| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 555 .. 1107 1108 1109 1110 1111 .. 2434 .. 3757
16.01.13 14:52
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mir hend kei, aber dur dass das mär 4 Trauzüge hend, hämmer 2 Trauzügine :) sie werdet aber nöd s gliche alegge..

16.01.13 14:55
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Merci Emma und Valey...

Weg em Ehevorbereitigsgspröch.. mir hei si au am tel gseit wo ig dr Termin reserviert ha es längt wenn mi nach dr Ostere due melde...
Es isch verruckt wie schnells jetzt goht.. bi grad bitz überforderet do ig jetzt langsam aber sicher as finetunning muess... Gastgschenkli afo, für d Deko alles chaufe und mache, und endlich cha ig eusi Kärtli verschicke:-) und ebe Kleider für d BM muess ig au no bsorge.. irgendwie lauft mir grad d Zyt drvo ha igs gfühl.. au weg de ring, sötte jo mol us Stuttagrt aber ebe es chunnt immer meh drzue und d Termine werde knapp.. Muess glaub eifach dä Termin nagle...

Gester het mi mi Tante gfrogt, as was das es liegt oder resp. warum die hütige Hochzyte viel ufwendiger si as friehner.. zu ihrne zyte het meh noni soo viel plant.. ha miesse schmunzle und es het mi selber bitz nochdenklich gmacht... (si het das nid negative gmeint sonder eifach welle wüsse was mi meinig drzue isch.. das chunnt drvo wenn meh i dr Verwandschaft nur Psychiater, Leher und Wüsseschaftler het :-) Do wird dr Sinn hinter alem hinterfrogt has ihre denn versuecht z erkläre und si findet mi istellig super. finds schön, dass sie sich soo druf freue...

16.01.13 15:00
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Apropos Trouzüge etc.
Düet dir ihne öppis gä ads Chleid bzw. Azug?

16.01.13 15:05
Emma13 

Re: Bräute 2013

mmh nei Lus, mir werdet de Fraue d Frisur und de Bluemestruss schenke, fürd Manne müemmer eus no öpis überlegge und denn wemmer allne es Dankeschön gschenk mache

16.01.13 15:08
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@emma13
So in etwa heimer das ou vor :-)
Am SA woni mis Chleid bi ga usmässe het ja mini Trozügin dür Zuefau grad ihres Chleid gfunde (u schön ime petrolblau mit glitzersteinli, chli usgstellt.. u schön) u het de no grad d Corsage u Schueh derzue gno und het grad 1000 la lige dete. ha grad chli es schlächts gwüsse gha
Aber mir wärde de mit üsne Trozüge irgend es schöns Reisli mache und düene d Frisur, ds Schminke und d Blueme schänke.

16.01.13 15:17
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja da hesch scho recht Lus, aber sie werdet die Chleider/Azüg sicher au wieder mal chöne bruche, segs anere andere Hochzit oder so... darum hend mir eus ebe für Frisur/Schminke/Blueme und es feins Esse oder so entschide... aber fürd Manne isch das so schwierig, was schenket ihr am Trauzüg?

16.01.13 15:18
Mona83 

Re: Bräute 2013

@valey: han au 3 bridesmaids und han mer letschti überleit dasi mal äs träffe machä und mit ihnä in kostümverleih gah. dörf mer d farb sägä? fänds ebä voll cool wäns violett wäred. .-)

16.01.13 15:22
valey 

Re: Bräute 2013

eusem trauzüg hemmer denke eifach en guetschi für zum esse od so..
mal luege...


weg de bridesmaids kleider chasch ja säge, Mona, dass du sie all viollet möchtisch :D
verstönds sicher :D isch au schön wenn all glich agleit sind findi

16.01.13 15:25
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Also ich han mine bridesmaids 4 chleider zur uswahl ge wo sie chönd druf uswähle.. Zum Glück zahlets es selber.. puuh ;) Nei s isch nid so tüür zum Glück.. Nur en 100.- aber trotzdem, mittlerwiile mussi luege woni chan spare.. :P wieviel bridesmaides hend ihr? Und vorallem bi de Männer, de het eifach ein TZ oder?

16.01.13 15:36
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Bridesmaid: Also ig ha mittlerwiele 5 Mi schatz het gfunde 4 sige zwenig.. und denn ha ig no mini Tätschmeisterin gfrogt.. mir werde vermuetlich bi Light in the box d Kleider bstelle und ig zahl die.. D Farb gib ig au dure. Ig wett Lila.. als Kompromiss wer no violett ok. d art vom Kleid dörf jedi selber wähle... lang wer mi favorit aber wenn si halb oder kurz wei ischs au ok...

Ig wird ihne allne es strüssli mache (nur es klieses) mit Lila Hortensie und denn ha ig jo so Buttons gchauft für dri. Mir ha ig grösseri in Lila und wiss gchauft und e Fleur de Lys ahänger für unde... um d Hoor miesse sich alli selber kpümmere.. seinzig wer ev. dass si sich hcönne loh schminke loh do mi kosmetikerin zu eus hei chunnt...aber das muess i no zytlich regle...

 1 .. 555 .. 1107 1108 1109 1110 1111 .. 2434 .. 3757
Problem   himbeer   bearbeitet   eigentlich   Hochzit   Kollegin   einfach   Zuletzt   gspannt   vorallem   eigentli   irgendwie   Zeremonie   langsam   schnell   natürlich   richtig   wirklich   natürli   schaffe