| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 561 .. 1119 1120 1121 1122 1123 .. 2440 .. 3757
18.01.13 20:08
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen mitenand :)

So, ich meld mich doch au wiedermal. Han zwar nid alles chöne mitläse, well ihr so fliessig sind gsi, aber han doch mitbechoo, dass da einigi neui Brüüt zu eus gstosse sind. Herzlich willkome au vo mir, au wenn chli verspötet

Wow, woni mi da agmäldet han, isch Okt. 2011 gsi. Es isch no fast zwei Jahr gange und jetzt seit min Countdown nid mal me 6 Mönet ah. Isch Wahnsinn

Mir hend ja scho vell vo Hochziitsitene gschribe. Kennt aber öper vo eu en Lade mit so Hochziitssache?? Ich bin ame no gern eini, wo chli gaht gah schneugge, bevor ich poste. Im Internet findet me soo tolli Sache, aber i wür mega gern mal inen Lade mit so Züüg gah...?

Wünsche eu allne es wundervolls Wucheend. Gniessets.

20.01.13 17:27
valey 

Re: Bräute 2013

Hallo zemeee..

aso gester semmer go probesse.. isch alles super gloffe
ha nomol mini bestätigung gha dass mer die richtig location gno hend..
würkli s ässe isch echt fein und de ort wunderschön :)


Aso mer hend eus für folgendes Menu entschiede


Tomatenmousse mit Basilikum und gebratenen Crevetten

****

Pasta-Variation
(Ravioli an Salbeibutter, Tagliatelle mit Tomaten-Cognac Sauce, 1 Sorte wüssemer noni)

****

Saiblingsfilet "Grenobler Art" mit Selleriemousse und Kartoffeln

****

Zitronensorbet

****

Kalbsnierstück an Kräuter Pfeffer Kruste an Cosnacrahmschaum, Kartofellgratin und Gemüse



:)))



mer werdet denn eusi Menükarte selber drucke und gstalte

wie isches bi eu? macheder menükarte selber oder s Restaurant??



Suscht was neus bi eu??



Sterndli, mer würds au no interessiere obs en Lade hed mit Hochzitssache sueche scho lang ha no nüt gfunde...



Usserdem hani grad zwiefel ha mim blaue kleid fürs zivile :-/ uff

20.01.13 17:39
elea 

Re: Bräute 2013

wow smenu tönt hammer!!!!! toll henders chöne gnüsse!!!¨
bi eus werd s restaurant d menu charte mache im gliche stil wie mer eusi iladige mache werde. es gebt au d möglichkeit die selber zmache, aber die sele das nome mache, esch sowiso em priss enbegreffe ;)

20.01.13 17:42
valey 

Re: Bräute 2013

ahh guet wenns inbegriffe isch im pris :)

be eus ebe ned...

mer wend sie eso mache d menükarte

Datei-Anhänge
9764451-alte-pergament-oder-diplom-scroll-mit-wachs-dichtung-und-stift-quill.jpg 9764451-alte-pergament-oder-diplom-scroll-mit-wachs-dichtung-und-stift-quill.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 7 kB

20.01.13 17:43
elea 

Re: Bräute 2013

guet wens ned inbegreffe esch de wördis glaub au selber mache.
so wer mega schön mete segel! da chasch denki au super selber mache.im bastelladegehts secher extra so stempel oder so dezue?

21.01.13 06:59
anyany 

Re: Bräute 2013

Hallo valey,
Mhh das Menü tönt sooo lecker!
Wir wissen es noch nicht, wie wir unsere Menükarten machen. Wir müssen das noch mit dem Restaurant absprechen.

Gestern war ich an der Hochzeitsmesse Luzern. Hatte einige schöne Sachen, aber kein einziges Brautkleid das mir wirklich, wirklich gefiel... Naja, ich kann da ziemlich wählerisch sein. Mal schauen, ich geh am 2.2. mit meiner Schwester und Mutter zur Braut-Première im Brautmode Wicky. Hoffentlich find ich was... Meine Schmerzgrenze ist 2000.- Franken und ich habe etwas Angst, dass das nicht reichen wird, da ich IMMER die Sachen auswählen, die am teuersten sind.

21.01.13 07:19
sabrinella 

Re: Bräute 2013

Guete morge fraue, bin au weder mol do:-))

oisi iladige sind jetzt versendet worde und hend scho veel z duegseit:-))
het öbe vo oich erfahrige mit de bstellige be light in the box? oder isch das nur ramsch? het so schöni sache!!!

21.01.13 07:33
Bow 

Re: Bräute 2013

Hoi Brütlis
Euser Hochzitsmenu isch folgendes:

-Geräucherte Forellenfilet mit Meerrettich-Schaum und Salatbouquet
-Tomatensuppe mit Basilikum Schaum
-Gemischter Salat
-Rindsfilet mit Portwein Jus, hausgemachte Spätzli (Kartoffelgratin als Nachservice) und Saison -Gemüse
-Dessert Buffet (und e chliini Hochzitstorte)

dMenuchärtli mache mir selber, ha scho e Idee und würd am liebste afange, aber mir miesse zerscht nomol verbi goh und frooge was me für dVegetarier abiete. Und wegem Wi wüsse mir au noni genau.
Leider chöne mir erst im Februar verbi, wil sResti im Moment umbaue wird

@ sabrinella
I ha e Unterrock bi Lightinthebox bstellt und bi total begeisteret. Er het Rüsche dra und insgesamt 3 Reife und het nur 40USD kostet

21.01.13 07:43
sabrinella 

Re: Bräute 2013

jo und ke problem gah weg em zoll oder so? han ebe g läse heig betrugsfäll geh und defekti ware!!wend ebe oisi gastgeschenk det ned und bin jetzt chli verunsicheret!!demfall chaschs entpfehle?

21.01.13 07:46
elea 

Re: Bräute 2013

@anyany, mega wechtig esch dass du vo afang ah seisch, dass dis budget 2000.- send! ond seisch, si sell der gar kei türeri chleider zeige. wenn dis budget genau 2000.-, den öberlegg der aber no ob das nome förs chleid sell si oder inkl änderige, schleier und acessoirs! mis chleid het 1500.- kostet ond met allne änderige und asecoirs beni de schloss endli of 1900.- gsi! :/
ond lo der vo niemertem sege dass me för 2000.- kes schöns chleid cha fende. bi wicky hani es paar tolli gseh wo onder 2000 gsi send! ond 2000 send verdammt vell! i be scho 2 woche id ferie för das geld

 1 .. 561 .. 1119 1120 1121 1122 1123 .. 2440 .. 3757
irgendwie   schnell   bearbeitet   eigentlich   einfach   natürli   eigentli   langsam   vorallem   gspannt   natürlich   Zeremonie   Zuletzt   Kollegin   Problem   wirklich   richtig   schaffe   Hochzit   himbeer