| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 567 .. 1132 1133 1134 1135 1136 .. 2447 .. 3757
23.01.13 10:53
elea 

Re: Bräute 2013

@valey

log, du schenksch ere es chleid ond si röits geld uszge för din polterobe... dasch ned oke!!! es goht jo wörkli ned dromm werr wemm me schenkt aber es muss doch echli usgleche si... ond anschinend machts ere ke freud dini bridesmaid zsi ond der dröckts nome ofd stemmig... hock doch mol met ere zeme (elei ond seg ere, dass dus gfüehl hesch dass es si ned so interesiiert. ond ddas sig au oke för dech. seisch ere dass das akzeptiersch aber dass es eso denn wenig senn macht das si brutjongfere esch. ond sis dini hochzit als gast meh chan gnüsse wenn si kei verantwortig dreit! das esch absolut ned bös, nome ehrlech!! wel ebe esch doch ned oke dass si euch d freud nemmt eso!!! seled doch nome die helfe wo au wörkli wend!!!!

@emma, nei i fende das gar ned blöd wegem zeme poltere! be generell der meinig jede sell so mache wis ehm gfallt! i wet zb ke polterobe. i ha minere TZ gseit i wönsche mer en Obe elei met ere ond coole esse ond wiiberfelme ond dezue chli martinis! meh bruchi gar end för mis glöck ;)
min frönd esch au ned so fan vo polterobe, er werd de eifach met kolege i usgang go suufe. aber ned ergend speli oder sosch speziell öpis. eifach normale usgang :)

23.01.13 11:03
valey 

Re: Bräute 2013

jaa sie isch halbe hässig worde wel ich gfrogt ha ebe ob sie würkli well die ufgab ha ich zwing sie ned und wenn sie ned eso lust hed isch das ok für mich..
de hed sie ebe gseit spinnsch und so sicher ned..

chan ja schlecht sege, los musch nümm mini bridesmaid si..


weisch die andere hends ehre au gseit ebe sie hegi gseit sie chunt und alles und sie isch bridesmaid sie sett scho debi sie
de hed sie ehne gseit ja sie redet mit mir ich werd das verstoh





jaa bi mer sends scho es weekend am mache med flug glaub??
findi scho bez vel eigendli..

min schatz werd au nur go ässe

23.01.13 11:06
Rebella 
Re: Bräute 2013

Thema Polterobe:
Uf en typische Polterobe mit Spieli uns so hani nämli nöd würkli Bock.
Bi mir esch halt au s`Problem, dass ich vor allem Manne i mim engere Kollegechreis han. Und darum wird ich wahrschenlech en gmischte Obe mache.
Zerst gmüetlech go ässe und dänn Party mache.
Us em Grund mueni au luege, das ich und mis Schätzi 2 verschiedni Täg ussuechend.

23.01.13 11:08
elea 

Re: Bräute 2013

@valey
ond wend dini andere bridesmaids scheck zom met ere rede! ond de seisch du aber de andere bridesmaids wie du fühlsch. wel du cha desi au ned sege dass dus de scho ok fändsch!

23.01.13 11:45
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja, also ebe mir hend eus au ehner es feins Esse und denn Usgang vorgstellt, aber ebe alli zäme, sprich mir beide und all eusi Kollge, Mädels & Jungs... muess doch eifach en luschtige Abig si und ich han au nöd würkli Bock uf Spieli und halbe nackt ide Stadt Sache müesse verkaufe :D

23.01.13 12:40
ma84ma 

Re: Bräute 2013

Polterabend:Mer mache o e gmeinsame, so richtig autmodisch met gschirr verschlo :-)
ner hei mer no e einzelnä, aber das werde e gmüetliche obe met mine ladys gä..

Liebi Grüess
ma84ma

23.01.13 16:15
maza 

Re: Bräute 2013

Hoi mitenand...
Ich tuen mich jetzt eifach mal dezue schalte... Han mich mal chli dur eue Tread duregläse. Ich han mich eigentlich zerst nöd wele amelde, aber langsam bruchi glaub doch zwüsched dure en Ort woni chli chan Frage stelle oder Tipps hole....
Mir hüratet im Oktober und sind jetzt uf Location-Suechi fürs Fest, was sich jetzt irgendwie chli schwierig gstaltet, vor allem weg mir und mine Vorstellige. Wie sind ihr da vorgange das ihr uf eui Traumlocation gstosse sind? Die Ort wo mir würed gfalle sind entweder viel ztür(so ala Feusisberg) oder denn kenn ich öppert wo grad vor churzem det ghürate hät... Ich bin langsam chli am Aschlag mit dem ganze Gesueche. Und das isch ja erst de Afang

So, das wers vor erst vo mir...

Grüessli Maza

23.01.13 16:31
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hoi Maza

i welär region suächsch de?

23.01.13 17:19
maza 

Re: Bräute 2013

Region Züri. Mir wohned im Züri Oberland und hüratet in Rappi und möchtet eigentlich nöd no Stunde fahre....

23.01.13 21:01
elea 

Re: Bräute 2013

Hallo Maza

jo das forum esch super zom Tipps hole ond met andere Brüt zplaude wo ide gliche situation send.

aso muss suege bes jetzt han ich d location-suechi au als s schwerigste empfonde.
me het vorstellige wis sell si etc. aber entweder gehts das gar ned, sesch z tüür oder scho usbuechet!

i ha natürli wie die meiste vell em internett gluegt, aber ergendeinisch weiss me fang nöme welli suechbegreff bi google ige ;)

i has de eso gmacht, dassi mim mami, minere Schwimu-in-spe ond es paar kolegin ond so gseit ha was i mer vorstelle ond gseit si selle chli ome lose oder omefroge...
ond de send relativ schnell es paar gueti idee cho!

di meischte hend mega freud gha wenns weder en location gfonde hend ond hend mer gern gholfe!

i wörds au mol eso probiere! weisch plötzli weiss kennt velecht e arbeitskolegin vonere fröndin oder so öpis tolls!

aber ebe das esch so schwerig, ond vorallem wenn me d location het chame au alles anderi festlegge. oni ort esch s schwerig öpis zplane!!

i hoffe das helft der echli! ;)

 1 .. 567 .. 1132 1133 1134 1135 1136 .. 2447 .. 3757
himbeer   natürlich   vorallem   Hochzit   schaffe   natürli   irgendwie   langsam   bearbeitet   Kollegin   Problem   gspannt   richtig   einfach   Zuletzt   eigentli   wirklich   schnell   eigentlich   Zeremonie