| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 540 .. 1078 1079 1080 1081 1082 .. 2420 .. 3757
14.01.13 14:08
elea 

Re: Bräute 2013

lus da metem songtext esch e cooli idee! i fende aber das s einte (wetzig) s andere (romantisch) ned usschlüsst. hamer em fall au scho öberleid obi de ganz liedtext vo eusem lied sell drocke, wells d lüt sosch ned tschegget wiso das jetzt das vore uf english stoht und was es bedütet.
hend au kei HP, ond muss mer au no überlegge obi all die infos id iladig wett packe oder das ergendwie seprata wet löse. weisch obi eifach elei d iladige sell schecke ond de 1mt vor de HZ no en afahrtsplan etc.! naja mol luege, pressiert nonid akut bimer ;)

14.01.13 14:14
Emma13 

Re: Bräute 2013

Dur das dass mir ä zweisprachigi Charte hend, werdemer d Titelsite einheitlich ha mit Näme + Datum, di link Innesite en Standardtext uf Dütsch, di recht Innesite en Standardtext uf Italienisch und d Rücksite mite Afahrt etc. isch no schwierig ufere 2-sprachige Charte mit Sprüch z'schaffe vorallem uf de Titelsite, werdet meh mitem Layout schaffe, nimmt mi Wunder wie sie wird, bin scho flissig am Idee sammle:)

14.01.13 14:45
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I ha ou scho dra dänkt, jedem das Lied uf CD z brönne... u de dänki wider: was mache d Lüt nachem HZ? vieu wärdese äue nid uf d Zyte due u de isches fasch schli schaad....
aber dr Text gfaut mer äbe ou sehr!
I wett wenn müglech aui infos grad uf d karte due, de isches erlediget :-) Zb ou, was mir für wünsch hei und dasimer wünsche, dass niemer in wiss chunnt..... U da mir gnue platz wärde ha (i wett so 6 Chartesite zum beschribe) dueni sicher ou es afahrtspländli vode resti druf. Dünkt mi zwar eigentlech nid unbedingt notwendig wüu 1. fahrt mer ja meischtens ire outokolonne und 2. chöisech d Gescht ja ou säuber im Vorfält chli informiere.
Ändi Januar gömer ga d Föteli mache für uf d Iladige - zäme mit Hundi, dä darf natürlech ou druf
Hie heisi übrigens uuu e grossi Uswahl a Karte:
http://www.hochzeitseinladungen.cc/

14.01.13 14:52
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Hallo ihr liebe :)

Ich bin ganz neu da, han am 1.1.13 min unerwartete aber lang ersehnte Atrag übercho Bin scho voll am Plane, s Datum und t Location staht au scho fest :) Han aber no viel offni Fragi und wür uh gern mit eu mitschriebe weni derf?

Liebs Grüessli

Katja

14.01.13 14:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Härzlechi Gratulation Manokasa! =)

Klar nome froge, wemer cha häufe emmer gärn! =)

Zuletzt bearbeitet am 14.01.13 14:53

14.01.13 14:54
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hei Katja
Härzlech Willkomme und härzlechi Gratulation!
Isch es schöns Gfüeu, so verlobt ds si gäu
Wenn weiter de hürate und vo welere Region chömmet dir?

14.01.13 15:01
elea 

Re: Bräute 2013

hallo manokasa!
gratuliere ganz härzlich zo de verlobig! es wonderschöns gfüehl frösch verlobt zsi gel?
natürli döfsch metschribe! mer freut eus doch öber jedi brut meh wo sech do met eus de chopf öber jedes detail zerbrecht
wenn hender planet z hürote? was hesch bes jetzt scho organisiert oder was stoht scho fest?

@lus, i werde de ofd charte schribe dass me sech bi froge a mis mami cha wende (vorallem wege gschänk ond so) de cha si e liste mache ond de lüt sege was mer eus wönschet ond so passierts au ned dass mer öpis 2mol gschänkt bechöme! de hani au chli weniger ztue! ond wenn öper froge het wege dresscode oder tagesablauf de seller das au met ere aluege. si esch echli euse tätschmeischte ;)

14.01.13 15:01
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Danke eu! :)

Lus
Ja es isch es super Gfühl ich freu mich scho soo drufe mir chömed vom Obere Zürisee. Hürate tüemer am 10. August ufem Gut Bocken in Horgen Ihr sind vo Bern oder so nimi ah? So em Dialekt na z beurteile :P

14.01.13 15:01
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

snet:
Mir geht es momentan nicht so gut, ich musste ja einen kleinen Schicksalsschlag an Weihnachten erleben und irgendwie lässt mich das Ganze nicht so los. Aber hey, ich hab ja die Hochzeit auf die ich mich freuen kann und gleichzeitig werde ich auch noch ein Studium beginnen!

Das tut mir sehr leid snet! Ich weiss nicht worum's geht (vielleicht hast Du's geschrieben und ich hab's übersehen), aber ich hoffe ganz fest für Dich, dass es Dir bald besser geht! Fühle Dich gedrückt!

14.01.13 15:05
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Elea

Danke! :) Also wo und wenn mer hüratet staht ja i mim Kommentar chli wieter obe :) gad nach dim :) Viel hani nonig organisiert abgseh vo de Location, han aber eh genaui Vorstellig devo wasi will :) Mir wend au im freie Traue, aber erst so geg die 22.00 Uhr, im Cherzeschii.. Aber das wird alles so tüür, heti nie denkt!

 1 .. 540 .. 1078 1079 1080 1081 1082 .. 2420 .. 3757
einfach   Zuletzt   gspannt   schnell   irgendwie   bearbeitet   eigentli   richtig   natürli   langsam   schaffe   Kollegin   natürlich   himbeer   eigentlich   wirklich   vorallem   Zeremonie   Problem   Hochzit