| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 541 .. 1079 1080 1081 1082 1083 .. 2420 .. 3757
14.01.13 15:06
valey 

Re: Bräute 2013

Manokasa wilkomme zu eus :D

mer werdet ja emmer meh so cool :D


ja be froh gehts das forum, de chani ned allne andere uf de geist goh med so vel HZ sache hehe..



Lus das med de CD isch emfall mega schöni idee :D
ha letsch ma neumet im internet gseh es paar hend au en CD medgschickt med emene lied druff :D

und ha au im tv mal gseh es paar hed so es video macht med so fötelis und so text (so quasi d iladig) und denn das video med musik im hindergrund allne gschickt als iladig

isch au no witzig :D

14.01.13 15:06
elea 

Re: Bräute 2013

@manokasa, wend location hesch, fendi hesch scho die halb mieti!
ohhhh zobe hürote em donkle hemmer eus au no öberleit, aber i mag ned so lang warte bes zobe! ganz e cooli idee ;)
ond ja es esch schweineteuere z hürote... me muss das cheibe budget emmer guet em aug bhalte!

Zuletzt bearbeitet am 14.01.13 15:07

14.01.13 15:08
Emma13 

Re: Bräute 2013

Willkomme Manokasa & herzliche Glückwunsch :)

oooh das tönt aber seeehr romantisch, verzell was sind so d Idee? :)

14.01.13 15:24
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Ja also t Location finde isch mega schwer gsi.. Also für en freie Samstig.. Alli Ort wohni agforget han hend nüt me ga ussert den s Bocken no de 10. August. Aber das isch la au eh traaaaaumhafti Location!

Emma
Danke :) t Idee? :P Ja also s ganze wird wahrschindli erst so geg die 5i am Abig ahfange mit Apero und znacht. Und den wenns ahvo dunkel wird, isch halt relativ spat im Summer, so geg die 10ni am Abig, findet den Trauuig dusse uf nere schöne Wiise, gad hinderem Huus statt. De weg zum "Altar" wird den mit meeega vielne Cherze belüchtet und vorne heti evt. no gern en Roseboge mit so chline Liechtli.. Da bin mer aber nonig sicher, weiss nid obs zu de cherze passt.. Und ja, den Tisch vorne au no vieli Cherze.. Und derna im Gwölbe-Cheller nochli Party mitme Dj :)

Hmm und was no? Ja t Farbe vom Fest wärdet wahrschindli Mint Grüen und Pfirsich sii.

So meh hani nonig :P

14.01.13 15:30
snet 
Re: Bräute 2013

@Toluwu: Vielen Dank für deine Anteilnahme. Es geht mir auch von Tag zu Tag besser, also muss ich mir eigentlich auch keine Sorgen machen. Heute war nur schwer, weil es irgendwie den Abschluss dieser ganze Sache darstellte. Ich habs mal im Forum geschrieben, aber nicht unter dieser Rubrik.

@Manokasa: Gratuliere zur Verlobung! und welch fulminantes Verlobungsdatum (mein Geburtsdatum )

14.01.13 15:30
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Manokasa
Ja, i wohne zwüsche Thun und Bern
U ja, wäge de chöschte, hürate isch tüür gäu

14.01.13 15:30
elea 

Re: Bräute 2013

manokasa tönt mega cool! jetzt nemmt eus aber de atraf au no wonder ;) wie und wo hetter d frog gstellt?

14.01.13 15:36
Manokasa 

Re: Bräute 2013

MEGA TÜR!

Ah de ahtrag Ja mir sind schick go ässä und derna simmer ah euses früehnere Plätzli am See (womer euses erste Date ga hend) go ahstosse (er het sogar eh cherze debi ga, ganz untypisch für ihn!!) Ja und den heter gfroget :) Ich het nie denkt daser froget, mir sind zwar scho 6 Jahr zeme! Sind aber au no jung, drum hanis au nid erwartet.. Aber isch super :P

14.01.13 15:38
elea 

Re: Bräute 2013

ohhh manokasa sooo schön!!!! scho wahnsenn wie sech die cheibe manne amigs plötzli doch chöne zeme riise ond romantisch si ;)
6johr esch scho e langi zit! wie alt send ehr denn wen du seisch "no jong"?

14.01.13 15:42
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das tönt wunderschön...wird sicher en Traum!

uiii wird grad chli emotional, hesch mi a min Atrag erinneret, er het mich au as "erste Plätzli" bracht

 1 .. 541 .. 1079 1080 1081 1082 1083 .. 2420 .. 3757
Zeremonie   natürlich   eigentlich   einfach   vorallem   gspannt   himbeer   irgendwie   Problem   richtig   schaffe   wirklich   eigentli   Zuletzt   Kollegin   Hochzit   langsam   natürli   bearbeitet   schnell