| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 542 .. 1082 1083 1084 1085 1086 .. 2422 .. 3757
14.01.13 21:19
Angita 
Re: Bräute 2013

ha gad glese das mir einigi sind wo im verflixte 7te johr hüürotet
finds schön dassi do vo vielne lese wo au no relativ jung sind (i bi 24 und er 26) und es hät halt scho viel um üs umä wo meinet mir seget no soooo jung... aber schlussentlich müend das würkli nur mir selber entscheide!

hüt hämmer s erste treffe gha mit em pfarrer! bi mega nervös gsi! er isch extra us em kanton Graubünde is Thurgau cho hät freud ade lieder wo mir händ (meh id richtig gospel) hät nünd degege wenn ide chile klatschet und fotografiert wird (hani leider alles scho erlebt) und isch au sust mega guet druf... händ richtig freud! bald chömer entlich d iladige verschicke, aber irgendwie fählt no öppis... finds no chli "langwilig"

14.01.13 22:31
snet 
Re: Bräute 2013

@Mime: Da siehst du wieder die Männer, die denken immer so eine Hochzeit gebe nicht so viel zu tun. Mein Chef ist von der alten Garde, er unterstützt natürlich das Heiraten und fragte mich ob ich mein Pensum reduzieren möchte, schliesslich bräuchte ich ja noch Zeit um den Haushalt zu führen?! Da konnte ich nicht mehr anders und musste laut los lachen.

Ja, so Tiefs sind immer doof, aber du hast natürlich Recht, es gibt so viele schöne Sachen in naher Zukunft, ich müsste mich einfach mehr darauf konzentrieren.

@Lus: es ist ein schöner Text, aber findest du ihn nicht ein wenig lang? Du könntest den Text ja als Wasserzeichen auf der Einladung drucken oder auch auf die Rückseite.

15.01.13 06:32
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Mitenand

Ich gang hüt mis Traumchleid go ahprobiere! jetzt mussi mal öpis derzue froge. Ich han gester s Chleid bime Amerikanische Ebay verchäufer gse. Es wird au uf mass gschnideret und choschtet nid ganz 900.- dollar.. isch halt scho einigess günstiger! Was glaubet ihr, isch das en gueti idee s chleid det chaufe wens mer hüt gfallt oder eher nid? Bin ganz unsicher!

15.01.13 07:14
Bow 

Re: Bräute 2013

@ Angita
wie meinsch das "es isch langwielig"? dZeremonie an und für sich? I mein schliesslich isches immer no e Gottesdienst, i glaub do dörf me nid zviel erwarte Und es goht jo au nid soooo lang. Normalerwies 45min...
Ha au scho sGspröch mitem Pfarrer gha. Er het eus sone Liste geh mit ere "Standard" Zeremonie, und für eus passt jetzt das z.B. Villicht luege mir das euseri Trauzüge no e chline Spruch oder so vorleset, aber süscht si mir eigentlich mega zfriede mit dem. sEinzige was mir mega zschaffe macht isch dLiederuswahl

15.01.13 07:43
elea 

Re: Bräute 2013

@lus, i fende de sproch schön, aber er donkt mi fasch echli z dramatisch wegem "ohne dich würd ich sterben"! weisch wini meine?

15.01.13 07:47
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Manokasa
Ich habe vor ca. 2 Jahre bei einem Internethandel (Braut- und Festmode) ein Kleid gekauft für an eine Hochzeit. wunderschön in einem grau/blau....Das Kleid habe ich bezahlt und dann kam das grosse warten....
1 Woche vor der Hochzeit habe ich nachgefragt, wo das Kleid bleibe. Antwort: sei unterwegs. 2 Tage vor der Hochzeit wurde es mir zu gefährlich und ich bin extra in die Stadt um mir etwas anderes zu kaufen.
Am Tag darauf habe ich ein Paket erhalten: ca. 20x20cm, ohne Karton, einfach in Kindergeschenkpapier eingepakt: Inhalt: ein zerwühltes, verknittertes Kleid, in der falschen Ausführung, der falschen Grösse und der falschen Farbe!! Rücksendung nicht möglich, da aus der Sicht der Firma alles io sei!!!!
Klar, ein Kleid via Amerika oder sich direkt schneidern lassen via Internet kommt sicher billiger. Ich bin jedoch ein gebranntes Kind und lasse die Finger davon
Mein absolutes Traumkleid (siehe mein Bild) hätte ich in Amerika für 300 Dollar noch bestellen können. Die Versuchung war da Doch was ist wenn das Kleid geliefert wird unds nicht passt oder die Qualität nicht gut ist? Je nach dem hast du dann Stress, hier noch ein Kleid zu finden bei den langen Lieferfristen...
Ich habs genossen, in einem Brautgeschäft Kleider anzuprobieren und mich beraten zu lassen. Auch, dass das Kleid dort perfekt auf mich angepasst wird. Ich denke, das Geld ists wert...
Ist natürlich ansichtssache... und wenn du genügend Zeit hast und - falls das Kleid nicht so sein sollte wie du denkst - hier noch schauen könntest... warum nicht?

Zuletzt bearbeitet am 15.01.13 07:51

15.01.13 07:49
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
hihi ja i weiss was du meinsch...
Isch e zämebaschtlete uszug usd äm lied
Bi no chli am usprobiere....

15.01.13 07:53
elea 

Re: Bräute 2013

@manokasa, es ist ein wenig glückssache mit kleidern aus dem internet. wenn das kleid jetzt "nur" 200-300 kosten würde, dann würd ichs wagen. aber 900.- ist dann doch sehr viel! bei 300.- kann mans ja so halb noch verkraften wenns ein fehlkauf war. aber 900....?
an deiner stelle würde ich schauen ob du noch ein günstigeres findest im internet und dann muss du selber entscheiden ob dus wagen willst.

15.01.13 08:00
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme :D


manoska jaa bi 900 fr. wärs mer au riskant es kleid dett bstelle..

ha kürzlich mis kleid fürs zivile au online bstellt isch aber "nur" 100 fr. gsi...

:)

15.01.13 08:01
Rebella 
Re: Bräute 2013

Elea: Mir ghörend definitiv nöd zu dene, wo scho en Ewigkeit zämme sind
Känne tüend mer üs öpe scho 17 Johr. Händ während dere Ziit, mal meh, mal weniger Kontakt gha.
Jetzt vor 6 Jahr simmer au mal öpe 3 Mönet zämme gsi. Für mich esch es dazumal eifach alles z schnell gange. De hemer guet 4 Johr so zäge kei Kontakt gha. Ade Fasnacht hämmer üs zwar jedes Jahr wieder gseh.
Den im 2011 hemer plötzlich wieder meh Kontakt gha.
Im Januar 2012 het er mich dänn gfröget, öb ich au es Ticket für de Fasi Ball vo sinere Gugge welli. Han dänkt, gasch das Jahr mal s`erst mal ad Fasi. Tönt guet.
Tja und so esch es dänn halt so cho wies het müesse cho. Händ dänn zwar zerst gseit, gnüssemer mal zämme d`Fasi und dänn luegemer witer.
Sind dänn im Juli zämme zoge und am 25.12 hani de Atrag becho, im Schnee.
Ich wird das Johr 33gi und er 41gi.

 1 .. 542 .. 1082 1083 1084 1085 1086 .. 2422 .. 3757
himbeer   bearbeitet   Kollegin   Hochzit   natürlich   richtig   vorallem   eigentlich   schnell   Problem   schaffe   natürli   langsam   wirklich   gspannt   Zeremonie   Zuletzt   einfach   irgendwie   eigentli