| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 551 .. 1099 1100 1101 1102 1103 .. 2430 .. 3757
16.01.13 10:43
kischta 
Re: Bräute 2013

Guten morgen,

mensch ihr seit ja wirklich schreibwütig :D

ich hab ja versprochen Fotos vom Kleid hochzuladen ;)

Seit der Geburt von meiner Prinzessin bin ich nun zu Hause. Oft denk ich mir, dass mir so ein einzelner Tag nicht schaden würde, aber dann wäre ich nicht mehr so flexibel, wenn Schatzi frei hat und wir irgendwohin fahren wollen. Auch jetzt mit der Hochzeit ist das echt super. So können wir einfach los. Einzig, ich bin seit der Geburt nicht einmal alleine abends weg gewesen. Ich kann das einfach noch nicht, obwohl der Drang im Moment ziemlich stark ist.
Hat jemand von euch auch Kinder?

Wahnsinn was man eigentlich für Summen für einen einzigen Tag ausgibt oder?

Liebe Grüsse
kischta

Zuletzt bearbeitet am 16.01.13 10:44

Datei-Anhänge
a62a7f8afe8d9387f7663b8bf755ff85.jpg a62a7f8afe8d9387f7663b8bf755ff85.jpg (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 143 kB

76cae2f9ea45effbd96b154dc84ecefe.jpg 76cae2f9ea45effbd96b154dc84ecefe.jpg (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 150 kB

16.01.13 10:46
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Bow
Allso hüüü... de geisch dr Chäuer oder Estrich ga dürstöbere... Chleider ussortiere etc. u de ab is Ricardo Uf aues zueche fägts sogar no u git Gäud

16.01.13 10:48
anyany 

Re: Bräute 2013

Hey Ladies,

Ech mäud mi ou weder mou.


at tablette ond co.
Ech gloub ech neme nüd met. Ech neme so guet wie nie öppis (be aber ou fascht nie chrank) ond neme drom ou nüd met. Ech mache statt e Relax-Tag e Wander-Tag. Mech macht das omelegge nome ganz hibbelig. Chli veruse goh ond öppis mache beruhigt mi aber. =)

at Candy Buffet
Esch lässig. Leider hätti kei Verwändigszwäck för das. =(

at diversi Hochsigs-Shops.
Mädels, wieso düender mer das ah? Ech werde jo gard choufwüetig. ABER ech ha e Regle.. Nüd im Internet choufe bevor mer sech das e Woche öberleit het. =D

16.01.13 10:50
anyany 

Re: Bräute 2013

Ech hätt jo eigentli gar kei Zyt för so Sache...

Be no zmettst i mine Semesterprüefige. =( Aber öbermorn hani die letscht ond am Nomittag gömmer de grad go d Reng choufe.

16.01.13 10:54
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@kischta
Wow wunderschönes Kleid!!!! Gefällt mir sehr gut...
Da kommt mir gerade in den Sinn... Ich weiss nicht mal, von welcher Marke (wenn überhaupt) meines ist...? Hm......

Warum kannst du noch nicht fort? Wie alt ist denn deine Kleine? Hast du ein schlechtes Gewissen ihr gegenüber oder warum hast du noch Mühe?

16.01.13 10:55
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Kischta
dis kleid isch ja meeegaaa schön :D gfallt mer megaaa

was wersch denn für en Frisur mache?

16.01.13 10:55
kischta 
Re: Bräute 2013

anyany - wo kauft ihr die Ringe?

16.01.13 10:57
elea 

Re: Bräute 2013

@kischta dis chleid esch wooooonderschön! de schnett ond alles gseht hammer us!!!
kischta i ha zwar keis chend, aber es stöck wiit verstohni dini situation. mer fraue neige echli dezue all eusi zit om eusi frönde/männer oder chender zplane. so dass mer möglichst vell zit met ine chöne verbrenge. aber mengisch vergesse mer amigs echli dass mer au zit zguet hend wo mer för eus döfet ha. sis (wie jetzt i dim fall) emol weder go schaffe, oder emol met de fröndine weg go! ond i dim fall wördis jetzt probiere vo deser site zgseh. wend e nomitag met enre kolegin chasch elei si, dued der das guet ond din frönd cha mol zit elei met sinere tochter vernge. was jo au schöne esch. i ertappe mi amigs au weder debi wini zersch mi frönd froge ob er am samschtig obe öpis los het, bevor i en re kolegin en zuesag gebe. aber de muesi ame denke "nei i froge ne jetzt secher ned, i go fort, egal ober elei dehai hockt oder ned!"
ond wegem geld... ou jo.... es send tusig pöschte wo geld choschte. mer hend eus es budget gsetzt wo absolut ned öberschrette set werde. i machs jetzt eifach so, weni neumet zvell geld usegebe muess halt amene andere end gspaart werde. i mache das ned onbedengt well mers geld ned hätte, sondern eifach wells doch ned cha si tusigi vo tusige fo franke i ei tag zinvestiere. de hocket of de einte scholterle s engeli wo eim seit es esch onvernönftig so vell uszgeh. ond of de andere scholtere hockets tüfeli wo eim seit, me hürotet nor einisch! schwerig do es glichgwecht zfende. aber i denke de emmer i wett jo de au no betz e reserve ha för eusi zuekonft.... :)

16.01.13 11:07
Lilly4 
Re: Bräute 2013

sehr schöns chleid kischta

16.01.13 11:09
anyany 

Re: Bräute 2013

at kischta
Mer choufe si z Wädenswil be 123gold (123gold.ch). Mer hend det scho öisi Partnerrenge kouft ond send sehr zfrede gsi. S Priis-Leischtigs-Verhäutnis esch super. =) Ond ech fende si hend vo auem öppis, aber ech wett eh nor e ganz schlechte. Gäubgoud ond MAXIMUM eis Steindli. Ech be Fan vo schlecht ond eifach.=)

Dis Chleid esch ganz ganz schön.

Ech ha mis noni, ha aber no lang Zyt. Ech wett ebe ned es Schouterfreis... Im Oktober wärs mer eifach z chaut ond ech fend mi Rögge ned schön.

Zuletzt bearbeitet am 16.01.13 11:13

 1 .. 551 .. 1099 1100 1101 1102 1103 .. 2430 .. 3757
Hochzit   eigentlich   gspannt   himbeer   bearbeitet   eigentli   Problem   Zeremonie   schaffe   natürlich   vorallem   wirklich   Kollegin   richtig   irgendwie   Zuletzt   natürli   langsam   schnell   einfach