| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 544 .. 1085 1086 1087 1088 1089 .. 2423 .. 3757
15.01.13 09:31
Lilly4 
Re: Bräute 2013

dänk ebe au so lus ... sie händ nöd eimal öpis vome zweite bruutpaar erwähnt, NÜD! ich dänk die händ eifach e zweiti reservierig agnoh und eus jetzt so welle verchaufe ODER mitarbeiterfehler und nöd richtig gluegt, chan au si, aber das isch mir ehrlichgseit egal, us irgendeme grund hämer ja extra so frühe reserviert, ebe gnau dass eus niemert id queri chund ... also ich gib da nöd so schnell uf und mir händ ja e bestätigung, vo dem her, sitzemer glaubs am längere hebel au wenns uh blöd isch eso, wüki en mega seich so öpis dörf nöd passiere ... mir wend ebe unbedingt det, es passt perfekt, grad nebet dä chile und i dä nöchi vom reschti, darum wot mi so wehre ... ich dänk die chönds eh nöd bewiese, darum müends eifach am andere bruutpaar absäge! bin ebe suscht immer so e ruhigi, schüchi, händs viellicht dänkt probieremers zerscht mal bi däre aber ohne mich

15.01.13 09:32
Canoa 

Re: Bräute 2013

Manokasa zo dinere Frog vo gester, mi Schatz fendt t Reng selled vom Trouzüg öbergäh wärde ond ned vomene Rengchend oder so. Ond ech cha jo schliesslech tüemer zäme hürote ond wenn är das so gärn hät esch das au okay för mech. För mi Brüeder fendemer secher au en anderi schöni Ufgab! =)

15.01.13 09:32
Lilly4 
Re: Bräute 2013

@emma: nei, sie händ mer es e-mail gschriebe und ich dänn au druf zrug gschriebe ... wart jetzt bis hüt abig, suscht lüti a! machi chli druck

15.01.13 09:36
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lilly fendi guet, eifach mal chli kontere ond nochefroge, denn chonds scho guet! Eifach dra blibe ond ned grad nochegäh!

15.01.13 09:37
Emma13 

Re: Bräute 2013

Machsch du richtig so, ich hoffe ganz fescht dases klappt und dass dich chasch duresetze, die sölet ruhig merke dass du gar nöd schüch und ruhig bisch

15.01.13 09:40
Lilly4 
Re: Bräute 2013

danke canoa! das wirdi mache ... vorallem simer ja nöd grad e chlini gsellschaft (100 persone) müends scho chli luege! bin richtig enttüscht vo däne ... nimmt mi also wunder was uf mis mail zrug chund !?! hmmmmmmmm

merci emma ich gib eu bscheid was däbi use cho isch, hoffe natürlich positivs! und suscht müsstemer wüki e anderi location sueche, was mich meeeega a.... wür nei, das chönds nöd bringe, chans nöd glaube

15.01.13 09:43
valey 

Re: Bräute 2013

Manokasa
aso ziit hesch no zum es kleid poschte.. chasch ja mal do eis go probiere...
und du chasch ja das bstelle im internet.. würd eifach jez de eis bstelle und wens ned goht hesch emmerno zit
250 goht no findi... meh würdi aber ned usgeh für eis usem internet... und ebe chasch emmerno verkaufe..



Lillyyy uuuuere frächheit!!! würd scho reklamiere...





uffffffff girls be au grad gnervt sorry mueses do schribe
euse tz isch ja de brüeder vo mim schatz.. und er isch suscht eine wo eher für sich luegt und ned vel gmacht eher emmer dehei isch und nüt wett mache...
das hani scho gwüsst drum hani alles minere tz geh die wichtige ufgage und minere bridesmaid.. und ehm eig. nix...

aber i ha ehn gfrogt scho länger ober mer paar sätz macht für eusi HP und er ned so erfreut-. und jez beni am iladige verteile und setts ha.. und ha em letsch mal gschribe und er eifach nüt degliche toh und i has emmernoni... uff weiss voll ned.. i weiss wie er isch aber als TZ weis ned voll kei interesse... :(

weis ned isch für euch d rolle als TZ eifach so öpper wo en Unterschrift macht?
fends eifach schad...

sorry has müesse useloh.. hehe

15.01.13 09:45
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lilly...Hesch denn das au schreftlech metem Rum? Falls jo besch eh usem Schneider! =)
Rächtlech gseh besch denn uf de sechere Site! =)
Be also au gspannt wie en Rägescherm was do werd zrogcho zo der...

15.01.13 09:45
elea 

Re: Bräute 2013

lilly i wörd au probiere z chämpfe! musch der jo ned alles lo gfalle! wenn si der aber glich ned entgege cho wen wördi druf bestoh dass si der zb rabatt gend oder so!!!

15.01.13 09:47
anyany 

Re: Bräute 2013

Ojee, Lilly, das esch ächt doof ond regt eim uf. Aber ech fends super, dassd di wottsch wehre. D Fuuscht im Sack mache wörd jo nüd nötze. Ech dröck der d Düüme.

No zom Thema gönstigi Bruutchleider:
Ech schaffe aus Schniideri. Ha scho die gliiche Chleider ofem Tesch gha met knapp 2000.- Franke Ondersched. Ond die gönschtiger Variante esch garantiert ke Fäuschig gsi. Aber s Wort Hochsig werd haut extrem "guet" Verchouft (ond ganz bsonders do ide Schwiiz). D Marche wo die grössere Händler wie Wicki ond co. ufnänd send waaaaahnsenn.

 1 .. 544 .. 1085 1086 1087 1088 1089 .. 2423 .. 3757
Problem   Zuletzt   schaffe   schnell   irgendwie   einfach   natürlich   gspannt   vorallem   bearbeitet   Zeremonie   eigentlich   natürli   richtig   wirklich   Hochzit   Kollegin   langsam   eigentli   himbeer