Bräute 2013 |
|
1 .. 567 .. 1131 1132 1133 1134 1135 .. 2446 .. 3757
|
23.01.13 09:39
Sanisnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@elea... z glichä het mini Mam o gseit... bi aber öppä z dopplätä vor Carrie
|
|
|
|
23.01.13 09:48
schmetterling84
|
Hallo zämmä
@sanis Wow mega schöni Föteli.... und au dis Portraiföteli, ha mir di ganz anderscht vorgstellt:-)
@valey Ig verstand dini Kollegine cht au nid, vorallem wenn de no bi de Eltere wohnsch, chasch echt hammer spare, aso am Geld liegts sicher nid. Ig finds schad dass es fründe git wo eim eigentlich wichtig si und denn i dene Moment nid drbi si, aber es isch halt eifach so mengmol. Ig ha au es chlises Polterteam wo en organisiere, wer will mitcho dörf, aber bestimme die die 4! Ha ihne au gseit, ig will eifach dass es für si alli 4 stimmt (klar vordergründig für mi, aber mir ischs egal öbs ei Dag isch oderübers WE fuht zgoh) do mir si am wichtigste si, was dr Rest meint isch mir egal, ig weiss dass sis so mache dass es mir wird gfalle, allne chasch es nid recht mache, aber zum zu dinere Kollegin zrugg zcho, het denn si nid vo afang a denä gseit, dass sis z tüür findet oder chunnt si jetzt eifach so hindedri?
Polteröbe: gits bi euch scho konkreteri Plän?
@me: im Moment ha ig grad gar kei Lust zum öbis für d HZ zmache oder z Plane.. ha nur am Sunntig chli Tischdeko gchauft. zum einte d Tischkärtli, und denn die Lampeschirmli, die muess i denn no chli dekoriere mit Swarovskis. Gester het dr Pöstler glaub au denkt ig sig chaufsüchtig... Ha grad 4 päckli im Briefkaste gha... Mini Buttons für in Brutstruss udn die für d Bridesmaids und denn no Deko fürs Zivile (Gartelichter)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23.01.13 10:29
Sanisnicht registriert
|
da ig chli ä gsplittätä Fründeskreis ha und eh nid so uf ds klassisch poltärä mit spili und so stah... hani eifach div. Mädels Usgeh abätä mit minä grüppäli planät... ässä, trinnkä und tanzä!...
|
|
|
|
|
1 .. 567 .. 1131 1132 1133 1134 1135 .. 2446 .. 3757
|