| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 544 .. 1086 1087 1088 1089 1090 .. 2424 .. 3757
15.01.13 09:48
elea 

Re: Bräute 2013

@valey, nei! definitiv ned! eusi TZ send ganz wechtigi mönsche (mini beschti fröndin und sin brüeder)! das esch för mech ned nor es onderschreft ge! i wet si vo a bis z debi ha! mini TZ helft mer mega ond sin TZ esch klar e maa macht nie so vell för e frau) frogt aber au emmer ober eus cha helfe etc!
verstoh das abolsut dass hässig besch ofne! wäre au ond fendi grechtfertig! er werd de schomol gseh wie das esch wenn me en hochzit ofd bei stellt ond sech ned of d lüt cha verloh...

15.01.13 09:49
Emma13 

mmmh ich find ehrlichgseit scho au dass en TZ echli e wichtigeri Rolle sött überneh als "nur" unterschriebe... also zumindest es bitz Interesse zeige findi isch scho wichtig. Wie wärs wenns din Schatz direkt mit sim Brüeder aluegt? Vilicht isch d Beziehig zwüschet ihne andersch und er chan das direkt aspreche ohni dass er das persönlich nimmt...

15.01.13 09:52
valey 

jaa i fend eifach min GG geht sich mühe med sin brüeder en gueti bezihig ha
aber er mit mim schatz ned, er frogt nie zum was mache und er meldet sich nie
er luegt eher für sich und so..
er hed au bis jez nie chönne med eus herehocke... und er hed nie was gfrogt zb. wo hürotet er eig, oder wenn isches gnau usw...

wo mer ehn gfrogt hend ober wet euse tz wet si heder gseit ja er machis gern

aber denn nie meh was gfrogt...

i wett mit ehm nächstens zemehocke und ehm au mal säge wegem polterobe vo mim schatz
aber weis ned er tuet suscht nix organisiere und nix mache und lüt kontaktiere denkes ned dases klappt :(

aber min schatz wett ehn scho gern als sin tz...
aber fends schad wenn öpper sich ned interessiert....

vorallem ned nur ned interessiert a eusi hz, sonder au a eus allgemein...

15.01.13 09:53
Lilly4 

Ja canoa, mir händ alles schriftlich bestätigt, mitem datum vom april 2012 !!!

elea, das mitem rabatt isch no e gueti idee, wämer scho uswieche müsstet, aber
ebe, ich glaub nöd wüki dra dass die vor eus reserviert händ, da isch def. öpis
fuul dra ...

ja klar anyany, nimms sicher nöd eifach so hi, bin au sehr gspannt was da däbi
usechund, was die mier antwortet oh oh ... hoff s bescht!
danke viel mal für all eui rückmeldige, händer mi grad bitz 'beruhigt' ...

valey, bi eus isch au dä brüeder vo mim gg trauzüg und frögt au nie nah wies lauft
etc., was er chönd mache, helfe, isch glaubs bi paarne bitz e männer chrankheit
däfür macht mini trauzügin umso meh hihi ... aber wenn ich dich wär wür ich ihm
eifach nomal schriebe und fröge ob ers dir bis dänn und dänn chan schicke, es pressiert,
bitz druck mache, uf e liebi art natürlich, aber er dänkt sich wahrschindli das es nöd so
pressiert!? mühesam amig ...

15.01.13 09:58
Angita 

@Bow ha zudä iladigschärtli gmeint sie seget mir no chli z langwiilig wüsset aber nö recht wie no chli ufpäppe.... dass mit dä Trauuig isch üs klar... zum Glück verlangt er nö anderi Lieder wienis do im Forum scho glese ha.. er freut sich scho ufs klatsche währed de lieder und isch än pfarrer wo gern mol chli vom thema abschweift und chli was lustigs verzellt...

