| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 563 .. 1123 1124 1125 1126 1127 .. 2442 .. 3757
21.01.13 15:55
elea 

Re: Bräute 2013

@snet jo i hamer eifach agfange öberlegge wasi ere sell antworte. wel ebe s letschtmol beni baff vor ere ghocket ond ha ned gwösst was sege ond em nachhinein hani mi ab mer selber ufgregt dasi ned sofort gseit ha dass de sproch jez ned nötig gsi wer. i be ned sehr schlagfertig drom muessi mi emmer em vorus of alles vorbereite

21.01.13 21:29
nabucca 
Re: Bräute 2013

sabrinella
Ich habe bereits zweimal was bei light in the box bestellt.ich war sehr zufrieden.die lieferung war tadellos.das kleid wie auch das bolero sehr schön verarbeitet.ob schuhe bestellen auch sinn macht?ich hätte schöne hochzeitsschuhe gesehen.

22.01.13 07:41
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zäme

aso light in the box fendi au guet.. ha au scho bstellt, d war hani ennert 1 woche gha und alles super gsi..

:D


suscht wie laufts bi eu?? a was sender so dra?

22.01.13 07:48
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Je nachdem werd ich dann auch mal bei LitB bestellen. Die Sachen sind ja super günstig dort!

Momentan sind wir an nichts dran... Nächste Woche werden wir mal unsere Einladungen drucken und dann die Tage darauf alle verschicken. Jooooo.... Und dann müssen wir irgendwann noch die Namensschilder (für auf den Tisch und zum anstecken) basteln. Hmmm... Was müssen wir noch machen?? Ach ja, Sa in 1 Woche kommt die Visagistin das erste Mal vorbei zum Probeschminken und Frisur machen. Da freue ich mich schon extrem drauf! Und im März haben wir noch das Probeessen und die Besprechung mit der Floristin und die Besprechung wegen der Deko. *freufreufreu*

Wir ihr seht haben wir alles andere als Stress momentan. Dabei sind's "nur" noch 5 Monate auf heute genau...

22.01.13 07:52
Bow 

Re: Bräute 2013

Oh das goht jo vorwärts bi euch, toluwu
Also bi eus isch im Moment e Planigspause
Mir föh denn im Früehlig a Besprechige mit em Resti, Caterer, Fotografin und DJ zmache.
Und denn luege mir au no weg de Blueme...

22.01.13 08:03
valey 

Re: Bräute 2013

das isch so schön z ghöre wies bi eu so lauft :))

mer hend jez euses probeesse dure isch echt soo fein gsi :))

und mer hend scho die erste reaktione zu de iladige becho
ha so freud... es paar hends ebe ned gwüsst das mer hürotet und die send soo erfreut gsi die iladig becho :D
hehe..

jez am samstig gohni med mine bridesmaids go sueche weg ehrne kleider...
und nächst woche hemmer besprächig med em pfarrer

22.01.13 08:18
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Na, wie liefs gestern Abend?

@Tolowu: Wir heiraten in 80 Tagen und machen momentan auch gar nix mehr. Eigentlich haben wir diese Hochzeit sowieso mehr oder weniger in 4 Wochen (um Weihnachten) rum fixiert und alles gebucht. Ich brauche eigentlich nur noch ein hübsches Jäckchen (hab gleich 4 von Zalando bestellt) für mein Kleid und muss mein Kleid noch einnehmen und kürzen lassen. Namens- oder Tischkärtchen haben wir nicht... Und natürlich an den Schmink- und Frisurentermin gehen.

@Me: Wir haben gestern schon das erste Hochzeitsgeschenk bekommen von einem unserer Elternteile. Es war mega grosszügig, ein Geldbetrag im 5-stelligen Bereich. Wow, ich kann es immer noch nicht fassen!

22.01.13 08:23
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@snet
Wow welch schönes Geschenk Da würde ich mich auch sehr freuen!!!

22.01.13 08:27
elea 

Re: Bräute 2013

@snet, gester esch sosolala gsi. i ha mega lang nüt verzellt well si so vell zverzelle gha het. ond wosi mer de verzellt het dass si weder met erem ex zeme cho esch, hani denkt dasch e guete zitponkt. de hani ere gseit dassi verlobt be. si het mer den gratuliert ond s nöchste wosi gseit het esch gsi "jo en anderi kolegi vo ere het sech au grad verlobt etc." ond de hani gseit dass mer em september werde hürote. ond de esch si baff gsi. si de so" was ehr hütotet em september???" ond ich so"öhm jo, i verlobig lauft ide regel of en hochzit use " ond si denn so "jo verlobig heisst jo no nüt, me cha jo au lang verlobt si! krass dass ehr hürotet!!" i ha de nochegfrogt, ond ebe eri ander kolegin wo sech grad verlobt het, die het ebe ned vor grad z hürote, die send jez halt mol echli verlobt.
s loschtige esch gsi, d velobig het si ned gschockt, aber woni ere gseit ha dass mer das johr hürote esch si absolut baff gsi! si het de chlii vo erere kolegin verzellt ond de hani nöm gross öpis vo mer verzellt

jo of all fäll esch das scho loschtig ned, es geht so vell wo sech verlobet aber gar ned d absecht hend z hürote (ha selber 2 kolegin wo verlobt gsi send, aber hürote hettes nie wele). hmm, wösse die echt ned was e velobig bedütet


wow snet, das esch jo mega grosszögigi! super!!!! freu mi grad för de!!! :)

22.01.13 08:36
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge mitenand, ich meld mich au mal wieder ich hoff es gaht eu allne guet!?

also mir sind im moment a mehrere sache, ring ussueche, uf s guet zum druck am warte
und dänn werdemers afangs feb. verschicke, dänn hämer no en termin bi eusere djane, min
schatz no weg sim azug, probeesse weg dä torte und wasi chli im internet am
schneugge bin isch haarschmuck

@elea: wenn dini kollegin nöd viel vom hürate haltet, muesch ja au nüm gross mit ihre drüber
rede, sie wür ja sicher uf dich zuecho falls sie glich neugierig wird was so lauft etc. ... aber
guet dass sie es jetzt weiss, vorallem wenns e gueti kollegin isch ... aber meh au nöd, suscht
bisch nur wieder enttüscht vo ihrne reaktione lieber dis glück mit däne teile wo au grad
i däm glück sind, dänn verletzisch au du niemert! chan ja au si dass sie nur eso tuet als ob sie
nüd vo däm haltet, als schutz ... will sie halt inere unschöne situation isch, obwohl, jetzt isch sie
ja glich wieder mitem ex zäme, UF JEDEFALL wür ich sie uf dich zuecho lah was das thema betrifft
isch glaubs am beschte ...

liebi grüess

 1 .. 563 .. 1123 1124 1125 1126 1127 .. 2442 .. 3757
natürlich   richtig   Problem   Hochzit   Zuletzt   irgendwie   eigentlich   schaffe   vorallem   himbeer   eigentli   einfach   wirklich   bearbeitet   Kollegin   natürli   gspannt   Zeremonie   langsam   schnell