| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 538 .. 1073 1074 1075 1076 1077 .. 2417 .. 3757
14.01.13 08:50
elea 

Re: Bräute 2013

mer werdet eus em februar omd iladige kömmere. dasch so chli de nöchst poschte womer wend mache. und be au emmer chli am luege weli lieder dassi bide trauuig wet ha (ha erst 2 definitiv usgwählt).

@emma, obwohl min verlobigsreng ganz bellig esch und noll wert het, liebi ne öberalles ond dorom wetti ne au ned ines schachteli due. a glich fenger dueni ne ned (passt ned zom ehereng) und ade andere hand nomol e reng esch mer zvell. ha ned gern so vell reng a. eventuell werd i ne anes chätteli due ond ab und zue eso ome hals aha!

14.01.13 08:53
toluwu

nicht registriert

Merci!!

Als nächstes stehen bei uns die Einladungen an. Nächste Woche kann ich meine Dokumente bestellen und am Fr. 01.02. werden wir unsere Einladungen dann drucken und die Tage danach alles fertig machen und verschicken. Bis dahin sollte ich dann hoffentlich meine Dokumente bekommen haben.

14.01.13 08:57
schmetterling84 

Gute Morge Mädels

A alli wo das Wucheend ihri Ring funde hei: soo schön... au die Bilder vo euch.. Wow. Mir gfalle jo bsunders die mit de Brilliantchränz.. Aber au din Valey, wunderschön und vorallem hesch echt en mega Pris becho....

Mir miesse eusi endlich goh uslese aber ebe Stuttgart liegt nid grad umme ecke.. aber hoff mir schaffes endi Feb. süschts wirds denn langsam knapp.

Wiso viel bi de Ring si... denk liegt dra dass s Fest bi de meiste mol stoht udn jetzt gohts ad ring... isch bi eus au so..

Verlobigsring.. ig ha min eh a dr rechte a und d Ehering denn a dr linke hand.. CHum eh nid drus wo meh was algegt aber ig kenns halt nur so, rechts verlobigsring, links ehering.
und jä Emma, ig ha ein, ein chli spezielle Solitär wo mir mi fründ bimene Goldschmied in Bosnie het loh mache.. Er het en dört gmacht vo dem Dorf wo er herchunnt und mirs Huus hei.. Ds het für mi grad e doppelti bedütig, 1. het er sich drbi öbis überlegt (ha nen speziell gfasst) und 2. ebe chunnt er vo dört... er isch en vor 2 Joohr goh bstelle und über Pfingste goh abhole.. und ig ha mi no sooo ufgregt will er über Pfingste abe isch

Ansunste isch nüt gange das WE bi mir betreffend HZ.. Do mis Grossmutti im sterbe liegt udn ig viel zyt bi ihre verbrocht ha, drfür het mi Schatz sin Azug gchauft... Bi mega gspannt was er für ein usgläse het.. ig weiss er het en mega guete gschmack, aber meistens chli anderscht as ig, aber er wird mir so oder so gfalle.. umgekehrt bestöh jo die gliche Sorge...

Allne e schöne Mentig.

14.01.13 08:57
toluwu

nicht registriert

Emma13:
E Frag hani no... hend ihr en Verlobigsring? Wenn ja, träged ihr denn de ade andere Hand oder ade gliche oder nüme? Also für mich chunts nöd in Frag de ines Schächteli zverstaue, würen gern rechts träge und de Ehering links, oder wie machet ihr das?

Ich trage meinen Verlobungsring bereits an der rechten Hand und werde ihn nach der Hochzeit auch weiterhin tragen. Es sei denn ich möchte auch mal anderen Schmuck tragen. Aber das ist dann eher die Ausnahme. Den Ehering werde ich links tragen. Die Freundschaftsringe (welche wir auch links tragen) werde ich wohl irgendwo aufstellen zu Hause.

