| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 543 .. 1084 1085 1086 1087 1088 .. 2423 .. 3757
15.01.13 09:16
Lilly4 
Re: Bräute 2013

uiui mädels, jetzt muessi au mal chli dampf ablah, bin mich grad mega am ufrege! mir händ letscht jahr im schloss euses apero reserviert, im april 2012 und hürate tüemer im auguscht 2013 und die schriebet mir jetzt dass a eusem tag au no es bruutpaar det wird si, dass mir bi schlechtwetter nöd det chönd si wie ursprünglich besproche sondern ine andere ruum müend, will s andere bruutpaar anschinend scho vor eus reserviert hät, was für mich sehr schwer z glaube isch, da mir ja extra im april reserviert händ, mehrmals hi und her gschriebe und nie öpis erwähnt worde isch + mir das alles sogar schriftlich bestätigt übercho händ! han jetzt gseit das ich das belegt ha wot vom andere bruutpaar! das isch doch umverschämt!!!! macht mi au grad uh trurig !!!!

15.01.13 09:18
elea 

@manokasa, das langet no hondermol zom es chleid finde! ond ned jedes chleid het so langi lieferfrischte! i has mis chleid nach 4woche scho chöne go hole! aso mach der kei chopf!

15.01.13 09:18
Emma13 

Manokasa, das isch ä wunderschöns Chleid :) mmmhh muesch scho chli luege weg de Lieferfriste, ich muess 4-6 Mönet warte, gitt aber au sottigi wo viel frühener chömet. Gitt uf jede Fall Läde wo'd günstigeri Chleider findsch, han für mis au "nur" 1600.- zahlt :)

Zuletzt bearbeitet am 15.01.13 09:20

15.01.13 09:19
elea 

ou lilly das esch jo en resse scheiss!!!
absäge chont ned i froge? fendes nämli en reese frächheit!!!

15.01.13 09:22
Emma13 

Lilly, also ich wür au grad absäge... das gitts doch nöd...

Zuletzt bearbeitet am 15.01.13 09:23

15.01.13 09:23
Lilly4 

gäll elea, finds ebe au e meeeeeeeeega e frechheit !!!! vorallem da mir ja extra im april letscht jahr reserviert händ und au bestätigt übercho !!! die händ doch eifach en fehler gmacht und mir müend jetzt däfür büesse ... ich mach sicher kei platz, söllet mir das schön bewiese, au wenns uh blöd isch, aber wot nöd eifach kampflos dä platz ruume ... findi uh mega blöd, uiui, wie ich mich grad am ufrege bin !!!! und trurig machts mi natürli au

15.01.13 09:25
Lilly4 

emma, mir wend ebe unbedingt det und für was hämer scho so frühe reserviert, gnau us däm grund, dass niemert anderscht det wird si ... ich wots ehrlich gseit nöd eifach so hi näh ... die müend dä andere absäge, da mir ja schriftlich bestätigt übercho händ das mer dä eint platz bi schönem wetter händ und bi schlechtem dä ander (wo jetzt anschinend vor eus scho reserviert worde isch) aber ebe, das glaub ich hine und vorne nöd, da isch def. öpis fuul dra ... verarsche lah müemer eus ja nöd! ach, sorry für mini usdruckswies, aber reg mich grad sooooooooooooooo uf

15.01.13 09:26
Lus

nicht registriert

@Lilly
Hei das isch ja e absoluti Frächheit vo dene! Si hätte ja chönne säge dass no es anders Brutpaar dete isch - vo Afang ah! De hättet dir wahrschindlech erscht gar nid reserviert dete!
U wie du vermuetisch - ev. isch ds andere Paar NACH euch cho. U de findis fies vom Schloss, die Reservation überhaupt aznäh. Si sötte ja ou wüsse, dass mer als Brut nid grad are andere Brut in Wiss wett begägne... fies
I würd mi versueche z wehre und andernfalls haut fürne Alternative z luege...
Seich so öppis...

15.01.13 09:28
Canoa 

ech fends e super Sach so Chleider zchönne zbstelle, aber ech meine ech ha secher 20 Chleider agleid ond settegi woni im Vorfäld im Internet usegseucht ha sends aber denn glich ned gseh uf de Belder gseht alles emmer super us. Ech gloub ech wörd mal ines Gschäft go Chleider probiere ond denn chasch warschindlech eher säge welli rechtig dass werklech wetsch goh met de Art vom Chleid...

15.01.13 09:29
Emma13 

Ja, das verstahni Lilly, aber so öpis isch doch überhaupt nöd professionell und vor allem dass ihr a EUEM Tag wägemene Fehler vo IHNE müend büesse, findi eifach unfair. Hesch recht, würs natürli au nöd eifach so stahlah wenns sowieso eui Wunschlocation isch. Ach isch das blöd, hesch denn scho mal aglüte oder hesch eifach es Mail übercho? Amigs merksch per Telefon ehner was gnau d Sach isch..

1 .. 543 .. 1084 1085 1086 1087 1088 .. 2423 .. 3757
natürli   Kollegin   bearbeitet   schnell   gspannt   Zuletzt   Zeremonie   richtig   eigentli   himbeer   langsam   irgendwie   eigentlich   einfach   Problem   wirklich   natürlich   vorallem   schaffe   Hochzit