| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 561 .. 1120 1121 1122 1123 1124 .. 2441 .. 3757
21.01.13 07:51
Bow 

Re: Bräute 2013

Also i glaub wenn me gnueg lang suecht findet me über jede Internetabieter irgend öpis schlechts...
Bi mir het uf jede Fall alles super klappt: si hei schnell gliefertet, dWare het passt und isch für de Priis erscht no super Quali.
I würd wieder dört bstelle Usserdem zahlsch jo über Paypal, oder?!

21.01.13 07:58
sabrinella 

Re: Bräute 2013

nei het überwise wel i kes pypol han!isch das sichere det drüber?

21.01.13 08:19
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Am Sonntag habe ich noch die HZ-Messe in Luzern beehrt. Mann, war das ein Schrott. 100x das Gleiche und die Modenshow mit dem Boygroupverschnitt aka Bräutigame war mehr als lächerlich. Suchst du ein Kleid (ohne Anprobe versteht sich), Ringe oder eine Kutsche wirst du wohl an dieser Messe fündig. Für alle, die irgendwas wollen, was nicht gerade 0815 ist, sind wohl an der falschen Adresse. Auch zur Inspirationsfindung diente diese Messe vollkommen nicht.

21.01.13 09:34
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme - schön isch scho wider Mänti gäuet

@snet
Schad hesch ar Mäss nid gfunde was du gsuecht hesch I bi säuber ou nid e Fan vo Mässene wüu mer d Lüt derte eifach z ufdringlech si. Ar letschte Mari Natal simer genau 30Minute gsi Die hei derna aber sehr spezielli Sache gha (zB e Brutstruss us schwarze Blueme (gfärbti Orchidee)). Mir gö Afangs Februar nomau häre, aber meh um no chli Guetschine etc. z sammle

@me
Mi GG isch ja Hochzytstechnisch eher zrügghaltend Aber am Friti abe het är gseit: du, i wett am Samsti mit dir id Stadt chli ga Ringe luege! WOW
I ha vor einiger Zyt ds "Ja ich will" Ringbüechli vom Rhomberg becho und ha das de am Friti abe no düregluegt. I ha nid uf d Prise gluegt sondern ufe erscht Idruck was mir gfaut. U de hani dä Ring gseh u gwüsst: Genau SO öppis wotti! U mim GG heisi ou sehr gfaue.... Super isch ou no, das beidi zäme ca. 1200 choschte, aso genau i üsem Budget
Ir Stadt simer de chli a dene Bijouterie düregloffe und hei vor auem id Schoufänschter gluegt. S het soo schöni Ringe, vielfach eifach total nid i üsem Budget. Womer de eigentlech zum Rhomberg hei wöue, heimer es Kollegepärli ir Stadt troffe und si mit ihne no chli unterwägs gsi. Mir hei de gseit, dass mer "üsi" Ringe sicher ar Mari Natal gö ga luege und ev. grad düe bsteue.....

Datei-Anhänge
Ringe Rhomberg.jpg Ringe Rhomberg.jpg (14x)

Mime-Type: image/pjpeg, 7 kB

21.01.13 09:37
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme - schön isch scho wider Mänti gäuet

@snet
Schad hesch ar Mäss nid gfunde was du gsuecht hesch I bi säuber ou nid e Fan vo Mässene wüu mer d Lüt derte eifach z ufdringlech si. Ar letschte Mari Natal simer genau 30Minute gsi Die hei derna aber sehr spezielli Sache gha (zB e Brutstruss us schwarze Blueme (gfärbti Orchidee)). Mir gö Afangs Februar nomau häre, aber meh um no chli Guetschine etc. z sammle

