| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 564 .. 1126 1127 1128 1129 1130 .. 2444 .. 3757
22.01.13 10:34
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ooh snet das hört sich sehr traurig an ...
ich wünsche euch viel kraft und alles gute + das es (wenn
es für euch vom zeitpunkt her wieder passt) sofort einschlägt!

22.01.13 10:48
elea 

Re: Bräute 2013

aso i gsehs au chli so dass för me hürote nüt met chender ztue het! i hürote us liebi!
mer wend aber beidi emol chender, aber momentan grad nonid... mer hend gseit mer warte of de perfekt moment womer bedi wösse dass mer chend wend. ond mer versueche eus ned vom alter oder lo zstresse... was eus aber echli beschäftig esch, dass es halt ned sofort klappt ide meischte fäll. mer hend e koleg de üebt set 2 johr... aso probiere mer das ganz echli locker zgseh. wet aber vor de hcohzit definitiv d pille ned absetze. ha doch das türe chleid ned kauft dassi nächetene ned ine passe
mer hend eus scho öberleit ob mer de nöchst johr oder so eifach d pille mol wend absetze ond luege was passiert! aso eifach echli lo druf acho, aber ned gezielt probiere es baby zmache!
aber ebe velecht merke mer de imene johr dass mer denne gar nonid parat send...
jo mer lönds echli of eus lo zue cho ond loses of euses buchgfüehl...

22.01.13 11:00
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
findi e super istellig wo dir heit
E Kollegin vo mir het immer gseti, i wott weni 30gi bi chind ha... u de hets haut nid grad glängt und ihres wunschkind isch es jahr speter uf d wält cho. Aber die het churz vorem 30ischte Geburi fasch düredräiht wäge däm! Klar chani verstah dass wemer chind wott s truurig isch wenns nid ischlat. Aber solang mer doch no so jung isch sött mer sech doch säuber nid so stresse?

22.01.13 11:22
elea 

Re: Bräute 2013

@lus
i ha früehner au emmer denkt met 28i wetti mami si! aber ebe d gschecht vo eusem koleg het eus zeigt dass mer mönd versueche das zneh wis de chont!
er ond sini frau hend gross verchöndet dass si nome hürote well si sofort es chend wend. ond de hets halt ned klappet (bes jetzt ned) ond du merksch wie die 2 sech of das fixiere. si send set 2 johr nöm ed ferie gange well si chönt jo schwanger werde ond de chönt si jo nöm flüge.
ond mer hend eus fest vorgno eus ned so of das zfixiere! wie eifach oder schwer s denne werd esch weder en anderi frog.
aber i denke obi jetzt met 28i oder met 32i s erste chend bechome, esch jo ned so wechtig... so chame deför nochli länger spare... ;)

22.01.13 11:42
Bow 

Re: Bräute 2013

Ou das find i au immer ganz schlimm wenn sich Lüt so uf das verstiefe. I hoff ganz fest, dass i mol nid so bi wenn mir denn am üebe si. I glaub es isch e Tüfelschreis, je mehr me sich es Chind wünscht, desto mehr fixiert me sich uf de Wunsch. Alles dreiht sich nur no um das Thema und denn klappts erscht recht nid.
Ha e Kollegin die het sich nach 2 johr umeprobiere e Golden Retriever kauft, und 2 Mönet nachdem si de Hund gha het isc si schwanger gsi
Bi eus wirds in absehbarer Zit kei Baby geh. Mir si immer e chli am umeluege für ne Huus und i hoff dass das bald mol konkreter wird, damit mir euser "Nestli" endlich hei

22.01.13 11:55
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
I kenne ou öpper, die hei rächt jung ghürate und hei eifach eis ziel gha: Chind!! S het u het nid klappet u nach lange untersuechige isch uscho, dass är unfruchtbar isch.... Trurig
I hoffe, dass - wenns bi üs de so wit isch - igs ou relativ ruhig cha agah

@Bow
öich wünschi für d Hussuechi vieu Glück s isch es schöns gfüeu, sini eigete vier wänd z ha!!

22.01.13 11:58
elea 

Re: Bräute 2013

jo meistens klappets jo denn au wenn me sech nöme so druf verstiift... denke sobald me d pille absetzt denkt me de secher amigs "ou hets jetzt echt igschlage?" aber ebe me set no anderi sache em lebe ha wome sech cha druf freue. ebe das paar woni kenne, die hend extra zöglet ine grlösseri wohnig ond het sech avo chender-secheri möbel zuetue. ond si het of alles verzechtet wo emne baby chönt schade (alkohol ond diversi lebensmittel). si het au scho agfange eres arbeitspensum abezschribe ond sie hend au es neus auto kauft damte meh platz hend för es baby ond de chenderwage ets. gotte ond götti hends au scho usgsuecht ond informiert. ebe wie scho gseit, si send nonid emol schwanger....
das esch genau das. ond s domme esch au, dass si natürli alli emmer froge (natürli ned bös oder met absecht) obs jetzt de scho klappet het! dasch ganz trurig... :(

wie gseit me weiss jo nie wie me de selber met dere situation omgoht aber i wet onbedengt probiere e chüele chopf zbewahre...

22.01.13 12:16
Rebella 
Re: Bräute 2013

Mer wärdend nach em Hochziit, dänn mal afo üebe.
Müänd au mol luege wemer id Flitterwuche gönd. Han dänn kai Lust, falls es grad würd i schloh, chotzend d`Flitterwuche z verbringe.
Bi eus esch`s sicher halt au vom Alter her es Thema, nümm z lang z warte.
Will mir sind so ehrlich und hend gseit, mir hürotet, will mer Chind wend. Suscht muesch definitiv nöd hürote. Will bisch ja nume de deperti. Zahlsch meh Stüüre etc.
Das isch mini und mim GG sini Meinig.

22.01.13 14:12
valey 

Re: Bräute 2013

Mädels

macht öpper vo eu eigendli au Wedding Cams? :)

22.01.13 14:23
Bow 

Re: Bräute 2013

Was meinsch: die Fotiapparät wo de chasch selber gstalte? Die mache mir nämlich au
Wo bstellsch se du?

 1 .. 564 .. 1126 1127 1128 1129 1130 .. 2444 .. 3757
langsam   natürli   Kollegin   schnell   vorallem   Zeremonie   eigentli   schaffe   einfach   bearbeitet   eigentlich   richtig   Zuletzt   wirklich   natürlich   Hochzit   gspannt   himbeer   Problem   irgendwie