| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 546 .. 1089 1090 1091 1092 1093 .. 2425 .. 3757
15.01.13 11:48
Lilly4 
Re: Bräute 2013

toluwu:
Lilly4:
Ja canoa, mir händ alles schriftlich bestätigt, mitem datum vom april 2012 !!!


Hoffentlich kommt das Schloss nicht doch mit einer Bestätigung für das andere Brautpaar an von vor April 2012... Ich drücke Euch ganz fest die Daumen das alles gut kommt!

An Eurer Stelle würde ich auch dafür kämpfen! Find's eine absolute Frechheit! Fehler passieren, das ist menschlich, aber dann muss man auch dazu stehen und nicht einfach irgendwas erfinden!

Ich würde aber glaube ich, trotzdem nach einer Alternative schauen. Das Vertrauen ist doch irgendwie kaputt jetzt... Und wie gesagt, es kann ja sein, dass das andere Paar wirklich schneller war...

hallo toluwu
danke auch für dein feedback! die haben mir folgendes geantwortet:
Es tut uns wirklich sehr leid, dass dies passiert ist. Wir haben den Hof definitiv zweimal versprochen . Bei Ihrer Anfrage war bereits eine provisorische Reservierung getätigt worden, die nicht im System aufgeführt worden war und nur durch die Bestätigung entdeckt wurde.
In Ihrer ersten Offerte war auch nur der gewünschte Lindenhügel aufgeführt , was zu diesem Dilemma geführt hat. Es tut uns ausserordentlich leid, und es liegt uns fern , Sie zu verärgern.
Falls sich die bestehende Reservierung nochmals ändern sollte, was des Öfteren bei uns vorkommt, werden wir Ihnen selbstverständlich den Schlosshof als Schlechtwettervariante zur Verfügung stellen.
Gerne möchten wir Ihnen als Entschuldigung eine Reduktion des Zapfengeldes von CHF 5.- anbieten , sollte der Apéro im Schloss stattfindet bei Schlechtwetter.
Wir bedauern dies wirklich sehr , garantieren Ihnen aber unseren vollen Einsatz und einen unvergesslichen Apéro bei uns im Schloss Rapperswil.

was würdet ihr machen?

15.01.13 11:49
valey 

Re: Bräute 2013

ahhh hend aber en mega schöne saal :D



mer fiired euses fäst im Schloss Laufe am Rhiifall

http://www.schlosslaufen.ch/de.html

15.01.13 11:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sehr, sehr schön, det beni grad im Sommer gseh! =)

15.01.13 12:00
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lilly, ech wörd secher ned grad sofort antworte, ech wörd das mal guet öberlege, ond evt nocher no 10 % zuesätzlech oder so ushandle. Schliesslech hend ehr jetzt umtreb etc. Well schlossäntlech esch es ned euchi Schold.

15.01.13 12:07
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Lilly

Das isch ja echt eh rise Frechheit das ganze.. S erste woni denkt han isch das viellicht es befründets Päärli vo de Inhaber no en Location gsuecht hend.. Aber egal, das gaht ja nod.. Wür au versueche nochli Rabatt oder irgendwas usezhole..

Ah üsere Location wirds au eh zweiti Hochziitsgsellschaft ha, mer settet eus jedoch nid über de Weg laufe will mer in verschiedene Hüser sind.. Isch chli blöd aber es gaht halt nid anderscht..

15.01.13 12:32
anyany 

Re: Bräute 2013

Hey Canoa, genau det ässe mer ou!!

Ech be det gebore (mi Vater het lang det gwohnt), ha aber nor zwöi Johr det erläbt ond de semmer of Reide. Ech spele det emmer no im VTW (Theater). Ond s Restaurant esch wörkli e Troum.
Dini Teschdekoration fendi ou mega schön. Soöppis hemmer öis ou no öberleit. Aber das met de Gläsli esch cool, wöu mer dänkt hend, dass mer ca. 60 löi lo mache (vode Schwöschter vom Frönd) ond de daf jede Gascht eis heinäh. =)

15.01.13 13:12
Canoa 

Re: Bräute 2013

=) Hey super, wenn hüroted ehr denn? Has grad nöme im Chopf! =)
Sender scho mou im Törmli go ässe? Das esch au super! =)

15.01.13 13:22
anyany 

Re: Bräute 2013

Am 26. 10. 13 hürote mer.

Nei, im Törmli ned. Der? Aber schöscht hemmer scho mängisch det gässe. Wörd mi of ne Art scho gloschte, det mou z ässe, aber es donkt mi chli schad, dass mer de ned cha det öbernachte.

Ech fende jo s Resti im augemeine scho rächt romantisch.

15.01.13 13:25
Canoa 

Re: Bräute 2013

Demfall noch eus, mer tüend am 31.08.2013.

Jo mi Frönd hed mech mou det öberrascht gloubes bem 6jährige Jubiläum oder so! =)
Das esch scho bezli schad.

Guet usgsuchet

15.01.13 13:42
anyany 

Re: Bräute 2013

Ech fendes ou vom Priis här rächt guet. Wösseder scho, was s Hochsigsmenü werd?
Aber de Priis för d Hochsigstorte (wennd si det bstöusch) esch totau öberresse... 13.00 pro Pers. för e eifachi Vacherin esch extrem öbertrebe.
Aber mer löi d Torte eh vo minere Schwöschter lo mache. Si het d Lehr ide Confiserie Spröngli gmacht ond schaffet det. Ond macht wonderschöni Sprönglitorte.

 1 .. 546 .. 1089 1090 1091 1092 1093 .. 2425 .. 3757
langsam   eigentli   irgendwie   eigentlich   wirklich   Kollegin   Problem   natürlich   einfach   bearbeitet   schaffe   richtig   himbeer   vorallem   Hochzit   natürli   Zuletzt   gspannt   schnell   Zeremonie