| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 556 .. 1110 1111 1112 1113 1114 .. 2436 .. 3757
17.01.13 08:03
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Bow...
ohh mach der do kei Sorge, wie d Lus au gseit hed...die Verkäuferinne hed ned emmer Chundinne wo es Kleid bi ehne kaufed... muesch keis schlechts gwüsse ha...

:)

jaa ich be gester mega vel brutkleider am aluege gsi im internet... send vel schön gsi aber keis hed mi meeega agsproche...
denn luegi ... luegi... gsehni eis und dänke: woooww de isch auuu sooo schönn..

luegi gnauer

es isch genau mis gsi hihihihihi :D
das heisst hani mi richtig entschide :D

17.01.13 08:15
elea 

Re: Bräute 2013

oh bow mach di ned verockt wegem chleid. aso 1mol fendi musch keis schlechts gwsöse ha, i ha ekolegin die esch i 6 läde gange. ond 5 vo dene läde hend si jo de au stondelang berote ond npt verchauft das esch eso. anderi watschtle ine ond chaufe nach 2h es chleid (ich zb). mengisch verdienes nüt, ond mengisch chönes ganz schnell es chleid verchaufe...

ond wege de onsecherheit vom chleid. oh gott glaub mer i ha scho es paar täg gha woni denkt ha, nei met dem chleid chani ned hürote. niemols! aber ergend einisch beni emmer weder zor besennig cho ond hamer müsse sege, i muss jetzt ufhöre mini hochzit of es chleid zbeschränke. ond weni de amigs so phase ha vo wege "i hürote nome einisch aso muss s chleid perfekt si". de muesi ame dra denke dasi dass es no vell tolli glegeheite geht zom es hammer chleid alegge (hochzit vo kolege zb). letscht johr hani anere hochzit sones schöns cocktail chleid agha, das het mer fasch besser gfalle as mis hochzitschleid jetzt

17.01.13 08:17
Mona83 

Re: Bräute 2013

hihi valey genau so isches mir au gangä. mir gfallt würkli fast keis ussert mis. :-)
so sölls au sie. :-)

han immer angst gha dasi äs bessers gseh aber so isches bis jetzt no nöd gsi.

17.01.13 08:26
valey 

Re: Bräute 2013

elea hehe dis chleid isch aber mega schön findi :) vorallem au me dem Band :)


Mona so lustig :D jaa demfal isch dis kleid au würkli DIS Kleid :D

hehe i ha gester weder fötelis agluegt wo mini TZ vo mer gmacht hed medem Kleid :D
freumi scho das weder alegge hihihi

17.01.13 08:33
Bow 

Re: Bräute 2013

Merci euch allne, das beruhigt mis schlechte Gwüsse e biz
I bi ebe total de Chopfmensch und studier a allem viel zlang ume so das i am Schluss sowieso gar nüm weiss was i eigtnlich will.
dVerchäuferin het au zu mir gseit, dass me sones Gfühl im Buch het wenn me "DAS" Chleid ahet und mes denn eifach weiss. Bi mir isches aber so gsi dass mir 3 Chleider (und mis dehei) meeeega guet gfalle hei und i eifach nid cha sege weles mir am beste gfallt
Mengisch denkt i au: was machsch denn eigentlich für nes Gschiss weg dem Chleid wo de eh nur ei Tag ahesch. Aber me chas eifach nid erkläre, es muess halt perfekt si...
Schad das mer uf anderne Hochzite nid au nomol es Brutchleid cha alege

17.01.13 08:45
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge, es fangt wieder a

mach där kein chopf bow, muesch sicher keis schlechts gwüsse ha, du bisch
ja nöd verpflichtet es chleid det z chaufe, mer chan au eifach nur go luege gah,
die rechnet au immer mit däm das mer ime andere lade sie's chleid chauft, vo
dem her ...

