| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 552 .. 1102 1103 1104 1105 1106 .. 2432 .. 3757
16.01.13 13:16
anyany 

Re: Bräute 2013

Jöö, valey di Papi esch ou mega härzig. =)
So stouzi Vätere send scho öbbis bsondrigs. Wenn si so strahle. De gseht mer d Buebe i ehne. =)

Mis Mueti het so zo mer gmeint: Hesch du e Wonsch wini mi söu ahlege? Ond jo, de Vati nemi de ou grad met ond d Tante x (si esch Modeberoteri) cha öis de begleite zom Berote. =)

16.01.13 13:16
valey 

Re: Bräute 2013

jööö fend das sooo süesss :)

Mim papi hemmer keis Foti zeigt vo mim Chleid, für ehn werds au en überraschig sii..
i be au die ältist tochter :D und erst wo hürotet hehe


mer hürotet zivil am 25. mai
und kirchlich 24. august :)

16.01.13 13:17
kischta 
Re: Bräute 2013

wir lassen uns da aber auch nicht wirklich dazwischen reden. ich finde nur, dsas man sich sowas allgemein sparen könnte. denke eher, dass sie Angst hat, dass sie mitzahlen muss. Aber diese Angst kann ich ihr gleich nehmen. Nicht umsonst haben wir soviel Geld auf der Seite ;)

ich werde mein Kind auch erst abgeben, wenn ich mir sicher bin, dass ich es kann und ich mich dabei gut fühle. Nur wird es nicht meine Mutter sein.

16.01.13 13:19
valey 

Re: Bräute 2013

anyany,... sooo herziiig.. :)

find das mega schööön weni so gseh dass eusi eltere freud hend :)
weis au ned, de freut me sich umso meh.. hehe

kischta
jaa muesches ehre suscht ebe sege dass ehr druf gspart hend und es isch euches gäld... und dass ehr kei geld wo ehre wend.. velecht seit sie denn nüt meh...
und weg dim chind, ergendwenn chasch sie denn sicher abgeh wenn du so wit besch :D

16.01.13 13:19
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ja die Sprüch vo wäge: Was so vieu usgäh? kenni ou.
Mini Schwägere (wo äue sehr betupft isch dass si nid Trouzügin isch) het mer nume gseit, i söu doch i C+A ga luege fürnes Chleid, die heige scho öppis. Ihres heigi 60.-- koschtet... Si würds ou nid verstah weni ihre würdi säge dass mis Outfit mit allem drum und dra knapp 3000.-- het koschtet
Mis Mami het zerscht ou gseit, i söu doch e art es Galakleid choufe, dass chönn mer de später wider mau bruche....
He i hürate genau 1x im Läbe und weni scho immer ha wiss wöue hürate de macheni das ou
Klar isches wahnsinn, für eis Fescht so vieu gäud uszgäh... Defür schafft mer dermit unbezahlbari Erinnerige....
Apropos Erinnerige... heiter ou e Bitz angscht nachem Hochzyt ines Loch z gheie?

Zuletzt bearbeitet am 16.01.13 13:21

16.01.13 13:20
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech be ned die ältisch, ech be die Mettler...=)

Mini Schwö muess zerst ehre Ma gfende, aber so wäherlisch wie sie esch werd das schwerig *gg*

Mi Frönd hed au en Schwöschter ond ech äbe zwe ond mer hend ehne gseid, auso wenner bis zum Hochzig en Frönd hend müesstemer dä eifach secher vorhär paarmou gseh, schöscht chaner de ned metcho! *gg*

16.01.13 13:21
elea 

Re: Bräute 2013

jo d valey hets genau troffe. wenn me e grossi hochzit het (ebe wied valey zb) de motze d lüt ond froge wiso so vell geld usgeh! aber wenn me e chlini hochzit het (wie ich zb) de chömed d lüt go motze ond sege "eschs der s gäld zschad"! egal was me macht es het emmer lüt wo mönd domm schnorre.
vo mer us chönes denke was si wen, aber selet mech ned nerve met dem
wegem zuestopf: mer verlange vo niemertem öpis, wend eltere öpis wend ge hemmer mega freud, ond wenn ned denn semmer au ned bös!

16.01.13 13:22
anyany 

Re: Bräute 2013

Canoa, dasch secher e mega schöne Momänt för ehn gseh.

De Vati het ou gseit: "Ond erscht besch no i Chendsgi..." =D Ech be ou die öutischt (21i) vo 5 Chend. Mer send 4 Meitschi ond de jöngscht esch e Bueb ond erscht 14ni. Dä het sech ou sehr gfröit för sini "gross, chlii Schwöschter".

16.01.13 13:24
valey 

Re: Bräute 2013

Canoa sorry ha "ältist" statt "ersti" gläse hihihi

hehehe wer weiss velecht fendeds ja bis denn öpper hihihi..


apropo "lüt finde bis denn"
mer hend en kollegin und zwei kollege wo bis jez no single sind...
nehmemer ah die hend bis denn en fründ od fründin... und ich kenn sie denn ned
und sie wend sie denn medneh

würdeter jo säge?? oder was würdet ehr säge??
weis au ned.. es hed zwei wo au ehre fründ werdet medneh aber die kennemer au... die send ok..

16.01.13 13:25
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mi "chli" Brüeder esch au erst 13ni! =)
Mer send au en "gross" Familie, darum hätt ech au mou gärn 3-4 Chend! =) Aber mou luege ha jo no keis vellecht längt mer denn eis! =)

 1 .. 552 .. 1102 1103 1104 1105 1106 .. 2432 .. 3757
einfach   Zuletzt   wirklich   Kollegin   natürli   Problem   natürlich   vorallem   eigentli   bearbeitet   Hochzit   richtig   Zeremonie   schnell   gspannt   eigentlich   himbeer   irgendwie   schaffe   langsam