14.01.13 09:00
Lilly4 

guete morge zäme

im moment isch grad chli 't iladigs-phase' mir händ eusi
au in uftrag gäh und wartet immerno uf s guet zum druck, ich hoff
sehr dass das gli mal chund, wend nämli am 2.2. afange mit verteile,
han aber irgendwie s gfühl das chönd chli knapp werde

eui ring sind all wunderschön ... für jede wirds dä perfekti si
und so muess es doch au si mir werdet die wuche au mal go
luege gah, und im feb. hättemer no en termin bi 123gold, jetzt chunds
aber druf a ob mer scho die wuche fündig werdet, dänn müsstemer dä
bi 123gold absäge, bin gspannt und hoff händ au gli so schöni ring wie
ihr

14.01.13 09:04
valey 

Emma ha grad dini ring ahgluegt :D send mega schön und speziell :)

fend all die ring vo eus jedes hend was speziells dra und send echt schön :))

Schmetterling cool hed din schatz sin azug :D

wie gsehts bi de anderne us?

hender eig. all de azug vo euchem schatz ned gseh od wenders ned gseh??

i be debii gsi wo min schatz sini isch go schnidere loh de hani sie scho gseh
findets aber nes eso schlimm :-/ wie gsehts bi eu us??

14.01.13 09:08
Emma13 

Danke für eui Inputs, ich wirds au so mache, träg de Verlobigsring eh au scho rechts... mine het für mich au ganz ä wichtigi Bedütig und chanen eifach nöd mitem Ehering "ersetze" :) Jöö, schmetterling so herzig das er extra abe isch :)

14.01.13 09:09
schmetterling84 

@valey
also ig wird en au nid gseh vor dr HZ aber.. ig halt das chum us... nid will ig sgfühl ha dass er nid guet usgseht sonder eher will ig glaub chli en Kontrollfreak bi und s ungwüsse so hass.... ig bi immer voll dureplant und cha nüt eifach so uf mi zuecho loh..

Übrigens, schön hei gwüssi Lüt sooo e Freud gha, dass sie iglade si, find das mega... Hoff die andere hei au so e riese freud a dr Iladig..

14.01.13 09:11
Lilly4 

wo sind eigentlich eui schätz ihri azüg go poschte??? mine hät im februar en
termin bi chez janine ich han soooo dävo gschwärmt (mis chleid
isch übrigens au scho acho ) das er jetzt au det wot
go luege hihi und er möcht au gern das ICH ihn begleite, findi no herzig, mis
chleid dörf er aber uf kein fall gseh aber wenns ihm hilft wenn ich mit
gahn, dänn mach ich das natürlich gern, finds überhaupt nöd schlimm valey
aber händ mer scho viel gseit: NEI, SPINNSCH etc., aber schlussentlich muess
es ja für eus bzw. i däm fall für ihn passe ... bim zweite termin wirdi dänn nüm
mit gah ... wirds also glich no bitz e überraschig wenn ich ihn dänn vorem altar
mitem fix fertige (zuegschniederete azug gsehne)

14.01.13 09:13
Emma13 

Mir hend eus so entschiede, dass de Moment vo ich id Chile inelaufe, de allerersti Moment wird si vomer eus beidi bestunet :) irgendwie findis romantisch und dur das dass er mis Chleid nöd gseh het, findis au fair das ich sin Azug nöd gsehn.

Fürs Standesamt werdemer aber zäme gah go ussueche, isch mär scho schwer gfalle s Chleid ohni ihn uszsueche, sini Meinig isch mär halt scho mega wichtig aber ich weiss dases so oder so en spezielle Moment wird si, egal was mär ahend :) Mine het sin Azug nonig, wie lang sind da ca. d Lieferfriste?

1 .. 538 .. 1073 1074 1075 1076 1077 .. 2417 .. 3757
eigentlich   schaffe   wirklich   Zeremonie   eigentli   Zuletzt   natürli   Problem   bearbeitet   richtig   einfach   natürlich   Kollegin   Hochzit   himbeer   irgendwie   schnell   gspannt   vorallem   langsam