| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 558 .. 1113 1114 1115 1116 1117 .. 2437 .. 3757
17.01.13 13:52
valey 

Re: Bräute 2013

isch no schwer

aso mer gfallt s erste au bez besser

aber s band isch ebe es schöns lüchtends rot und de würds doch ned eso passe?? würd eher zum zweite passe ned??


emma, bi eus isch s candy buffet nur "confetti" in verschedene Gschmäcker.. de chan jede es säckli neh und fülle :)


bi eus gehts de zuesätzlich no es gastgschänkli :D

17.01.13 14:07
valey 

Re: Bräute 2013

jööö elea voll süess med de chetti :D

17.01.13 14:08
Emma13 

Re: Bräute 2013

D Schrift im erste isch ja au rot, also findi es passt super :)

Ah cool, mir werdet ebe verschiedeni Confetti imene Plexiglas als Gschenk mache, hend ebe au Nutella, Tiramisù, Champagner etc. mega fein :)

17.01.13 14:12
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mir wür s erschte besser gfalle valey ...
jööö elea, uh herzig

17.01.13 14:36
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hoi Zämä

d Zyt rasst und üsäs HZ isch shco i 5 Wuchä... mir hei eigätnlich aus ready ussers d Moneybox aber di machi ds weekend no...

Candybar gläser si fertig ... d Chleidr abgesteckt (chöi mir i 2 Wuchä ga abholä) - probeschooting, probeessen, probemake up und probe frisur alles erledigt!



Fotos vom Shooting hei mir leidir no keini...

und biudr vor Frisur und Make up hani nid gmacht drmit ig mi nid ud mini details vrstieffä... chunt so oder so immer liächt angers - bi aber überzügt ds beides super wird! schaffä mit hammer frouä zämä wo beidä di absolutä profis uf ihräm fach si...

Nägeli weisi no nid gnau wasi wott... glitzer oder nid, strass oder nid oder eifach grad "normau" french...

Gaschtgschänkli hei mir keis... und d gschänkli für d TZ's und d Tätschmeischters.... wird ganz individuell....jedäm öppis angers

Datei-Anhänge
Candy Gläser_kl.jpg Candy Gläser_kl.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 36 kB

17.01.13 14:38
valey 

Re: Bräute 2013

hey sanis cool :) ehr chömed id endspurt :D
scho nervös? hehe...

17.01.13 14:42
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Spurt isch übertribä - gäu mir hei üs da nid so nä "Detailstress" uferleit...

Nei närvös si mir beidi no nid aber mir freuä üs sehr!

Hei leider beidi im momänt hammer asträngendi Jobs (därum chumi o nüme so zum schribä)... und i gloub we äs tüfäli chiäm und seit mir müässtä üs entscheidä äntwädr HZ oder Flitterferiä...

würdä mir gloub beidi ohni mit dr wimpärä z zuckä d Feriä nä...si ächt chli am aschlag im momänt...

cha scho itz chum meh wartä bis mir d fotos vom probeshooting überchömä... wird sicher mit dä HZ Fotos no schlimmer!

17.01.13 14:44
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hei Sanis
Wow scho i 5 Wuche? Wahnsinn!
D Zyt raset scho, s isch doch erscht grad gsi womeris z Thun gseh hei....
Wünsche dir emu für die letschte Vorbereitige no guets Gelingen, s chunnt ischer guet

17.01.13 14:49
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja ja ds chunt uf au fäu genau so dsäs für üs perfekt isch...

Dür das ds mir so nä lockärä rahmä hei muäss ig nid nächtelang irgendwelchi sitzordnigä machä und oder Deko zügs baschtlä... isch eh nid so mis ding... d beschriftigs schiudli het mi gg gmach... ig bi für z band vrantworltich gsi...

freuä mi sehr! itz wo aus klar isch wär wenn wiä wo mit weläm outo etc... isch glich vrruckt wi schnäu dasäs isch gang sit letscht juni!

itz hoffi uf no paar erhausami mädels usgäng aus ledägi ;-)

17.01.13 15:00
kischta 
Re: Bräute 2013

wow scho in 5 Wuche?

ich freu mich ja schon riesig auf die Hochzeitsmesse am Sonntag :) ich werd mich dort in der Beautyecke und in der Modehalle umschauen. Falls dann mein Kleid nicht passen sollte, kann ich mir schonmal Adressen raussuchen und meine Schatz mal die Preise zeigen.

ist hier noch jemand der das Kleid so wie ich online bestellt hat?

 1 .. 558 .. 1113 1114 1115 1116 1117 .. 2437 .. 3757
vorallem   natürlich   himbeer   Problem   schaffe   gspannt   schnell   Hochzit   langsam   einfach   bearbeitet   eigentli   Zeremonie   wirklich   Kollegin   natürli   irgendwie   eigentlich   Zuletzt   richtig