| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 540 .. 1077 1078 1079 1080 1081 .. 2419 .. 3757
14.01.13 13:22
Bow 

Re: Bräute 2013

Ou mann i würd au am liebste gern dIladige vesrchicke. "Dörf" aber erst im Februar. Das macht mi ganz wahnsinnig die Warterei
PS de isch au ganz bös:
Ehe – gegenseitige Freiheitsberaubung in beiderseitigem Einvernehmen.

14.01.13 13:25
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@bow
böse böse

14.01.13 13:41
elea 

Re: Bräute 2013

lus, mer send au ned d type för so pseudo tüfsennigi liebes sprüch. mer hend eus öberleit ob mer eifach nome wend vor druf schrebe "11johr probezit esch gnueg..."
ehr send jo au scho lang zeme, velecht wer öpis i dere art no öpis för euch?

14.01.13 13:54
valey 

Re: Bräute 2013

hender eigendli all so spröchli uf de iladig?

mer hend en kurze standart text gschribe hend mega wenig platz gha :) hehe

14.01.13 13:55
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mer hend vore uf de Frontsite en spruch. Ond enne denn so en Standard Text...
Aber öbis romatisch schöns! =)

14.01.13 13:56
snet 
Re: Bräute 2013

@Lus: Wir haben nichts Lustiges oder so geschrieben, sondern: Unsere besten Momente hatten wir stets gemeinsam - und mit Euch! Darum lasst uns am TT.MM.YYYY feiern, denn X & Y heiraten.

Mein Weddingcountdown zeigt noch 87 Tage an - wow, wie die Zeit vergeht!

Jetzt haben wir eigentlich ziemlich alles organisiert und innerhalb von 5 Tagen haben sich jetzt ca. 35 Personen für die Hochzeit angemeldet. Wie sah die Bilanz bei Euch aus?

Mir geht es momentan nicht so gut, ich musste ja einen kleinen Schicksalsschlag an Weihnachten erleben und irgendwie lässt mich das Ganze nicht so los. Aber hey, ich hab ja die Hochzeit auf die ich mich freuen kann und gleichzeitig werde ich auch noch ein Studium beginnen!

14.01.13 13:58
elea 

Re: Bräute 2013

aso entweder werde mer das ne woni obe de Lus gschrebe ha, oder mer schribe druf "We could be married - And then wed be happy - Wouldn't it be nice?" esch es zitat us eusem Lied! ond s lied lauft de ebe au bide trauuig, aso wörds no passe. esch zwar au chli kitschig wens so usem kotext usegresse esch vom lied aber naja...
"

14.01.13 13:59
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
I ha ou scho überleit äbe wie zB "unsere wilde ehe hat nach xx stunden ein Ende" oder x so öppis Aber i wett ir Karte inne so irgend e spruch.....
was mir zb sehr würdi gfaue isch die dütschi übersetzig vom lied "river flows in you" weis nid öbs öpper kennt. dr yiruma spielt das ufem klavier...I findes absolut hammer u i fa fasch jedes mau afa gränne wener das spielt.....

The River flows in you / Der Fluss fließt in Dir Songtext
Wie ein Flüstern im Wind
berührt die sanfte Brise meine Haut
und ich weiß Du bist bei mir
immer, immerzu.

Durch das Fenster meiner Seele
werden all die Geheimnisse die ich wahre Dein sein,
um sie zu teilen
immer, immerzu.

Ich kann es in der Luft fühlen,
dass Feuer, das wir teilen
es kann nur aus dem tiefsten Inneren kommen.

Es ist ein Licht, das so hell brennt
es geleitet Dich durch die Nacht
und führt Dich zu mir,
sodass Du Deinen Weg zurück findest.

und halte mich,
berühre mich,
lass die Liebe mich durchströmen.
Ich bin Dein mit jedem Atemzug den ich nehme.

Der Fluss fließt in Dir.

Halte an der Liebe fest,
denn tief im Inneren ist es das, woraus wir gemacht sind.

Lass niemals meines Herzes wegen los,
denn mein Herz gehört zu Dir.

etc.

Da i e rächt usfüehrlechi iladigscharte mache (mit afahrtsplän etc. wüu mir hei kei hp hei) hani gnue platz um äbe zB e sone ganze Liedtext z schribe... würd mer ou gfaue, aber äbe, mi gg wird äue nume lächle

aber äbe, entweder gömer i die humorvolli egge oder mir gö i di romantischi ;-) wett scho öppis einheitlechs de....

Zuletzt bearbeitet am 14.01.13 14:02

14.01.13 14:00
valey 

Re: Bräute 2013

woow snet bi euch gohts nümm soo lang :D

chum uf das chasch dich freue :D en HZ stellt doch eim emmer weder uf ned?


mer hend bi de iladig

obe eusi beide näme und de nacher standard iladig sprüchli mit datum usw..

defür isch die ganz box und verpackig speziell :D

14.01.13 14:08
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Lus
Das Lied isch wunderschön, dr Text aber au d Melodie.. wettsch es abloh bi dr Trauuig?
Ig find inne i dr Karte dä Lieder text oder so Quasi im Hintergrund vo dr Iladig, weisch wie igs mein.. ganz geil wer (kei ahnig wieviel Iladige du muesch mache) jedem e CD z mache mit dem Lied und as Hülle dr Text uf dütsch und hinde uf englisch.... wer mol öbis anders..

@valey
Also denk e BM wird ihre denns zeiche gäh und bis ig loslauf längst au no zum kleid fertig richte etc. bi denn eh so nervös und hüll sicher grad los...

Zuletzt bearbeitet am 14.01.13 14:09

 1 .. 540 .. 1077 1078 1079 1080 1081 .. 2419 .. 3757
schaffe   richtig   langsam   irgendwie   bearbeitet   natürli   wirklich   natürlich   Zeremonie   gspannt   himbeer   Problem   Kollegin   Hochzit   Zuletzt   vorallem   einfach   eigentli   schnell   eigentlich