| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 535 .. 1068 1069 1070 1071 1072 .. 2415 .. 3757
12.01.13 17:27
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Liebi Brütlis

Bin hüt mit minere Trauzügin a dä Hochziitsmäss z Züri gsi und es isch dä hammer gsi !!! die wo also morn gönd chönd sich uf öpis freue und unbedingt t modeschau aluege ... bin ja mit mim gg scho mal a einere gsi, ime andere kanton, aber das chamer mit züri nöd vergliche viel spass däne wo gönd ... und liebe gruess

12.01.13 17:32
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi zämä

Es het hie ja ou etlechi Berner Brüütlis drbi. Wer heit Dir aus DJ? Mir si ebe gad uf dr Suechi nach öberem u das gstautet sech schwieriger aus erwartet.

12.01.13 17:46
Lula 

Re: Bräute 2013

Sorry, iwie hani di andere Kommentär nit gseh

@ma84ma: Wieso wei de die es Kärtli, wes si eigentli nit iglade si??? Aber i würdi ne "nume" es Kärtli schicke, dass Dir hürotet u viellech no gad zDatum druf. Oder ihr chöiit ja ou ersch es Kärtli schicke wenn dr scho ghürote sit.

@Lus:Oh schön, tönt super!! Fröit mi mega für Di!

12.01.13 19:37
ma84ma 

Re: Bräute 2013

@ Lula: Mer hei e Kolleg wo chli DJ macht, cha dr somit o ned witerheufe..u we de fellech mau amne fescht oder ire disco nachem dj fragsch?

Ja mer mache etz es paar Chärtli met em Text wen dasmer hürotä. Die meischte wo das gseit hei si färni verwanti wo vo wit weg chömme. Meischtens o chli euteri. Mis Mami het gseit bi ihnä sig das o gang u gäb gsi sörigi chärtli...Wesi grad so derna frage düemer doch gärn es chärtli schicke .

@Lus: Das tönt doch wunderbar die Ichouf. Esch scho e spezieue Moment :-).

@Ungerwösch: Ha ergendwie bim öberflüge das Thema gse. E gloube bi mim Chleid brüchtis ned, aber eg wott glich öppis drunger ha...Go nöchscht Fritig mau chli go schnöiggä...Wird aber eher öppis bequems gä, wiu mi isch ja de ganz Tag dinne.

Eg ha höt per Zuefau miner Schue gfunge...Het grad weder Hüenerhuut gä woni im Brutmodelade gstange be.
Nöchschte Mittwuch chani no zur Trachteschniderä go e neuii Schürze useläse......Uii eg frööie mi.

Grüessli
ma84ma

12.01.13 20:06
Lula 

Re: Bräute 2013

@ma84ma: Eigentlech e gueti Idee, aber mir si ganz säute ire Disco, meistens eifach Bar oder Resti, u denn ebe ohni DJ.
Ah, ok, GG u ig hei ou scho überleit ob äch üsere Eltere de plötzlech no mit Lüüt chöme wo mir sette ilade...

12.01.13 20:39
Bow 

Re: Bräute 2013

@Lilly4
Mir si hüt au a der Hochzitsmess gsi und mir heis au der hammer gfunde. dUssteller si alli uf ein zue cho und hei dir irgendöpis id Händ druckt E huffe Wettbewerb hei mir chöne mitmache, Idee sammle und swichtigste: Mir hei euseri Hochzitsring bstellt
Bi soooo froh chöne mir de Poste abhöckle und freue mi riesig wenn i se cha go abhole.
Hesch recht, die Modeschau isch mega gsi... die glitzerige Chleider si de Wahnsinn gsi
Wünsche au allne ganz viel Spass wo morn göh!

12.01.13 20:53
ma84ma 

Re: Bräute 2013

@Lula: E so si bi üs es paari no derzue cho, dör Tipp vo de Eutere...
Aber be froh das si üs Tipps gä .

12.01.13 21:02
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hochzitsmess: Ohhh das tönt aber super, merci freu mi scho riesig uf morn

12.01.13 21:02
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hoi Zäme

@ Mess: Mir sind au ah de Mess gsi und es isch würkli Super gsi. Vorallem sehr ahgnehm vo de Lüt her. Und mir händ au Erfolg kah...... Händ oisi Ring gfunde!!!!!! jetzt wartemer na d'Offerte ab und es Bildmuster wie de Ring wür usgseh mit oisne Ahpassige. Mir sind soooo Happy, isch jetzt doch na schneller gange als denkt.

@ Unterwösch: ich wird i mim Chleid au en ihgneite BH ha und drum für obedure nüd Brüche, isch mer Ehrlichgseit au viiiel wöhler, ha das bi fast allne mine Chleider. Und unedure möchti en bequeme und schöne und au ächli sexy Slip ahzieh, mal luege wasi finde....

Allne Morn viiiiel Spaß a de Mess!

12.01.13 22:54
elea 

Re: Bräute 2013

ou cool de freui mi aber ofd mess morn! ou lucy so coolhender euchi reng gfonde det? hammer! hoffe au dass mer morn so vell glöck hend und det öpis fende!

 1 .. 535 .. 1068 1069 1070 1071 1072 .. 2415 .. 3757
eigentli   schnell   langsam   eigentlich   natürli   Zeremonie   schaffe   vorallem   wirklich   himbeer   gspannt   irgendwie   Kollegin   richtig   Zuletzt   natürlich   Problem   bearbeitet   Hochzit   einfach