Bräute 2013 |
|
1 .. 563 .. 1123 1124 1125 1126 1127 .. 2442 .. 3757
|
|
|
21.01.13 21:29
nabucca
|
Re: Bräute 2013
sabrinella Ich habe bereits zweimal was bei light in the box bestellt.ich war sehr zufrieden.die lieferung war tadellos.das kleid wie auch das bolero sehr schön verarbeitet.ob schuhe bestellen auch sinn macht?ich hätte schöne hochzeitsschuhe gesehen.
|
|
|
|
22.01.13 07:48
toluwunicht registriert
|
Guete Morge zäme
Je nachdem werd ich dann auch mal bei LitB bestellen. Die Sachen sind ja super günstig dort!
Momentan sind wir an nichts dran... Nächste Woche werden wir mal unsere Einladungen drucken und dann die Tage darauf alle verschicken. Jooooo.... Und dann müssen wir irgendwann noch die Namensschilder (für auf den Tisch und zum anstecken) basteln. Hmmm... Was müssen wir noch machen?? Ach ja, Sa in 1 Woche kommt die Visagistin das erste Mal vorbei zum Probeschminken und Frisur machen. Da freue ich mich schon extrem drauf! Und im März haben wir noch das Probeessen und die Besprechung mit der Floristin und die Besprechung wegen der Deko. *freufreufreu*
Wir ihr seht haben wir alles andere als Stress momentan. Dabei sind's "nur" noch 5 Monate auf heute genau...
|
|
|
|
|
|
22.01.13 08:23
Lusnicht registriert
|
@snet Wow welch schönes Geschenk Da würde ich mich auch sehr freuen!!!
|
|
|
22.01.13 08:27
elea
|
@snet, gester esch sosolala gsi. i ha mega lang nüt verzellt well si so vell zverzelle gha het. ond wosi mer de verzellt het dass si weder met erem ex zeme cho esch, hani denkt dasch e guete zitponkt. de hani ere gseit dassi verlobt be. si het mer den gratuliert ond s nöchste wosi gseit het esch gsi "jo en anderi kolegi vo ere het sech au grad verlobt etc." ond de hani gseit dass mer em september werde hürote. ond de esch si baff gsi. si de so" was ehr hütotet em september???" ond ich so"öhm jo, i verlobig lauft ide regel of en hochzit use " ond si denn so "jo verlobig heisst jo no nüt, me cha jo au lang verlobt si! krass dass ehr hürotet!!" i ha de nochegfrogt, ond ebe eri ander kolegin wo sech grad verlobt het, die het ebe ned vor grad z hürote, die send jez halt mol echli verlobt. s loschtige esch gsi, d velobig het si ned gschockt, aber woni ere gseit ha dass mer das johr hürote esch si absolut baff gsi! si het de chlii vo erere kolegin verzellt ond de hani nöm gross öpis vo mer verzellt
jo of all fäll esch das scho loschtig ned, es geht so vell wo sech verlobet aber gar ned d absecht hend z hürote (ha selber 2 kolegin wo verlobt gsi send, aber hürote hettes nie wele). hmm, wösse die echt ned was e velobig bedütet
wow snet, das esch jo mega grosszögigi! super!!!! freu mi grad för de!!! :)
|
|
|
22.01.13 08:36
Lilly4
|
guete morge mitenand, ich meld mich au mal wieder ich hoff es gaht eu allne guet!?
also mir sind im moment a mehrere sache, ring ussueche, uf s guet zum druck am warte und dänn werdemers afangs feb. verschicke, dänn hämer no en termin bi eusere djane, min schatz no weg sim azug, probeesse weg dä torte und wasi chli im internet am schneugge bin isch haarschmuck
@elea: wenn dini kollegin nöd viel vom hürate haltet, muesch ja au nüm gross mit ihre drüber rede, sie wür ja sicher uf dich zuecho falls sie glich neugierig wird was so lauft etc. ... aber guet dass sie es jetzt weiss, vorallem wenns e gueti kollegin isch ... aber meh au nöd, suscht bisch nur wieder enttüscht vo ihrne reaktione lieber dis glück mit däne teile wo au grad i däm glück sind, dänn verletzisch au du niemert! chan ja au si dass sie nur eso tuet als ob sie nüd vo däm haltet, als schutz ... will sie halt inere unschöne situation isch, obwohl, jetzt isch sie ja glich wieder mitem ex zäme, UF JEDEFALL wür ich sie uf dich zuecho lah was das thema betrifft isch glaubs am beschte ...
liebi grüess
|
|
|
|
1 .. 563 .. 1123 1124 1125 1126 1127 .. 2442 .. 3757
|