@anyany, do i vom AG be beni gar kei fasnächtlerin aber einisch am johr gangi met de kolegine (ebe vo reide) ade schlompfball ond das esch emmer s gröschte fescht vom ganze johr! z vell fasnacht muesi aber au ned ha ;)
Canoa, okay, de escher jo quasi "brueflech Vorbelastet". ;) Mine esch Gärtner ond het ned gärn Gstrüpp. Er het gärn Blueme ond Pflanze aber het sehr drom bäte, e üppigi Teschdeko met Pflanze z onderloh. Mer hei iez aber ganz e schöni (för öis schöni) Lösig gfonde. :)
Mer gsehts leider ned so guet. Es send Roseblüete, Esskastanie, Grüen ond Gras ond es paar Perleli.
Lilly4:Ja canoa, mir händ alles schriftlich bestätigt, mitem datum vom april 2012 !!!
Hoffentlich kommt das Schloss nicht doch mit einer Bestätigung für das andere Brautpaar an von vor April 2012... Ich drücke Euch ganz fest die Daumen das alles gut kommt!
An Eurer Stelle würde ich auch dafür kämpfen! Find's eine absolute Frechheit! Fehler passieren, das ist menschlich, aber dann muss man auch dazu stehen und nicht einfach irgendwas erfinden!
Ich würde aber glaube ich, trotzdem nach einer Alternative schauen. Das Vertrauen ist doch irgendwie kaputt jetzt... Und wie gesagt, es kann ja sein, dass das andere Paar wirklich schneller war...
Gseht sehr schön us, schlecht und eifach. Eusi Teschdeko werd au eher schlecht si, en Bekannti vo eus werd sie mache. Mer hend au scho abklärt, wies esch met de Deko i de Chele, mer müend die auso weder metnäh, aber das esch grad guet, die nämer denn met is Resti! =) Euses werd i dere Rechtig si, aber met Rote Rose...
Mer hend scho emmer gwösst dassmer werdet det he go!
Es werd so Teschblöck gäh, mer send aber no en gueti Grössi 50 Personen, vo dem här chonds secher guet. Rondi Tesch wäri s perfekte. Aber alles chamer halt eifach ned ha! =)