| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 553 .. 1104 1105 1106 1107 1108 .. 2433 .. 3757
16.01.13 13:54
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mer hend scho au de gliche Frönde mini ond dini gehts nöme, jetzt heissts üsi! =)
Mi Frönd redt jetzt emmer defoh dass sech die Lüt nochli könnelered...är hed sowiso angst, dasses es längwilis Fäscht werd, debi mer hend mer so super Lüt wo jetzt scho am Plane send ond euses Tätschmeisterpäärli esch absolut de hammer!

Ech gloube ech lohs eifach loh loufe, werd scho guet cho! Ond wems ned passt jäno...

anyany momou du Pouterobig dä gehts au för mech! =) Mini Liste esch bereits gmacht, wär söu iglade wärde! =) Das lohni mer auso ned loh näh! =)

16.01.13 13:55
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ach Froue, das Forum het mi vom Schaffe ab

16.01.13 13:57
Canoa 

Re: Bräute 2013

Es goht mer absolut glich...be im Momänt sowiso ned so motiviert...es rechtigs Januarloch hani...

16.01.13 13:58
Lula 

Re: Bräute 2013

Lus:
Ach Froue, das Forum het mi vom Schaffe ab


16.01.13 13:59
Canoa 

Re: Bräute 2013

ha schos gfühl gha ech seg die einzig wo no näbebi schaffet *gg*

16.01.13 13:59
kischta 
Re: Bräute 2013

Bin ich froh, dsas ich nicht mehr arbeite, sonst würde ich wegen euch zu nichts kommen. Der Haushalt bleibt liegen wegen euch

Also bei uns ist es auch so, dass sich einige nicht kennen, aber das ist uns egal. Die lernen sich dann schon kennen. Wir haben aber auch sehr wenige Personen eingeladen. Die wirklich engsten Freunde und die Familie. Müsste eh meine Liste aktualisieren. Das mach ich jetzt gleich mal. Denke aber, dass wir jetzt bei 37 Personen sind.

Wie macht ihr das mit den Kindern? Findet ihr, dass ihr für ein Programm für Kinder zuständig seit?

16.01.13 14:01
Mona83 

Re: Bräute 2013

@ lus: das hani mi au scho gfröget wägem loch. ich mein mir sind jetzt rächt beschäftigt mit dä planig und das sozägä äs jahr vorher und gäg de schluss wirds sicher no viel. und nacher uf eimal isch alles verbi. han au scho überleit öbs mer dän nöd langwilgi wird. :-)
obwohl ich immer öpis find, bi nöd dä typ wo nüt azfangä weiss, aber dä gedankä hani au scho gha. :-)

@ canoa: das han ich jahrelang gmeint mini lüt verstönd sich unteränand nöd. will ich so än breitä kollegächreis han. han zum bispil kolleginä woni für dä usgang han, dän d hockeylüt, dän eher di bravä liäbä woni eifach zum än mädels-quatschä-abig han und dän no diä woni für dä sport han. han au immer gmeint s passt nöd zämä aber idä letschtä jahrä hani a mim geburi eifach immer gseit s chönd all zu mir hei cho wäns wend und sind immer all cho. langsam käneds sich au und jetzt hani erfahrä dass all mega zämähebet und min polterabig (wo glaub es weekend wird) planed.
chan mers gar nöd vorstellä diä lüt sind so unterschiedlich, aber s muäs anschinend funktioniärä. :-)

16.01.13 14:01
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hihi mir hei zwar lelativ vieu z tüe... Aber bi üs si d lüt scho gstorbe u de chunnts uf ei tag meh oder weniger nümme drufa fies i weiss
I luege scho dasi mini sach gmacht ha u gibe defür weni schaffe dopplet gas
Hamer aber fürs Wucheändi es Forumverbot erteilt, schüch chämi zu gar nüt meh...
Was mache mir wemer mau ghürate si? De muesi ja wider schaffe......

16.01.13 14:03
valey 

Re: Bräute 2013

jaa i weis au ned... isch ja au unwohl für die person wenn sie niemert kennt...

i de film isches doch emmer so das die singls emmer öpper sueched zum medneh a hochzit demeds ned alleige send xD so en cousine od so hihihihihi


jaa be mer isches en kollegin wo no singl isch denkes ned dass sie bis denn öpper hed sie isch eher eini wo a allem chli ussetze hed...
hoffe sie tuet ned blöd am hochzit..
sie werd no sehr schnell iversüchtig und macht chli szenene


weg de clique..
aso min GG und ich hend die gliche kollege, drum kenned sich all
au am polterobe :D
ich denke bi euch chönd sich ja d lüt dett kennelerne :D de kenned sie sich denn am HZ scho chli

jaa ich ha au en polterobe mini TZ und mini sister sends am organisiere werd en überraschig hihihi..


weg de chind
mer hend keis chinderprogramm
be amer am überlegge es chlises tischli mache med malbüecher und so chlini sache :D

16.01.13 14:04
valey 

Re: Bräute 2013

Lus:
Hihi mir hei zwar lelativ vieu z tüe... Aber bi üs si d lüt scho gstorbe u de chunnts uf ei tag meh oder weniger nümme drufa fies i weiss
I luege scho dasi mini sach gmacht ha u gibe defür weni schaffe dopplet gas
Hamer aber fürs Wucheändi es Forumverbot erteilt, schüch chämi zu gar nüt meh...
Was mache mir wemer mau ghürate si? De muesi ja wider schaffe......


hahahahahahhahahahahahahha

 1 .. 553 .. 1104 1105 1106 1107 1108 .. 2433 .. 3757
irgendwie   schaffe   richtig   einfach   eigentlich   wirklich   natürlich   schnell   langsam   himbeer   vorallem   bearbeitet   Kollegin   eigentli   gspannt   Zeremonie   Zuletzt   Hochzit   natürli   Problem