| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 552 .. 1101 1102 1103 1104 1105 .. 2431 .. 3757
16.01.13 12:06
kischta 
Re: Bräute 2013

anyany ja genau, ich hab auch 73kg und bin aber 1.62m gross. Also siehts bei dir sicher besser aus, als bei mir ;)

valey, die beiden haben damals nur geheiratet, damit sie abgesichert ist, falls ihm was passiert. Klar das ist bei uns auch ein Thema, aber weil wir ein Baby haben und ich die Sicherheit einfach brauch. Wir haben dann aber gesagt, dass wir wenn wir schon heiraten, dann eben schön heiraten. Wir haben gespart und haben einiges auf der Seite und können es uns leisten. Andererseits darf dann halt echt nichts passieren, sonst haben wir dann ein Problem.

Lus, ja da hast du recht. Oft sagt mir mein Freund einfach, dass er jetzt nach fast 9 Jahren 20% mehr frau hat, als damals als wir uns kennen lernten. Er meint es sicher nicht böse, aber es tut schon weh, weil er recht hat. Als wir uns kennen lernten hatte ich 57kg. Allerdings hatte ich da noch geraucht. Als ich dann aufhörte zu rauchen hatte ich 10kg mehr :( jetzt durch die Schwangerschaft hab ich noch 5kg mehr als vor der Schwangerschaft. Wenn ich wenigstens diese wieder los wäre, wäre das toll. Da ich aber noch stille möchte ich noch nicht richtig Diät machen. Denke aber, dass ich noch vor der Hochzeit abstillen werde.

16.01.13 12:46
elea 

Re: Bräute 2013

also die vorwürf vo dinere mueter wege euchere hochzit, dass er zvell geld usgebet fendi sou domm! gopferdammi (tscholdigong) es goht si doch absolut nüt ah! es esch euches geld! ehr hend deför gschaffet! ond wenn er jetzt wördet reng chaufe för 20`000.- das cha ere doch egal si!!! so züg nervt mi total!!! es get jede das förd hochzit us woner het oder wet! oder was es ehm wert esch! so züg regt mi so uf!! do freut me sech dass me dued hürote ond de chöme serig spröch! da goht genau nome dech ond in frönd öpis a!!!
ond genau glich d ussage "wenns ned hebet"! i be velecht echli naiv, aber weni ned wörd dra glaube dass mers es lebe lang zeme schaffet denn wörd i ned hürote! klar bide hötige scheidigsstatistike chas emmer si dass es eim trefft. aber i fende au me redet emmer devo dass sech 50% vo allne ehe lönd lo scheide. hey, wiso seit ned emol öper "50% vo allne ehe hebet för emmer!" das tönt doch vell besser! und mer ha alli wend doch zo dene 50% ghöre wo för emmer zeme send! jo wenns de halt au so esch dass me sech loht lo scheide. s geld förd hcohzit esch eim i dem moment wert gsi. do brengts de nüt wend di 10johr spöter losch lo scheide ond dis geld reut!

ond wegem körper gohts mer echli so wie de valey, wet ned onbedengt abneh, sondern eifach das ganze echli straffe ond fit werde so dassi mi wohl füehle! ;)

16.01.13 12:58
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Huuui mal luege obi na chume

Kischta
Ich habe auch einen Sohn, er ist jetzt 15 Monate alt. Bis ca. 9 Monaten habe ich ihn fast nie aus den Augen gelassen Nein er war schon ab und zu mal bei meiner Mutter, damit wir z.B mal essen gehen konnten. Als er 9 Monate alt war musste ich wieder arbeiten gehen. Und mit 1 Jahr kam er in die Krippe. Mittlerweile fällt es mir nicht mehr schwer in abzugeben aber beim ersten mal habe ich geweint Ich habe einfach gemerkt, dass meine Beziehung etwas darunter gelitten hat, wenn wir nicht auch mal etwas Zeit füreinander hatten. Aber wenn du dann alleine unterweg bist und nur noch an dein Kind denkst, dann ist das ja auch das wahre!

So züügs wie ich sell nid zviel fürd hochziit ge, ghöri au vo mim vater ah he, hend euri Männer euri Vätere um "Erlaubnis" gfroget? Min Vater macht nämli es gschiss will min schatz nid gfroget het aber das isch do sooo veraltet!!

