi tätschis stönd mit so chörbli bim usgang und denn chunt jede es röhrli id händ druckt. So händ mir en momänt für eus und denn gömer use, sobald de rittersaal leer isch.

 1 .. 534 .. 1066 1067 1068 1069 1070 .. 2414 .. 3757
Zuletzt   richtig   himbeer   Problem   gspannt   eigentli   einfach   irgendwie   wirklich   eigentlich   schnell   Zeremonie   bearbeitet   natürli   natürlich   Kollegin   schaffe   Hochzit   vorallem   langsam