Bräute 2013 |
|
1 .. 540 .. 1077 1078 1079 1080 1081 .. 2419 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14.01.13 13:59
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@elea I ha ou scho überleit äbe wie zB "unsere wilde ehe hat nach xx stunden ein Ende" oder x so öppis Aber i wett ir Karte inne so irgend e spruch..... was mir zb sehr würdi gfaue isch die dütschi übersetzig vom lied "river flows in you" weis nid öbs öpper kennt. dr yiruma spielt das ufem klavier...I findes absolut hammer u i fa fasch jedes mau afa gränne wener das spielt.....
The River flows in you / Der Fluss fließt in Dir Songtext Wie ein Flüstern im Wind berührt die sanfte Brise meine Haut und ich weiß Du bist bei mir immer, immerzu.
Durch das Fenster meiner Seele werden all die Geheimnisse die ich wahre Dein sein, um sie zu teilen immer, immerzu.
Ich kann es in der Luft fühlen, dass Feuer, das wir teilen es kann nur aus dem tiefsten Inneren kommen.
Es ist ein Licht, das so hell brennt es geleitet Dich durch die Nacht und führt Dich zu mir, sodass Du Deinen Weg zurück findest.
und halte mich, berühre mich, lass die Liebe mich durchströmen. Ich bin Dein mit jedem Atemzug den ich nehme.
Der Fluss fließt in Dir.
Halte an der Liebe fest, denn tief im Inneren ist es das, woraus wir gemacht sind.
Lass niemals meines Herzes wegen los, denn mein Herz gehört zu Dir.
etc.
Da i e rächt usfüehrlechi iladigscharte mache (mit afahrtsplän etc. wüu mir hei kei hp hei) hani gnue platz um äbe zB e sone ganze Liedtext z schribe... würd mer ou gfaue, aber äbe, mi gg wird äue nume lächle
aber äbe, entweder gömer i die humorvolli egge oder mir gö i di romantischi ;-) wett scho öppis einheitlechs de....
Zuletzt bearbeitet am 14.01.13 14:02
|
|
|
|
14.01.13 14:08
schmetterling84
|
Re: Bräute 2013
@Lus Das Lied isch wunderschön, dr Text aber au d Melodie.. wettsch es abloh bi dr Trauuig? Ig find inne i dr Karte dä Lieder text oder so Quasi im Hintergrund vo dr Iladig, weisch wie igs mein.. ganz geil wer (kei ahnig wieviel Iladige du muesch mache) jedem e CD z mache mit dem Lied und as Hülle dr Text uf dütsch und hinde uf englisch.... wer mol öbis anders..
@valey Also denk e BM wird ihre denns zeiche gäh und bis ig loslauf längst au no zum kleid fertig richte etc. bi denn eh so nervös und hüll sicher grad los...
Zuletzt bearbeitet am 14.01.13 14:09
|
|
|
|
1 .. 540 .. 1077 1078 1079 1080 1081 .. 2419 .. 3757
|