| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 557 .. 1112 1113 1114 1115 1116 .. 2437 .. 3757
17.01.13 11:04
elea 

Re: Bräute 2013

@ bow, be zwar scho weder chli spoht dra, aber das wege du weisch wens DIS chleid esch esch doch pfopf. paari hend das ond paari ned. i ha das NIE gha. bi keim chleid. das woni de kauft ha esch eifach das gsi womer am beschte gfalle het. d verkäuferin het met mer s usschlossverfahre gmacht. de hani emmer müsse sege ob mer das woni aha besser gfallt als s letschte, bes de halt nomeno eis öbrig blebe esch. mer hend do em forum au scho tusig mol vo dem gha. das geht der doch eifach e resse drock wend gfüehl hesch du muesch grad wösse wenns dis chleid esch..
vorallem wenn du seisch du besch eher e chopf mönsch ond dusch alles emmer z fest dorrdenke! (be au ehner so). de heisst das jo eigentli dass mer eusi entscheidige rationell treffet! weisch i hami au scho gfrogt nome welli ned de "DAS esch mis chleid" moment gha ha, söll mis chleid ned perfekt si? esch esch alles woni mer vorgstellt ha, de priis stemmt ond es stoht mer super? hettis aso ned sele chaufe weli mer ned ab de erste sekonde secher gsi be?
fendes schön wenn öper sone moment het, aber bitte due ned am chleid zwiifle nome well du das ned gha hesch! chas so guet nohvollzieh, am afang hend emmer al gseit "ge me weiss sofort wenns DAS chleid esch" ond i emmer so: öhm no .....
ond denk eifach dra, i dem moment wo du zom altarlaufsch, wluegt niemert dis chleid ah sonern alli werde i dis lachende gsecht luege ;)

17.01.13 11:22
Emma13 

Kischta, han dis Chleid leider nöd gseh, hesches irgendwo postet? Mit dene viele Siite hanis wahrschinli überseh :) Also di meiste Chleider wo ich aprobiert gah han, sind recht guet gschnitte gsi. Aber ich bin mir gaaanz sicher, dass a dem Tag JEDI Brut eifach wunderschön isch, egal was mär ahet, du wirsch so strahle, dass alles anderi nüm wichtig isch. Und wenn dir s Chleid würkli nöd gfallt, denn hesch immerno Ziit zum es anders go ussueche...

17.01.13 11:41
kischta 

jo i has gestern do igstellt :)

i denk i lass mi jetzt eifach überrasche und gseh denn obs da isch oder net. i luag uf jede fall no uf de Mess am Sunntig. Villicht gsehn i jo öppis ähnlichs und denn kann i jo mol dri schlüpfe...

hend ihr für euri Trauzüge es Gschenk?

17.01.13 11:47
Emma13 

Ohhh das muessi gseh, gahn demfall echli go blättere :)

Ja, mir schenket de Fraue de Bluemestruss, Frisur und Schminke und am TZ wüssemer nonig... allne am Schluss aber sicher es feins Esse, demit mär alles echli chönd usklinge lah :) und du?

17.01.13 11:54
kischta 

bi eus isch jo die Hochzit um spätestens 18 Uhr fertig und mir gönd denoch mit de Trauzüge allei go esse. I überleg halt ob da langet oder obs no meh brucht.

17.01.13 13:11
Bow 

elea: *heeeuuuulll* du bisch die Bescht merci

kischta: für dTrauzügin hei mir sicher de Bluemestruus und Schminke/Frisiere, für de Trauzüg -----
kei blasse Schimmer

17.01.13 13:26
valey 

Heyy Girls

bruche euchi meinig

be grad chli am überlegge wie ich sell d Candy Buffed Gläser aschribe

weles chärtli würdeter schöner finde vo dene zwei??

rundume würd denn es rotes band cho wie uf dem bild

http://us.123rf.com/400wm/400/400/marily...ondo-bianco.jpg

Datei-Anhänge
Fragola.png Fragola.png (27x)

Mime-Type: image/png, 150 kB

Nutella.png Nutella.png (19x)

Mime-Type: image/png, 293 kB

17.01.13 13:39
Bow 

Also i persönlich find s zweite schöner. I stand uf so barock ähnlichi Sache

17.01.13 13:41
Emma13 

Valey so hübsch :) ich persönlich find de mit "fragola / erdbeer" passender, da mär ja vo "Candy" red, und alles echli im Pastellton isch...

Nur so zum fröge, wie gstaltet ihr denn das mitem Candy-Buffet? Hend ihr zuesätzlich au Gastgschänkli z.B. au wie Confetti wo ihr als Gschänk mitgebed oder isch das zuesätzlich zum i Säckli abfülle?

17.01.13 13:48
elea 

@bow, gern gscheh! chas doch so guet nohvollzieh wid die füehlsch!!!!! be au froh gohts mer ned elei so!

@valey, mer gfallt s moschter vom erst besser! gseht härzig us!

@gschänk ad TZ: för de trauzüg fendi muss mi frönd selber luege i wet minere TZ es chätteli vo tiffany schenke metem infinity zeiche.

ond de wetti of em chärtli öpis schribe wie "so wini hoffe dass mini ehe ewig wird go, hoffi au dass eusi fröndschaft endloss esch!"

Zuletzt bearbeitet am 17.01.13 13:54

Datei-Anhänge
Tiffany-Sterling-Silver-Necklaces-and-Pendants-for-Women_03.jpg Tiffany-Sterling-Silver-Necklaces-and-Pendants-for-Women_03.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 15 kB

1 .. 557 .. 1112 1113 1114 1115 1116 .. 2437 .. 3757
Zuletzt   Kollegin   bearbeitet   eigentli   schnell   einfach   schaffe   Hochzit   richtig   Problem   irgendwie   natürli   natürlich   wirklich   gspannt   langsam   vorallem   eigentlich   Zeremonie   himbeer