| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 556 .. 1109 1110 1111 1112 1113 .. 2435 .. 3757
16.01.13 16:15
valey 

Re: Bräute 2013

ahh lilly sorry ha es durenand gmacht hihihi :D
chum klapped scho :D ich glaub dra


Steffiii hallo
cool jaa med de Bridesmaids wetti au paar coli fotis mache :D
so was? hihihihi

vel glück weg de ring :D

Datei-Anhänge
3.jpg 3.jpg (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 70 kB

16.01.13 16:18
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ steffi
glaub mir si immerno fast die einzige BLler
Merci au dir, jo si het dörfe friedlich ischlofe und mir hei sie begleitet...
Mir gohts fascht glich.. will au mi Uftritt :-) udn finds soo schön wenn dini fründine vor dir innelaufed..
gang mol uf die Site die macht ganz tolli föteli und het au so paar cooli biespiel druf vo dr Brut mit BMs
www.beelucky.de
Bi dir gohts jo mega vorwärts, isch e tolli zyt gäll...

@kischta
kei ahnig ha mi au scho ufgregt wills über d Text lappt...
jo nid nur das, au d Verwandschaftverhältnis werde klärt..

16.01.13 16:19
kischta 
Re: Bräute 2013

ok, dann bin ich gespannt wie das bei uns läuft, weil wir ja in Österreich heiraten. wird wohl ähnlich sein.

16.01.13 16:21
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Oh nein, das tut mir mega leid Lilly! Aber ja, Fehler passieren... Aufregen bringt jetzt leider auch nichts mehr. Aber ich freue mich, dass ihr eine Lösung gefunden habt! Jetzt konntet ihr sogar Geld sparen, seh's doch mal von der Seite. Ich weiss, ist doof daher gesagt, aber versuche das positive zu sehen! ;)

16.01.13 16:21
Emma13 

Re: Bräute 2013

kischta:
also wenn wir vor der Heirat zum Termin zum Standesamt müssen, dann wird dort festgestellt, dass wir keine Zwangsehe schliessen?

Also das habe ich mal gelesen:

"Die Zivilstandsbeamte dürfen die Trauung nicht durchführen, wenn die Ehe offensichtlich nicht dem freien Willen der Verlobten entspricht. Man macht die Verlobten im Ehevorbereitungsverfahren sowie an der Trauung mehrfach darauf aufmerksam, dass die Ehe zwingend aus freien Stücken geschlossen werden müsse." nehme aber an, dass auch andere Sachen besprochen werden wie Namen, Verwandschaftsgrad etc.

Zuletzt bearbeitet am 16.01.13 16:24

16.01.13 16:34
steffi84 

Re: Bräute 2013

@valey: Jo genau öbä so.. Danke fürs Glück wünsche. I glaub es wird au so richtig toll

@schmetterling: He das isch würkli no ä cooli Site mit denä Fötäli. Hesch den vor irgendwie dies Grosi und Hochzieht izbezieh? Ich ha jo scho mol gschriebe ich wird Truurcherze vo mim Gotti an dr Zeremonie in der Chilä brenne loh.. Den isch sie au no chli bi mir
Jetz isch grad wieder ä super Zit wos voll vorwärts goht. Ich ha ä chli äs Tief ka well halt gwüssi Lüt nit so reagiere wie ichs denkt ha und darum mega entdüscht bi gis... Egal i freu mi jetzt uf das Weekend mit mim Schatz in St. Galle

16.01.13 20:05
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Steffi
Irgendwie scho aber bi im moment no chli befange wills noni so real isch dass si nüm do isch.... Also es isch sicher so, ig und mi schwöster si sehr viel bi ihre gsi und hei so wuadi euses eigene zimmer dört gha, i mim hets so alti bierhumpe gha mit dekel. Dört dri het si mir immer s chlepper-münz do und ig ha mir öbis dörfe goh chaufe drmit... Wo si us em huus uszoge isch(bi denn scho 21 gsi) ha ig bim ufrumme dä bierkrug gfunde und er isch tatsächlich voll gsi... Jetzt wett i mir gärn öbis mit dem geld chaufe für d hz.. Bewahr dä sit 2004 uf... Jetzt hets natürlich no e stärkeri bedütig...
Das mit dr kerze find i au wunderschön.... Isch dis gotti scho lang gstorbe?

