| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 550 .. 1097 1098 1099 1100 1101 .. 2429 .. 3757
16.01.13 08:05
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme :))

asoo hüt gönd bi eus die restliche iladige uf Post :) *freu* mal luegeee...

gester hed scho öpper gseit sie chunnt ganz bestimmt xD hihi

hehehe bow ich glaub männer lueged lieber sportsändige od so statt do enne schribe xD hihi

16.01.13 09:15
Lus

nicht registriert

Guete Morge Froue
Ja aso e Maa wosech freiwillig mit ere Horde hüratsifrige Froue unterhaltet... I gloube fasch, DAS gits nid

I ha mis Brutoutfit ja komplett, einzigig offe isch no d Frage wägere Handtäsche. Am Hochzyt säuber brucheni ja ussert zb es Nastüechli, chli Puder, Lippestift, es Deo und chli parfume ja nüt De chönnti die chli Handtäsche eifach irgenwo deponiere.... Ad Trouig etc. würdise de gar nid mitnäh.
Wie machet dir das?

16.01.13 09:17
valey 

Hey Lus :)

ha dentk mer es chlises täschli wo "bride" drufstoht kaufe
und ebe so die sache, lippestift, puder, nastüechli usw. inetue
und denn minere tz geh zum neumet heretue :)

16.01.13 09:21
Lus

nicht registriert

@valey
Ja öppe so wettis ou mache... Ma dä Plunder nid immer mitschleipfe und wettne glich i Richwiti ha fürsech zwüschedüre wider chli früsch z mache...
Apropos: Het öpper es guets Deo wo zu 100% verhet? I ha nämlech i dere churze zyt woni ds Brutchleid ha probiert im Lade scho Hitzewallige gha.. wie wird das erscht im August ?

16.01.13 09:24
Lilly4 

@valey (lus) ich wirds au so mache, mini trauzügin wird e gnueg grossi täsche mitnäh
han ihre scho gseit was ich dänn alles bruch und sie hät gmeint dänn langet kei chlises täschli
selber wotti nöd umeschleippe, nachher verlüri no t helfti ...

16.01.13 09:24
elea 

@lus, aso i bruche emmer d deo vo vichy ond be eigentli sehr zfrede!
komisch woni mis chleid em lade agha ha, hani plötzli au mega hetzte-attacke becho

@handtäschli, werdi gar keis ha, bruche jo nome nastüechli ond chli puder. nastüechli werd eh jede debi ha. ond puder het mini TZ de glich wini, aso werdi ere bruche. ond sosch bruchi jo absolut nüt... ond falls i doch s gfüehl ha dassi öpis muss metneh, de gebis entweder mim mami (die mamis hend eh emmer die gröschte handtäsche) oder i los im auto (de parkplatz esch direkt nebem restaurant).

16.01.13 09:29
Lus

nicht registriert

@elea
Ja du chum hani ds chleid annegha bini fasch gstorbe vor Hitz u de hani nume dänkt: lääk mir, was macheni wes de no so heiss isch dusse??? Aber kes Wunder, die paar Lage Stoff gäbe scho warm und Strümpf muesi de ou no alege... Hätti am Wunsch vo mim GG, im Winter am Nordpol z hürate doch söue zuestimme?
Ah uf d Idee, mini paar wenige Sächeli mire Mueter azhänke bini no gar nid cho... Ach, das Forum isch doch eifach super
Vichy het gueti sache... mues gloub itze mau chli usprobiere

16.01.13 09:31
Emma13 

Also ich wird au keini ha, d Angst wärmer zgross dasis us luter Ufregig irgendwo stahlahn und wird ja sowieso ide einte Hand scho de Brutstruss ha, han kei Platz für nüd meh :) ich wird alles minere TZ geh oder ebe am Mami, sie wird gnueg Nastüechli debi ha :)

16.01.13 09:43
elea 

jo i bruche eigentli nome vichy ond bes sehr zfrede. bruche das deo do:

aber esch loschtig dass du das au gha hech Lus wege de hetzewallige em chleid. weiss ned obs bi mer no d ufregig gsi esch. das odoofe chleid esch mer aber au z eng gsi. los de no lo witer mache so das i mi ned wine dürüm füehle
jo ond ebe deo oder parfum werdi ned metneh. s ganze fest goht jo im prinzip au ned länger als en arbeitstag, ond det dueni jo au ned i jedere pause frösches deo dra. eifach puder secher förs gsecht dassi ned glänze. jo halt velecht no es täfeli före atem. aber au das muss ned si. so öpis jetzt jo jedi frau debi. i go de chli bide andere go schnorre
jo ond ebe hesch jo au no de brutstruss emmer ide feger, de wetti ned no di ganz zit luege woni jetzt das cheibe täschli weder äne do ha ;)

Datei-Anhänge
6713008.jpg 6713008.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 7 kB

16.01.13 09:47
valey 

aso das deo vo Borotalco findi de hammer.. schmöckt megaa fein und hebt de ganz taagg :))

ich mues mer jez nur no so en täsche chaufe wo bride stoht :D find die mega coool heheheh

Datei-Anhänge
3.jpg 3.jpg (6x)

Mime-Type: image/jpeg, 22 kB

1 .. 550 .. 1097 1098 1099 1100 1101 .. 2429 .. 3757
Zuletzt   schnell   einfach   schaffe   natürli   Problem   eigentli   Kollegin   irgendwie   vorallem   bearbeitet   gspannt   Zeremonie   langsam   wirklich   richtig   eigentlich   himbeer   Hochzit   natürlich