| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 569 .. 1135 1136 1137 1138 1139 .. 2448 .. 3757
24.01.13 10:23
valey 

Re: Bräute 2013

sabrinella log do hani was gfunde
http://www.heelsoff.com/

ich mache im WC au so kürbli
chaufe denn wahrschinli im ikea so körbli und bastles denn sälber :)

24.01.13 10:26
maza 

Re: Bräute 2013

elea
Dini Antwort hät mi grad chli beruhigt, ich han scho gmeint ich spinni langsam wäg de Location.

Ich bin au ständig am google und han fängs nüm gwüsst wasi scho aglueget han und was nöd und bin tusig mal ufem gliche glandet....
Zum Glück händ mir geniali Trauzüge. De Trauzüge vo mim Fründ isch es riese organisationstalent, also han ich gester grad es Mail useglah gester und er isch grad aktiv worde und hät mer jetzt nomal ganz viel Link gschickt. Mal luege.
Eigentlich händ mir ebe es Resti gfunde in Dürtne wo eus sehr gfallt, aber ich bin nöd sicher ob ich mit em Rum zfriede bin wos det hät. S'Esse isch aber de hammer det und d'Inhaber au!! Isch halt ehner "chli" und privat. Min Fründ findet de Rum aber super und wür sich sofort für das entscheide... Aber mir Fraue natürlich wieder

Mona
Ja es git scho no es paar Sache i de Umgebig, aber nüt wo mich ebe vom Hocker haut.

Also was ich im Fall wärmstens chan empfehle isch s'Restaurant Sternen in Wangen bei Brüttisellen. De Rum det isch de HAMMER, müend mal uf de HP go luege. "Leider" hät aber det de Kolleg vo eus ghürate vor 1.5 Jahr, drum chömer de nöd au no neh. Suscht hetti das Lokal sofort gnoh!!

Manokasa
Ich wott ebe s'esse nöd unbedingt au no in Rappi mache, sonder nach em Apero Rappi verlah. Darum chömed für mich die Restis nöd so in Frag. Wie viel Lüt sinder denn? Was ich hammer find in Rappi-Jona isch d'Villa Aurum (muesch mal go google). Det händ aber nur 40 Platz, drum chunt das für eus au wieder nöd in Frag (mir sind meh bim Esse).

Mir hüratet ebe "nur" standesamtlich, drum hämer eus fürs Schloss Rappi entschiede, damits glich nochli öppis Märlihafts hät. Übrigens hüratet mir am 4.10.

valey
herzigi Rähmli

wo vo händ ihr nur immer die super idee? ich bin sooooo nöd kreativ

24.01.13 10:30
Mona83 

Re: Bräute 2013

hihi maza ich bi au nöd kreativ. :-) frög mich au immer was diä lüt da inä dä ganz tag machäd, diä sind all immer am bastlä und so. aber ich glaub ich verzichtä uf zuu viel schnigg schnagg bi dä hochziit will ich kän mi zwenig us und chan mi da sust nur vertuä. :-)

das isch au min gedankä gsi mit rappi verlah nachem apero. will find amel än ortswächsel no guät sust chunsch vo eim apero zum nächste. :-) bi üs isches zwar nur uf pfäffikä aber easy.

mir hüratet am 15. Juni

24.01.13 10:31
sabrinella 

Re: Bräute 2013

geill valey danke veel mol wie chasch die det gnau bstelle? goht ebe ned:-(((

hmm die sind de hammer:-)))))soo schön:-)

24.01.13 10:34
sabrinella 

Re: Bräute 2013

mona83 das het nüd zdue das mer schüsch nüd zdue het!!!im gegeteil, aber das isch öbis wo mer sich druffroid und wo ei tag ish, drum döf mer sich wohl au voll is zügs setze und stürze!!!!
und wenn mer halt en Märli hochziit wett muess halt au veel schnig schnag ha wie du seisch!!!!!aber het sicher nix zdue das mer ned oder nüd zdue het!!me nimt sich halt die ziit gern!!!!!!!!!

24.01.13 10:34
Nemo 

Re: Bräute 2013

@valey und sabrinella:
ich han au so chörbli, zuesätzlich no es chörbli mit flip flops. die wo ich jetzt han, hani au vonere ehemalige hz brut usem forum . sie hät die vorig gha und häts mir grad mitem chörbli verchauft.
die vo heels off hani au aglueged, aber sie sind meeeeeeeeeeega tür. zahlsch 103 pfund für id schwiz. das isch mer denn doch zviel gsie für so en gag...aber sie sind mega!!!
han no paar anderi siete aglueged, aber au recht tür. es git sogar sötigi wot chasch personalisiere uf dis HZ!! mega cool!!!

24.01.13 10:36
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Maza
Villa Aurum kenni, aber gfallt mer nid so.. Also de standort.. :(

Was haltet ihr vonre Hochziit am Fritig? Also es wür erst am 17.00 ahfange, wills ja eh nachttrauuig isch.. Ich chan mi nid so defür begeistere aber mini Location het nur no zwei Fritig frei :(

Sabrinella
Für was bruchsch den du flipflops? :P

24.01.13 10:37
Nemo 

Re: Bräute 2013

sie hät alle sin grüen gha. jetzt mueni s'chörbli eifach no umspaye oder nimm es anders und umd flip flops hät sie so grüeni bändeli gha, dîe dueni denn mit rote ersetze...

24.01.13 10:38
sabrinella 

Re: Bräute 2013

nemo: wo hesch de desi Flipflops gseh??? ich find das soo super wel ich wer au immer froh wens settig hätte:-)))

Monokasa: die bruchi für ufs WC wenn de einte oder andere dame füess weh düend das sie i flipflops chöne istige und de mit denen de obe chöne rocke und tanze!das ke schmerze hend:-)))

24.01.13 10:39
maza 

Re: Bräute 2013

Ja Pfäffikon bini mer au no am Überlege. Irgendwie weissi sälber nöd so genau wasi wott Wott doch eifach en schöne Rum, mit schöner Deko, es söll chli elegant sie aber muen au nöd grad wie imene Märli sie.

Sabrinella, ich find das super, wänn ihr eu zit für das nämed. Zit hetti scho au no aber idee
Letztendlich muen ja jedi die Deko ha wo ihre gfallt....

 1 .. 569 .. 1135 1136 1137 1138 1139 .. 2448 .. 3757
schaffe   Kollegin   Zuletzt   Zeremonie   schnell   vorallem   eigentlich   langsam   natürlich   wirklich   gspannt   Hochzit   richtig   himbeer   einfach   Problem   bearbeitet   natürli   irgendwie   eigentli