zude chleider wo gschribe worde isch: has au scho gse und tönt recht verlockend... trau mi nö die z bstelle... loh mis chleid in italie schniidere, bim Schniider bi üs im Dorf... ha zerst zwor denkt es chämi chli günstiger, aber wenn me schlussentlich luegt wieviel mol i mus abe goh und so hetti au do eis chönä chaufe aber s chleid wird sicher so wie ichs mir vorgstellt ha... has praktisch selber "zeichnet" d Stöff bini mit em Schniider persönlich uf neapel go poste und ha eifach gad de Stoff selber zahlt... isch scho öppis speziells und ich und mis mami händ immer gseit dass mis chleid vo ihm söll si bide ring hämmer aber recht chönä sparre... die hämmer au z italie mache loh und au genau noch üsne vorstellige und wör de goldpriis nö gad so höch gsi hettemo no weniger zahlt.. für di gliche ring händs ide schwiiz 5000.- verlangt mir händs für umgrechnet 1400.- übercho z italie

15.01.13 10:01
anyany 

valey, ech fendes schad, wenn sech d Trouzüüge kei Müeh gähnd. Hesch de schomou gfrogt, öber sech ou wörd a de Vorbereitige beteilige? Ech wett ehn of ke Fau i Schotz näh, aber vellecht escher sech gar ned bewosst, dass mer aus TZ ou chli öppis sett mache...

Wie henders eigentli so, ech ha ergendwie s Gfüeu be aune esch so, dass d Frou e Trouzüügin het ond de Maa e Trouzüüge. Be öis eschs eher omkehrt... Aso mi bescht Kolleg (us Chendertage) esch Trouzüüg ond mini Schwöschter (wos met mim Schatz mega guet cha) esch Trouzüügin.

15.01.13 10:04
Canoa 

anyany ech be bim Wicky gseh go luege, imfall die Prise send ned so wie echs erwartet ha, för 700 Franke fendsch det scho schöni Chleider...hät das nie dänkt!

Aber wörsch jetzt du als Schnideri empfähle es Chleid vo China/Amerika loz cho? Ha mer das äbe öberleid förs Zivile, aber mini TZ wo uf de Modebranche schaffet meint das chöni eifach nüt si! =)

15.01.13 10:06
elea 

@valey, i wörd sege entweder redet di frnd mol met sim brüeder ond klär ab wiso er ke interese zeigt. oder du musch es akzeptiere dass er sech halt ned interessiert (us welne grönd au emmer)! ändere chames jo ned. wörd eifach ehn de us de ganze planig usehalte ond alles met dene lüt mache wo gern helfe. glaub mer valey, spötischtens ade hochzit werd ers de bereie dass er ned gholfe het!! ha so öpis au scho erlebt!!!
@anyany, denke bide meischte esch eso das me entweder gschwöschterti nemmt oder halt di beshcte kolege. bi eus hets es jez eifach so erge! wens omgekert esch so wie be euch fendis au cool muss sege. aber wenn s jetzt 2 manne were oder 2 fraue wördis ned so cool fende. me donkts eifach s beld esch schönner so: 2 fraue ond 2 manne!

15.01.13 10:07
Emma13 

Bi eus isches recht speziell, mir hend uuu lang gstudiert und hend eus eifach nöd chöne entscheide. Darum han ich ä super Fründin und min Brüeder gno und min Fründ sin beschte Kolleg us de Schuelziite und sini bescht Kollegin :) eso machts mega Spass mitere grosse Truppe und muess würkli säge, dass sich alli uu Müeh gend, mir werdets denn eifach so mache, dass zwei im Standesamt unterschriebet und die andere zwei ide Chile :)

Zuletzt bearbeitet am 15.01.13 10:09

15.01.13 10:10
anyany 

Jo, ech weiss, de Wickiy het ou gönschtigs, aber gwössi wo de weder öberresse tüür send.

Ech persöndlech wörds der ned empfehle, wöu ou eifach de Service schlächt esch. Aso was machsch wenn öppis ned guet esch? Zom Bispöu de Rissverschloss kabott esch. Jedes Gschäft wörd das öbernäh, aber sone Ahbieter secher ned.
Wenni dech wär, wördi mou chli chliineri Bruutchleiderläde abklappere, det fendt mer schöni Sach zo chliinere Priise. S goht haut eventuell eifach chli Zyt druf.

1 .. 544 .. 1086 1087 1088 1089 1090 .. 2424 .. 3757
natürlich   Problem   bearbeitet   einfach   schnell   himbeer   natürli   langsam   vorallem   eigentlich   wirklich   irgendwie   Zuletzt   schaffe   Hochzit   eigentli   gspannt   richtig   Kollegin   Zeremonie