Bräute 2013 |
|
1 .. 539 .. 1076 1077 1078 1079 1080 .. 2419 .. 3757
|
|
|
14.01.13 11:22
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Valey, au eus isch ebe gseit worde dass mir de Apéro eröffne söllet... darum bini chli unsicher, öb sich das nöd so ghört... vilicht halt au will nöd alli mitchömet go esse bi eus.
Canoa, merci viel mal, dini Inputs sind sehr hilfrich :) ich glaub mir werdet au während em Apéro verschwinde, aber so legge dases geg de Schluss isch und mir denn eifach bitz spöter im Resti iträffet.
Das isch ä gueti Idee di gladene Gäst mite Apéro Gäst au bim fötele ztrenne, leider hend mir de Fotograf nöd de ganz Abig buecht, evt. söttemer das um paar Stund verlägere demit mär das au so mache chönd.
Zum Gruppefoti, persönlich find ich dass ei grosses langet, aber mir isch bewusst dass jede Gast oder jedi Familie gern mit eus es Föteli wür wele ha, irgendwie denki ghört sich das, oder? Uf de andere Site findi dass wenn das de Punkt isch wo eus in Stress bringt, chömmers au weglah... eusi Trauuig isch am 14h, s Abigesse isch uf di 19h plant, Ziit hettemer ja eigentli scho...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14.01.13 13:02
Mime
|
Hallo zäme @fotografiere: Ha ar Mäss z züri no lang mitere fotografin gredet. si hett mer dr tipp gä, dass d lüüt noch dr chile meischtens fasch nümm möge warte zum gratuliere.und d lüüt chöme jo wäge eim und möchte mit eim rede... d.h. verauem de aperogäscht söttme scho d glägeheit gä, zum chli mit eim rede und gratuliere, d.h. vilech ersch chli später afo fötele. und ev. d föteli mite gladne gäscht am feschtort in rue mache... mann das git none rächti organisiererei...
@ring: heit aui schöni ring!! freue mi scho soooo uf üsi...
@iladige:geschter none monschter-ipack-orgie gha, aber jtz chöi si uf d poscht :-)
|
|
|
14.01.13 13:10
Lusnicht registriert
|
Churzi Frag: I bi chli am Iladigscharte plane und entwärfe, so dass si de grad furt cha wenn mer der defintiv Termin hei. I u mi GG si aber eigentlech gar nid die Type für die romantische Sprüchli etc. I wett öppis luschtigs aus Iladigstext oder zmingscht e luschtige Spruch, s cha ruhig ou chli "bös" si.... Weis öpper grad öppis? I ha itze mau x lischtene druckt...
zB Die Ehe ist das Licht des Lebens - in der Ehe kommt die Stromrechnung Wer heiratet kann sich die Sorgen teilen, die er vorher nicht hatte Und da war dann noch Klein-Peter: "Papi, heiraten auch Kamele?" Papi murmelnd: "Nur Kamele, Peter, nur Kamele".
Das isch eher üses Ding aus das romantische
|
|
|
|
1 .. 539 .. 1076 1077 1078 1079 1080 .. 2419 .. 3757
|