16.01.13 13:00
elea 

Re: Bräute 2013

do bi mer kei vater ome esch, gehts niemert wo min frönd hetti chöne froge
fendes zwar härzgi wenn das öper macht, aber das esch scho ned so öblich! ond do döf din papi au ned hässig si derwäge!!!

16.01.13 13:06
anyany 

Re: Bräute 2013

kischta,
ech fendes totau öbertrebe, was dini Muetter do abzieht. Es cha ehre jo gliich sii. Ond wennder 50'000.- Franke wend usgäh... Dasch doch öichi Sach. Ond ech nehme ned ah, dass der verlanget, dass si för die Hochsig ufchond. Auso.

Manokasa,
Jo, mi Schatz het gfrogt, aber scho länger här ond meh so us loschdig. Aber womer zwöi Johr zäme gsi send, ond ech 18ni worde be, heter gfrogt, öb är mech daf met hei näh. Bes 18ni hani nämmli ned fort döffe. Ond das esch völlig ärnscht gmeint gsi ond de Vati hets erloubt. Är esch ou vo de öutere Garde, werd im März 70i, aber eigentli e uu liebe ond härzleche Mönsch.

16.01.13 13:08
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Manokasa
I findes zwar ou e härzegi Geschte wenn dr GG dr Vater würdi frage, aber si mues das ganz sicher nid. Früecher isch das ja gang und gäb gsi...
Mi TZ würdi zu 1000% dr Vater ga frage, er find, das ghört sech so....
So si meinige verschide... Aber wäge dessi grad ga es gschiss mache... nee!

16.01.13 13:08
valey 

Re: Bräute 2013

ja ech fend es mues jede selber wüsse wievel das me wett usgeh fürd hochzit...

fends soo nervig wenn anderi med spröch chömed "sooo vel geld gänder us" oder au die wo eher was chlises mached de heissts "wender neh meh mache" nie isch öppis guet...

vorallem me freued ja eus suscht scho mega uf de tag.. de chömed so lüt med so spröch
echt nerviiig!!!


das med em vater froge hed min schatz au ned gmacht
wär au vel z schüch zum so was mache denki hihihi

aber min vater isch au ned so altmodisch hihihihi..
er isch au so schüch heddi sicher gar ned gwüsst wie reagiere hihihi

16.01.13 13:09
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mi Schatz hed au ned gfrogt, aber mi Paps hed ehm das au ned öbu gnoh. Mini Eltere hend jo scho gwösst dass s Thema Hochzig nöme auzowit wäg werd si. =)

Mi Paps hed letschmou nome gfrogt was är de söu alege, do är mech it Chele ine führt! =)

Bezöglech em Gäld, do verhaut ech mech diplomatisch, das goht niemert öbis ah ond es esch jo jedem säuber öberloh wie vöu mer wot usgäh! Darum säge mer zu dem Thema eifach niemertem öbis...Ond so fahrt mer eigentlech au guet!

Zuletzt bearbeitet am 16.01.13 13:12

16.01.13 13:11
valey 

Re: Bräute 2013

Jööö Canoa :) wa hesch de gseit?

min papi isch sich gester en wunderschöne Azug go chaufe und mer voller Stolz präsentiert :D

16.01.13 13:14
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech be die ersti Tochter vo drüne wo tued hürote ond darum esch es haut no spezieller...
Ha de gseid, mer chönd de zäme go luege oder är cha met minere Schwöster goh, do sie Modeverkäuferin esch!

Ond woni letscht Woche hei be zo de Eltere go luege öbt Brutschuhe zum Chleid passed ond är mech gseh hed, esch er sooooo stouz gseh!

Valey, wenn hüroted ehr?

 1 .. 552 .. 1101 1102 1103 1104 1105 .. 2431 .. 3757
Kollegin   Problem   langsam   wirklich   irgendwie   bearbeitet   gspannt   eigentli   eigentlich   einfach   schaffe   Zeremonie   Zuletzt   natürlich   vorallem   himbeer   Hochzit   richtig   natürli   schnell