| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 549 .. 1096 1097 1098 1099 1100 .. 2429 .. 3757
15.01.13 20:25
elea 

Re: Bräute 2013

@kischta, jo ich glaub am afang cha me no kei link ifüege... schad luege gern chleider a

15.01.13 20:29
kischta 
Re: Bräute 2013

schade. hätte ich wirklich gerne gezeigt, aber lässt sich nicht ändern ;)

bin soooo auf den 4. Feburar gespannt. Da haben wir Termin mit dem Catering und Standesamt. Bei uns in Österreich muss man im letzten Wohnort ein Aufgebot bestellen und dies wird bei uns hoffentlich am 4. Februar klappen. Ich warte noch immer auf die Abschrift aus dem Geburtenbuch :)

wann heiratet ihr?

15.01.13 20:40
anyany 

Re: Bräute 2013

Willkommen kischta!

Wie scho es paari gseit hend, das Forum het Sochtpotenziau. ;) Ech be ou erscht set öpe ere Woche debii, aber luege jede Tag es paar Mou ine. =)

Mer hürote am 26. Oktober 2013. Das heisst, ech be wahrschiinli bes jetzt die spöötischt Bruut. =) Aber jä no... De hani no chli länger Zyt zom mech fröie. =)

15.01.13 20:42
elea 

Re: Bräute 2013

das musch extra i öschterich bstelle?obwohl dasd ide schwiz agmeldet besch (nemi mol a, wend scho so lang do besch ). mega ufwendig!
mer hürote am 7.september zivil imganz chline chreis. ond am 21.september werde mer no e trauuig onder freiem hemmel ha met eusne engste frönde ond familie (ca. 20persone) ond de gehts z esse ond z trenke ond hoffentli es guets fescht

wend s bild vom kleid of em pc hesch de chasch s beld do ifüege. onde wo stoht "datei anhänge"

15.01.13 21:07
Nemo 

Re: Bräute 2013

hallo ladies!!
huuuuiiiiuuuuiiiiuuu, ihr sind ja wahnsinnig!! jetzt hetti sage und schreibe müesse 20 siete nahläse!! HALLOOOOO!!
Ich has also eifach mal schüch überfloge...

a alli neue i eusere gmüetliche rundi: HERZLICH WILLKOMME!!!! Isch ja mega cool wie viel mir scho sind!!!

und nomal a alli neue: mir händ erstens e gwundernaseliste und mir händ es treffe de kommendi samstig in züri!!!! wär mega cool wenn ihr au chöntet debie sie!!!

@ ja hochzeitsshop: ich liebe das ding... han scho mega viel dehte bstellt, klapped super!!

@ässe: euses wird ungefähr so usgseh:
tomatencrème suppe mit sahnehäubchen
gemischter salat mit waldpilzen und kreutern
roastbeef an sauce bernaise mit gemüse, kartoffelgratin und in der zweiten runde mit anderem gemüse und evtl nudeln oder so..mal schauen
zum dessert gibts das ochsen-täumli. das isch e bitz vo allem, eifach uf eim teller i mini portione. mmmmhhhhh, das isch sooooo fein
und am ca 23.00 gits denn HZ turte

@pries: müemer jetzt denn no verhandle i 2 wuche. mir wänd ebe e pauschale mache mitem wii und allem..

@ hz mäss in st.galle: ich wirde am samstig n^morgä schnell ga. han leider nöd chöne in zh ga letscht wuchenend,wili am schaffe gsie bin

@trauzüge wo nüt macht: das isch bi eus au so es thema...schiesst mi immerno a dass er sin brüedsch unbedingt hät welä nä... na ja, ich han ja vo afang a gwüsst wies usechunt, darum hämmer eus en tätschi zue ta. das isch min beste fründ sit ich 16 bin. (isch eine vo mine erste jung gsie im läbe
er isch so en schatz und min gg und er verstönd sich au perfekt. er isch e riese ulknudle und macht das mit voller liedeschaft für eus, meeeeeeega cool!!! bin so froh dass mer ihn händ.
mini tz isch au en mega schatz, sie isch scho voll dra mit allem.... , morn mueni ihre 3 fotene vo eus liefere... mal luege was sie mit dene macht...

@ schnell hürate, churz zäme usw...
wie scho gseit, e garantie gits nie. mit sind au 10,5 jahr zäme. bi eus hät niemert me dra glaubt dass mir hüratet, defür isch dfreud um so grösser gsie... au bi mir...
für e guet funktionierendi ehe gits keis rezept...darum denki chunts au nöd druf ah wie lang zäme bisch... wie au immer, es muen eifach für beidi stimme...


so mini liebe, jetz hani aber viel gschriebe... sorry...
wünsch eu es guets nächtli und bis glie!!

Zuletzt bearbeitet am 15.01.13 21:18

15.01.13 22:05
valey 

Re: Bräute 2013

kischta wilkomme au dir zu eus :)

isch so schön in letschter zit hemmer vel neui 2013 brütlis do becho im forum :)


muesch de eus no es foti vo dim kleid zeige :))


Nemo,
bi der isches demfal au öppe so wie bi mer med em trauzüge -.-

15.01.13 22:05
Bow 

Re: Bräute 2013

Heieiei, i chum au gar nüm noche mit läse und schriebe
Au ig griess no alli neue 2013 Brütlis
Man, i ha so viel Sache wele kommentiere us de letschte paar Site und jetzt weiss i gar nüm wo afange
Naja mol luege ob i morn mehr zit ha und bi de neue Theme cha mithalte Guets Nächtli allne.

15.01.13 22:17
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich han doch denkt dass ihr immerno am schwätzerle sind, hani doch gspürt ihihi ide letschte Ziit isch da würkli viel los, umso schöner isches wenn mer immer meh werdet :) willkomme & allne ä gueti nacht :)

15.01.13 22:41
Angita 
Re: Bräute 2013

hallo kischta! so schön nochmals jemand aus dem Thurgau!

ohh hochzitsmess St. Galle ha mi scho druf gfreut wo i vode Biiträg vo dere z Züri glese ha! mir gönd mit dä trauzüge am Samstig au...

16.01.13 07:28
Bow 

Re: Bräute 2013

Finds immer wieder luschtig wieviel Fraue mir doch langsam si...
...aber kei einzige Maa

 1 .. 549 .. 1096 1097 1098 1099 1100 .. 2429 .. 3757
schnell   bearbeitet   Zuletzt   einfach   natürlich   gspannt   Problem   eigentli   himbeer   Kollegin   irgendwie   Hochzit   vorallem   schaffe   richtig   langsam   Zeremonie   natürli   eigentlich   wirklich