| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 567 .. 1131 1132 1133 1134 1135 .. 2446 .. 3757
23.01.13 09:39
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea... z glichä het mini Mam o gseit... bi aber öppä z dopplätä vor Carrie

23.01.13 09:48
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo zämmä

@sanis
Wow mega schöni Föteli.... und au dis Portraiföteli, ha mir di ganz anderscht vorgstellt:-)

@valey
Ig verstand dini Kollegine cht au nid, vorallem wenn de no bi de Eltere wohnsch, chasch echt hammer spare, aso am Geld liegts sicher nid. Ig finds schad dass es fründe git wo eim eigentlich wichtig si und denn i dene Moment nid drbi si, aber es isch halt eifach so mengmol. Ig ha au es chlises Polterteam wo en organisiere, wer will mitcho dörf, aber bestimme die die 4! Ha ihne au gseit, ig will eifach dass es für si alli 4 stimmt (klar vordergründig für mi, aber mir ischs egal öbs ei Dag isch oderübers WE fuht zgoh) do mir si am wichtigste si, was dr Rest meint isch mir egal, ig weiss dass sis so mache dass es mir wird gfalle, allne chasch es nid recht mache, aber zum zu dinere Kollegin zrugg zcho, het denn si nid vo afang a denä gseit, dass sis z tüür findet oder chunnt si jetzt eifach so hindedri?

Polteröbe: gits bi euch scho konkreteri Plän?

@me: im Moment ha ig grad gar kei Lust zum öbis für d HZ zmache oder z Plane.. ha nur am Sunntig chli Tischdeko gchauft. zum einte d Tischkärtli, und denn die Lampeschirmli, die muess i denn no chli dekoriere mit Swarovskis.
Gester het dr Pöstler glaub au denkt ig sig chaufsüchtig... Ha grad 4 päckli im Briefkaste gha... Mini Buttons für in Brutstruss udn die für d Bridesmaids und denn no Deko fürs Zivile (Gartelichter)

23.01.13 09:52
valey 

Re: Bräute 2013

elea,
nei aso das denki ned das sie mühe hed das ich hürote, sie isch erst 19ni und hed au en fründ und so... sie isch chli i de usgang phase und so, denkt a nüt fests..
das denki scho ned...
es isch eifach ehre s geld ned wert für es wochenend neumet goh mit eus allne...

sie goht amigs eher lieber med kollege in disco statt med eus go esse od so...


aber sie hed det im oktober emmer gseit sig guet für sie
und jez wos hend welle definitiv sache reserviere seit sie ebe das ehres mami seit das sies ned cha leiste..

23.01.13 09:58
elea 

Re: Bräute 2013

@valey, guet wenns ere s geld ned wert esch ond s ere npt usmacht dass si de polterobe verpasst, de chasch ned gross öpis mache. de verpasst si de tolli obe halt.

aber deför dass si am samschtig ned cha go chleider ussueche gehts eigentli ke erklärig....

ah oke jo nei wenn si no so jong esch de eschs secher ned das. cha aber au grad s gegeteil bedüte, das ere das ganza hochzits züg no absolut nüt seit ond au ned cha nochvollzieh wie wechtig dass der das esch!?!?!

@sanis! haha s dopplete vode carrie! aso au dopplet so cool!

@schmetterling, i ha momentan chli e planigs pause vode hochzit. ned das es mi aschisst, aber weis grad gar ned was no erledige. s meischte chani de erst nachem gspröch metem restaurant ondd e floristin mache ond das esch erst im juni... s einzige woni vorher cha mache, send shcueh chaufe, öberlegge was för ieder sele gspellt werde, iladige ond luege dass mi frönd de öpis zom alegge het förd hochzit...

23.01.13 10:12
valey 

Re: Bräute 2013

jaaa ich denke es isch scho so das ehre das ned so interesiert und weis ned wie wichtig das isch
finds eifach schad...

:(

schmetterling cool hesch d sache becho send all guet?? :D

23.01.13 10:19
elea 

Re: Bräute 2013

jo valey, wennds för se anschinend ned wechtig esch onds ere au ned so vell bedütet. machts de öberhaupt no senn dass si zo dine bridesmaids ghört? aso ned bös, aber du hesch jo gseit die andere hange sech mega dri ond organisiere ond helfe.. ond si jo gar ned....

23.01.13 10:24
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh nei valey, das isch aber e blödi Situation... ich find chasch sie halt nöd dränge, aber muesch au für dini Freud denke und das halt eifach dureziehe... isch halt härt, aber wenn sie's eso wett chasch au nüd mache. Schad... so Sache schlönd denn grad ufd Motivation, verstahni voll und ganz.

Wenn mär scho bim Polterabig sind... ä chlini Frag id Rundi... min Fründ und ich hend sehr viel gmeinsami Kollege, Fraue und Männer, darum hemmer lang gstudiert wie mär das söllet mache und sind uf d Idee cho, dass mär eifach ein Polterabig chöntet mache mit allne Fründe zäme... findet ihr das blöd?

23.01.13 10:28
Lilly4 
Re: Bräute 2013

poltere:
mini fründinne und ich machet sogar polterferie wenn scho denn scho
min gg au mit sine beschte kollege! so chaner nomal so richtig t sau use lah, mir natürli
genau so

emma:
das muess nur für eu stimme, für mich würs jetzt nöd in frag cho zäme öpis z mache ... mir
händ au viel gmeinsami fründe, t fraue sind dänn mit mier und t männer mit ihm, so passts!

23.01.13 10:29
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

da ig chli ä gsplittätä Fründeskreis ha und eh nid so uf ds klassisch poltärä mit spili und so stah... hani eifach div. Mädels Usgeh abätä mit minä grüppäli planät... ässä, trinnkä und tanzä!...

23.01.13 10:34
valey 

Re: Bräute 2013

elea, das hani mer emfal gester au überleit
weisch sie well nedmal debi si und "wett" sich nedmal de polterobe leiste für mich
und ich mach ehre suscht emmer gschänkli und alles und sie hed mer nie was geh sit ich sie kenn
und ich ha gseit i würd de bridesmaids au s kleid zahle... und wonis gseit hed hend all gseit ohh mega lieb danke und alles und sie nüt.. und sie nemmt sich nedmal d zit zum med eus go luege
und letsch woche hemmer all zeme no im internet kleider agluegt und sie hed lieber am handy töggeled

weis au ned

i ha sie extra gfrogt ob sie well sie mueses säge i zwing sie ned wen sie kei lust hed
de hed sie gmeint sie hed lust, ich sell ned eso sache säge und so

ja aber was weli säge? ja de lömmer bisch nümm mini bridesmaid? ufff



aso ebe die andere send bi mer es weekend glaubs am organisiere sett überraschig si hehehe :D nemmt mi wunder



Emma, das mached no vel das frau und maa med de kollege zeme polteret :D wenn ehr das toll findet würdis so mache :D

 1 .. 567 .. 1131 1132 1133 1134 1135 .. 2446 .. 3757
Hochzit   Zuletzt   Kollegin   himbeer   natürlich   schaffe   vorallem   wirklich   eigentli   schnell   gspannt   irgendwie   Zeremonie   bearbeitet   eigentlich   natürli   Problem   einfach   langsam   richtig