Lueg es git immer so lüt... Hoff die wichtige hei aber freud..... Und schlussendlich sch es euche dag und das dörfsch nid nid loh vermiese loh.

16.01.13 21:39
steffi84 

Re: Bräute 2013

Hallo schmetterling

Mis Gotti isch scho äs paar Johr gstorbe. Isch abr au ä sehr ä wichtigi Person für mi gsi. Die Idee mit dr Cherzä het mis Mami ka. Find i super.
Jo do hesch scho recht wäg dä Lüt. Oft is jo so das wenn grad öbis speziells isch das es di mega vrletz. Spöter chasch jo den scho säge: sie wüssäs halt nit besser, do muesch jetzt drüberstoh...

Dir fallt sicher no öbis schöns i was mit däm "chläppermünz" chasch mache...

17.01.13 07:43
Bow 

Re: Bräute 2013

So blöd, am Morge wenn i Zit hätt zum lese und schriebe isch do no nix los, und am Nomittag chum i denn nüm noche

Also i muess euch jetzt öpis verzelle vo gester.
Es isch mir bewusst, dass es Lüt git mit grössere und wichtigere Problem, aber es ligt mir so uf em Herze das i au gar nid ha chöne schlofe die Nacht
Bi drum gester im Dolce Vita gsi go Chleider aprobiere obwohl i jo mis eigentlich scho ha. Ha eifach e schlechts Gfühl gha wil i mis im Internet bstellt gha ha und immer wie mehr sGfühl becho ha, dass es bestimmt no e bessers Chleid muess geh. Naja uf jede Fall hed dVerchäuferin mi 3 Stund berote und isch meeeeega lieb und ehrlich und ifühlsam gsi. Si het sich so viel Zit gno für mi und hüt muess i ihre alüte und säge das i keis vo ihrne Chleider will chaufe
I fühl mi so schlecht und weiss au gar nid was i ihre söll sege
Ha jetzt das eifach mol miesse ufschriebe und loswerde

17.01.13 07:54
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Bow
Ach, mach dr da nid so Gedanke
I bi ou zerscht ime Gschäft gsi und ha dete Chleider probiert. U dete isch eis Chleid mi absolut Favorit gsi. Si het de mini Date u aues ufgno und het gseit, wenimi entschide heig und ids Chleid wöu söui mi doch de grad mäude.... I hami bis hüt nüt gmolde
Wüu gueti 2 Wuche speter bini ja ime andere Gschäft woni der Termin ou scho gha ha, a mis itzige chleid äneglüffe
Die Gschäfter müesse ja dermit läbe, dass mer sech derna fürnes anders Gschäft und es anders Chleid entscheidet. Du hesch zwar dis Chleid ja scho gha aber i findes troztdäm nid schlimm. Wie mängi Brut het sech scho uf d Suechi nachemne andere Chleid gmacht wüu si plötzlech unsicher worde isch?
I ha mir zB es Brutchleiderkatalog-Verbot müesse erteile. Mer gseht immer öppis schöners. Und zB uf de Föteli woni ha vom Chleid findis nid soooo dr Hammer (d Farbe stimme irgendwie nid und es isch haut no gar nüt apasst). Aber in Natura füehle mi sooo wohl im Chleid und i weiss: Das isches
Mach dr da nid so Sorge

Zuletzt bearbeitet am 17.01.13 07:57

 1 .. 556 .. 1109 1110 1111 1112 1113 .. 2435 .. 3757
langsam   himbeer   Hochzit   wirklich   natürlich   eigentlich   richtig   irgendwie   schnell   Zuletzt   einfach   gspannt   eigentli   Kollegin   vorallem   schaffe   bearbeitet   natürli   Zeremonie   Problem