elea:@bow, gern gscheh! chas doch so guet nohvollzieh wid die füehlsch!!!!! be au froh gohts mer ned elei so!
@valey, mer gfallt s moschter vom erst besser! gseht härzig us!
@gschänk ad TZ: för de trauzüg fendi muss mi frönd selber luege i wet minere TZ es chätteli vo tiffany schenke metem infinity zeiche. ond de wetti of em chärtli öpis schribe wie "so wini hoffe dass mini ehe ewig wird go, hoffi au dass eusi fröndschaft endloss esch!"
Woooow!!! Wo hast Du die Kette gekauft wenn ich fragen darf?
@toluwu, kauft hani d chetti nonid. aber es geht si em tiffany. choschte dued si glaub 175.-! esch recht tür, aber si helft mer so vell das sis mer wörkli wert esch! ond mer gfallt d symbolik metem "endlos" zeiche!
Ich bin am überlegen, meine TZ oder evtl auch beide TZ mit Partner zu einem Krimi-Dinner einzuladen. Ist mal was anderes. Wir waren letztes Jahr bei einem Krimi-Dinner und es war einfach nur genial!
i ha vor d chette z zöri em lade selber go hole. de hani grad weder ol e grond of zöri zgo ;) jo 175.- send vell aber sosch gehts nome chlini gastgschänkli. ond ebe de TZ chont nüt öber, osert mi frönd öberleit sech öpis. aber fende dasch sis bier. i luege nome zo minere TZ zersch hani es armchätteli wele metem infinity zeiche, aber das esch ned vell gönstiger als s halschetteli, aso chani au s halschetteli ne. ;) ond i weiss genau weni ere ade hochzit werde danke sege ond denne e tiffany täsche före neme dreiht si doch dore, ond i wet ere onbedengt die freud mache!
darf ich kurz in die runde eine frage werfen? ich bin auf der suche nach tischdeko. d.h. acryl regentropfen, glitzersteine.. weiss jemand wo ich diese günstig beziehen könnte?
Vielen dank
p.s. Sanis deine Schuhe sind der HAMMER mit denen kriegst du ganz bestimmt keine kalten füsse