@me
Mi GG isch ja Hochzytstechnisch eher zrügghaltend Aber am Friti abe het är gseit: du, i wett am Samsti mit dir id Stadt chli ga Ringe luege! WOW
I ha vor einiger Zyt ds "Ja ich will" Ringbüechli vom Rhomberg becho und ha das de am Friti abe no düregluegt. I ha nid uf d Prise gluegt sondern ufe erscht Idruck was mir gfaut. U de hani dä Ring gseh u gwüsst: Genau SO öppis wotti! U mim GG heisi ou sehr gfaue.... Super isch ou no, das beidi zäme ca. 1200 choschte, aso genau i üsem Budget
Ir Stadt simer de chli a dene Bijouterie düregloffe und hei vor auem id Schoufänschter gluegt. S het soo schöni Ringe, vielfach eifach total nid i üsem Budget. Womer de eigentlech zum Rhomberg hei wöue, heimer es Kollegepärli ir Stadt troffe und si mit ihne no chli unterwägs gsi. Mir hei de gseit, dass mer "üsi" Ringe sicher ar Mari Natal gö ga luege und ev. grad düe bsteue.....

Datei-Anhänge
Ringe Rhomberg.jpg Ringe Rhomberg.jpg (2x)

Mime-Type: image/pjpeg, 7 kB

21.01.13 11:57
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo zämmä

@Sabrinella
also ig ha d schueh und en Horrschmuck gchauft bi Light in the box und es isch alles tiptop gsi.. has sehr schnell gha, und d Qualität im Pris entsprechend. Au guet verpackt ischs gsi.. mini schueh si separat imenä stoffsäckli gsi und denn im Schuhkarton und denn erst i dr Verpackig. also ig cha wirklich nur guets säge... Dr Zoll ha ig denn miese über Fedex zahle. die hei halt so e pauschale für d Verzollig. aber alles im Rahme.

@Lus.. schön hets au dine packt.. aber glaub ring isch eifach öbis wo au si intressiert, so bliemli und so das intressiert sie nid. Glaub wenn du a dr Mess d Ring chaufsch bechunnsch se 10 % günstiger.

@snet
mir ischs au so gange, usser es brennends herz het mi nüt wirklich chönne begeistere a dr Mess isch wirklich meh für Päärli wo no kei resti, HZ Location oder Brutkleid und ring hei. Gang zwar glich am Samstig no uf Basel aber nur mit minerä schwöschter..

@anyany also mit dem Budget findsch sicher öbis und wenn dir nur die türere gfalle (so si mir fraue halt) denn gang is Dütsche gohs chaufe, ig ha au mi Kleid vo dört und ha für mis Eddy K umgrechnet 1900 zahlt (no ohni Unterrock und umenäh.) Ig weiss nid was es i dr Schwyz choschtet aber denk es isch scho es stück billiger in DE. Guet für mi ischs halt wirklich nöcher is Dütsche as uf Züri. Aber chasch jo mol luege im Wicky, denk finde wirdsch sicher öbis.

21.01.13 13:08
sabrinella 

Re: Bräute 2013

jo hesch du de normal zahlt oder mit paypall? also ich glaub maches so kaufe sehrsch mol eis oder nur wenig sache und de rest de wenn ich gseh wie dwahr usgseht was meine der?

no en anderi frog:
düend ihr gäst aschireb emit jedem es schildli oder möche ihr das ned? wel ergendwie findis zmteil doof aber uf desi siite glich guet was meine der?

21.01.13 13:20
elea 

Re: Bräute 2013

@sabrinella, glaube mer hends erst grad för es paar täg em andere 2013ner thread (kein chat, nome frage ond antworte) devo gha wie mers machet wegem gäscht aschribe. so wini mi mag erennere maches vorallem die wo vell gäst hend, die met den chlinere hochzite ned. musch mol det go luege was mer gschrebe hend!

21.01.13 13:23
valey 

Re: Bräute 2013

Hey sabrinella

Mer mached kei namesschildli. Mer send zwar vel lüt aber find das ned so schön wenn all lüt "agschrebe" send :)

21.01.13 13:26
elea 

Re: Bräute 2013

hey valey! het sech dini sorg ums blaue chleid weder echli gleit?

 1 .. 561 .. 1120 1121 1122 1123 1124 .. 2441 .. 3757
langsam   schaffe   wirklich   natürli   Zeremonie   richtig   bearbeitet   irgendwie   himbeer   einfach   Kollegin   eigentlich   Problem   gspannt   vorallem   Hochzit   eigentli   natürlich   schnell   Zuletzt