Bräute 2013 |
|
1 .. 549 .. 1096 1097 1098 1099 1100 .. 2429 .. 3757
|
|
|
15.01.13 20:29
kischta
|
Re: Bräute 2013
schade. hätte ich wirklich gerne gezeigt, aber lässt sich nicht ändern ;)
bin soooo auf den 4. Feburar gespannt. Da haben wir Termin mit dem Catering und Standesamt. Bei uns in Österreich muss man im letzten Wohnort ein Aufgebot bestellen und dies wird bei uns hoffentlich am 4. Februar klappen. Ich warte noch immer auf die Abschrift aus dem Geburtenbuch :)
wann heiratet ihr?
|
|
|
|
|
15.01.13 21:07
Nemo
|
Re: Bräute 2013
hallo ladies!! huuuuiiiiuuuuiiiiuuu, ihr sind ja wahnsinnig!! jetzt hetti sage und schreibe müesse 20 siete nahläse!! HALLOOOOO!! Ich has also eifach mal schüch überfloge...
a alli neue i eusere gmüetliche rundi: HERZLICH WILLKOMME!!!! Isch ja mega cool wie viel mir scho sind!!!
und nomal a alli neue: mir händ erstens e gwundernaseliste und mir händ es treffe de kommendi samstig in züri!!!! wär mega cool wenn ihr au chöntet debie sie!!!
@ ja hochzeitsshop: ich liebe das ding... han scho mega viel dehte bstellt, klapped super!!
@ässe: euses wird ungefähr so usgseh: tomatencrème suppe mit sahnehäubchen gemischter salat mit waldpilzen und kreutern roastbeef an sauce bernaise mit gemüse, kartoffelgratin und in der zweiten runde mit anderem gemüse und evtl nudeln oder so..mal schauen zum dessert gibts das ochsen-täumli. das isch e bitz vo allem, eifach uf eim teller i mini portione. mmmmhhhhh, das isch sooooo fein und am ca 23.00 gits denn HZ turte
@pries: müemer jetzt denn no verhandle i 2 wuche. mir wänd ebe e pauschale mache mitem wii und allem..
@ hz mäss in st.galle: ich wirde am samstig n^morgä schnell ga. han leider nöd chöne in zh ga letscht wuchenend,wili am schaffe gsie bin
@trauzüge wo nüt macht: das isch bi eus au so es thema...schiesst mi immerno a dass er sin brüedsch unbedingt hät welä nä... na ja, ich han ja vo afang a gwüsst wies usechunt, darum hämmer eus en tätschi zue ta. das isch min beste fründ sit ich 16 bin. (isch eine vo mine erste jung gsie im läbe er isch so en schatz und min gg und er verstönd sich au perfekt. er isch e riese ulknudle und macht das mit voller liedeschaft für eus, meeeeeeega cool!!! bin so froh dass mer ihn händ. mini tz isch au en mega schatz, sie isch scho voll dra mit allem.... , morn mueni ihre 3 fotene vo eus liefere... mal luege was sie mit dene macht...
@ schnell hürate, churz zäme usw... wie scho gseit, e garantie gits nie. mit sind au 10,5 jahr zäme. bi eus hät niemert me dra glaubt dass mir hüratet, defür isch dfreud um so grösser gsie... au bi mir... für e guet funktionierendi ehe gits keis rezept...darum denki chunts au nöd druf ah wie lang zäme bisch... wie au immer, es muen eifach für beidi stimme...
so mini liebe, jetz hani aber viel gschriebe... sorry... wünsch eu es guets nächtli und bis glie!!
Zuletzt bearbeitet am 15.01.13 21:18
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 549 .. 1096 1097 1098 1099 1100 .. 2429 .. 3757
|