hmmm häsch dänn das gfühl bi dim chleid nöd gha? händ där all 3 super guet
gfalle? aber das wo jetzt dihei häsch ja doch am beschte? suscht hättisch dich ja
nöd däfür entschiede, also isch das DIS chleid mer dörf wüki nüm gross
chleider aluege wenn mer sich mal für eis entschiede hät, das isch dä gröscht
fehler womer chan mache eifach abhagge und sich um anders züg
kümmere

also bi mier isch es scho so gsi, woni mis chleid agleit han hanis eifach gwüsst,
DAS isch es und keis anders han gar nüm welle use, weiss
also au nöd wie das dänn wird am hochziitstag selber wenni am abig use muess
und ich weiss ich chans nüm alegge dörf gar nöd dra dänke!!! aber jetzt
chani dänn gli go abstecke, mal luege obi das gfühl wie bim ershte mal immer
no han!?! wie isch das bi eu gsi? immerno glich schön gsi, bim zweite mal dri-
schlüpfe?

17.01.13 08:58
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo Bow

Mach dr kei Chopf, 1. isch das Forum do, zum loswerde was uf dr Seel eim brennt und egal wie gross oder für anderi "chli" das Problem wirkt, für eus isch es genau das wo ein blogt. egal öb jetzt eim en schicksalschalg troffe het oder öbs öbis mit dr HZ zdue het.. wär jo schlimm wenn mir eus nüm würde traue öbis los zwerde nur will grad öberem anders öbis schlimmers passiert isch...

und 2. zu dim Problem.. mach dr Keini Sorge s Dolce Vita het gnueg verdient a mir und mim schatz... und a minerä schwöschter und 2 Kollegine vo mir das isch halts Risoko bim gschäft.. weisch hesch jo au kei schlechts gwüsse wenn du i dr stadt nur chli gohsch goh luege.. D Konkurenz isch gross.. Das isch dene bewusst.. Aber gäll si si echt nett dört dörf gli wieder goh und freu mi sehr druf, denn mis kleid isch jo cho

17.01.13 09:07
djuna87 

Re: Bräute 2013

guete morge

hami jetzt scho lang nöm gmäldet, be aber flissig emer am läse was aber gar ned so eifach esch bi dem Schribtempo wo ihr hend. Jetzt beni aber weder so richtig is Hochziitsfieber cho ond werde au chli meh metschriebe.

@bow: also ich wörd mer do au kei Kopf mache, es geht jo vell Brüüt wo i mehreri Läde gönd ond die chaufed jo denn au nor bi eim ond die andere gönd "leer" us.

Freue mi au wenni weder i MIS Chleid chan schlüfe. Esch loschtig gsi ade Hochziitsmäss, de beni a allne Chleider verbi ond ha emer dänkt: "esch ned so schön wie mis, esch ned so schön wie mis". Ha eigentli keis Chleid gseh womer so guet gfalle het wie mis. Apropos Chleid, wie vell vor de Hochziit gönd ehr üches Chleid go abstecke?

Liebs Grüessli

17.01.13 09:16
Bow 

Re: Bräute 2013

Jöh Schmetterling Das hesch mega herzig gschriebe, dass si a euch gnueg verdient hei...
Mis Mami het au gseit: lueg derfür chauf i mis Coktailchleid im Dolce Vita, und i ha ihre denn gseit dass i mi jetzt aber nüm i de Lade trau
Nei ebe wie gseit i ha nie das Gfühl gha "das isch mis Chleid und keis anders" Mir gfalle soooo vieli Chleider: mit Glitzer, ohni Glitzer, schlicht, mit viel Spitze, modern, traditionell.... waaaahhhh

17.01.13 09:30
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Bow
Säg nüt, s git sooo schöni Chleider
I ha Spitze immer so altmodisch gfunde.... Aber es git so schöni Chleider mit Spitze !!!!
Mis het säuber ja ou dinne
I gloube, mer darf sech nid so vieu Gedanke meh mache übers Chleid wemer eis het. S gäb immer anderi Chleider wo eim ou gfaue! Drum: Weder i Schoufänschter luege, no i Brutkatalög meh schmöckere no im Internet ga luege

 1 .. 556 .. 1110 1111 1112 1113 1114 .. 2436 .. 3757
Zeremonie   bearbeitet   langsam   schnell   himbeer   schaffe   irgendwie   richtig   vorallem   gspannt   eigentli   Kollegin   Zuletzt   eigentlich   natürlich   einfach   Hochzit   natürli   Problem   wirklich