| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 565 .. 1128 1129 1130 1131 1132 .. 2445 .. 3757
22.01.13 15:47
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ich kann denen leider nicht wirklich aus dem weg gehen... wir arbeiten in einer abteilung.

ich mache seit 12.01. metabolic balance. aber wirklich verstehen tu ich's noch nicht.

22.01.13 16:59
Braut2013 

@ Toluwu: Sind ja echt doofe Weiber. Ich tippe aber auch auf Eifersucht Möchten wohl auch gerne abnehmen oder heiraten oder einfach glücklich sein.

@ schwanger werden: Ich finde das toll, dass ihr alle den Vorsatz habt locker zu bleiben Ich habe etwas Angst, dass mir das nach der HZ nicht mehr gelingen wird..ich möchte schon sehr lange Kinder und nun da wir nach 12 Jahren Beziehung heiraten, ist schon ein wichtiger Grund dafür, dass wir bald Kinder möchten (natürlich heiraten wir auch aus Liebe, aber wir haben uns ja 12 Jahre auch ohne Ehe geliebt ). Wir werden sofort nach der Hochzeit mit üben beginnen..und ich hoffe natürlich, dass wir nicht Jahre auf unser kleines Wunder warten müssen. Weiss nicht, was ich tun soll, dass ich mich dann nicht zu sehr darauf versteife...

22.01.13 17:32
Manokasa 

Toluwu
Ach so wiiber gits eifach immer.. hani au scho müesse kennelerne.. Am beste mer ignorierts au wenns schwer isch!

Eiwägkameras
Wärdet mir au ha! Ich finde die so härzig! :)

Frage
Hend ihr bi eure Location au eh Mindestkonsumation? Ich han gad d Bestätigung übercho das mir mind. CHF 4000.- konsumiere müend. Isch ja an sich nid viel aber wemer den nur 20 persone sind glaubi nid das mer so viel usgabe hend.. Wie isch da bi eu?

22.01.13 17:33
valey 

Aso bi eus heds au en mind. Kondumation
Da mer aber öppe 100 lüt send hemmer die meh als übertroffe hihi

22.01.13 17:42
elea 

@braut
jo wennd jetzt scho mega vell anes chend denksch de werds schwerig das locker zneh wen ehr de nömme verhüetet. aber lueg doch eifach dass denne sache i dim lebe hesch wo di ablenke. am afang grad nach de hochzit de hesch secher nochli öpis ztue met dankeschärtli. ond denne chasch jo mol schöni ferie oder so plane. musch der eifach denke, je lockerer dass es chasch ne, je entspannter esch din körper. was natürli en schwangerschaft extrem begönschtigt!
probier dasses ned dis lebe bestemmt! es geht gnueg bisell wo das nach hende los gange esch...

@mindeskonsumation:
nei hemmer gar ned. bim esse esch jo de priis vorher scho klar ond getränk werde eifach so vell verrechnet wimer bruche. aber wie gseit, e minderskonsumation hemmer ned (gott sei dank)

22.01.13 17:51
Braut2013 

@elea: ich weiss, dass es zum schwanger werden deutlich besser wäre, wenn man entspannt drangehen könnte und sich nicht versteift. Nur ist es nicht einfach sich nicht zu versteifen, wenn man es sich unbedingt wünscht. Ich bin auch in der Situation, dass ich wahrscheinlich meine Arbeitsstelle wechseln würde, wenn ich jetzt wüsste, dass es noch 2 Jahre dauert bis wir Kinder haben können..wenn ich dann aber denke, es könnte ja doch sein, dass ich schon bald schwanger bin, dann möchte ich nicht jetzt auf Stellensuche und dann Einführungszeit an einem anderen Ort..das würde dann auch alles nicht passen. Ist eine schwierige Situation - denn ich sehe es ja realistisch und weiss, dass es durchaus mehrere Monate oder Jahre dauern kann bis es einschlägt..Aber ich kenne doch auch viele, die gleich in den ersten 3 Monaten üben schwanger wurden..wenn man es im Vornherein wüsste, wäre es einfacher..tja, so ist das Leben.

@ Mindestkonsumation: hmm, gut Frage..das wüsste ich jetzt gar nicht..gehe davon aus, dass man das uns schon gesagt hätte

22.01.13 18:48
MsJenaya 

Wir werden auch gleich nach der Hochzeit loslegen mit dem Kinder kriegen. Wir wollen das einfach so und es stimmt für uns. das heisst noch lange nicht, dass wir bloss wegen dem Kinden kriegen heiraten. Wir wissen ja nicht ob es klappt und wenn nicht, dann ist das eben so.

22.01.13 21:01
LucyLu 

Meld mi aumal wieder

@ mindestkonsum: mir händ en mindestkonsum aber kei Mieti womer zahle münd. Nimm aber ah de mindestkonsum werdet mer locker knacke.

Ha mal ä Frag:
mim Schatz sini Eltere händ bereits Ihzahlt fürs HZ Gschänk. Mir händ ja ä HP mitere Wunschliste mit so verchiedene Sache womer chan Schenke, u.a. en Ahteil as Mietauto. Ich has den vo de HP ä Meldig becho dass de Gsamtbetrag fürd Mieti zahlt worde isch. Juhuiiii. Jetzt aber d'Überraschig; es sind 200.- weniger überwiese worde als de Gsamtbetrag ursprünglich Ahgäh worde isch uf de HP. Verstöhnd mich nöd falsch, mir freued ois sehr über de Zuestupf aber söllemer glich öpis säge oder s'lah? Bin ächli hin und her grisse vorallem händs min Schatz und sin Papi na dävo kah am Teelefon vom Totalbetrag, evtl. händs es ja nur falsch ihgäh bim überwiese. Söllemer warte oder öpis säge?

22.01.13 22:16
Mime 

@LucyLu: Ig würs aspräche... wenn si jo scho drüber gredet hei, de wei si nech jo offesichtlich dr ganz betrag zahle, oder nid? u de ischsne sicher nid rächt, wenns de mou einisch sött usecho, dasses äbe glich nid aues isch gsi.

22.01.13 22:28
LucyLu 

Danke Mime, ja sie händ gseit sie heget grad de ganz Bertrag überno. Denke au das gschietste isch sie druf ahzspreche....

1 .. 565 .. 1128 1129 1130 1131 1132 .. 2445 .. 3757
Zuletzt   bearbeitet   natürli   Zeremonie   eigentli   schaffe   irgendwie   Problem   natürlich   schnell   himbeer   Hochzit   vorallem   wirklich   richtig   Kollegin   einfach   langsam   eigentlich   gspannt