| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 570 .. 1138 1139 1140 1141 1142 .. 2450 .. 3757
24.01.13 11:07
Nemo 

Re: Bräute 2013

he he, das isch genau so eis wieni gmeint han

aber isch doch guet wenns eu gfallt und das mit de mandle findi au no cool!! so verschiedeni...hmmmm, sicher fein!!

24.01.13 11:10
Manokasa 

Re: Bräute 2013

He Valy

Findi mega schön die Rose, passt zu thema Märli!

Ich glaub ich muss chärzli oder so was als gastgschenk ha, damer ja bi cherze schii hüratet :P

24.01.13 11:15
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ohh d Rose isch uu hübsch Valey, ich verstahn dich... wirds au us Tradition eso mache, isch halt eifach so, dass mini italienische Verwandte das erwartet...mir hend eifach glueget dases öpis isch wo mär wieder chan bruche. Mir hend eus jetzt für es Glas entschiede, wo mit verschiedene Mandle gfüllt isch (Tiramisu, Kaffi, Schoggi, Erdbeer etc.) und obe druf ä farbigi Rose oder Masche het, im Gläsli chan mär denn ä Kerze dri tue oder suscht öpis... aber irgendwie ghörts halt dezue :)

Nemo: klar machts jede wie ers will, ich finds ä mega cooli Idee und bin mir ganz sicher, dass dini Verwandte mega Freud werdet ha :)

24.01.13 11:19
sabrinella 

Re: Bräute 2013

mer möcxhe au t raditionel!!!!

mandle ineme schachterlli und dezue en fläschestöpsel miteme herzstei drufe!!so us kristal!!kind bechöme es böxki mit sache drin!!!!

24.01.13 11:26
valey 

Re: Bräute 2013

jaa ich ha die rose no süess gfunde...

besser als so riesegrossi sache wos i dem lade gha hed.. hehehe..


am Zivile gehts für jede no es chlises Schächteli mit zuckermandle i versch. blautöön :)

Datei-Anhänge
66.JPG 66.JPG (25x)

Mime-Type: image/jpeg, 141 kB

24.01.13 11:28
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mir MÜSSTET eigentlich au no viel, vorallem MÜSSTEMER au no lüüt ilade ...
aber händ vo afang a gseit das mer nur die lüüt werdet ilade wo eus au am
herze ligget und ebe nöd, will mer halt muess ... so isch es au mitem reschte,
am afang chli erschrocke, aber jetzt händ sie sich dra gwöhnt bini
uh froh!

als gaschtgschänk wirdi en selbergmachte limoncello mache ime herzige gläsli
(herzform) mit eusne näme, datum und tuube druf ... uh süess, für t fraue
hani dänkt chund dänn no en zuesatz und ebe, für t chind würi gern au
no öpis, aber weiss gar nöd recht was, glaub muess eifach mal in toys, go luege
was es so hät !?

24.01.13 11:28
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

So jetzt chum i endlich au mol drzue wieder zum schriebe...

@Gastgschenkli
Also mir hei au schächteli mit Mandle dinne (dank dr Valey weiss ig jetzt, dass es ndi nur die zuckermandle git sonder mit schoggi und gschmäcker.. mi Kollegin bsorgt mir denn die in Italie) ishc bi uns au Tradition (mis Grossmami isch us em Elsass) denn mach ig aber no mit gummiherzli für d kinder und ev. für d Männer.. das lueg i no...
Denn wett ig seifeli selber mache in dr Form vo dr Fleur de Lys.

Bonbonieri: im Elsass mache si das au, ig find jetzt das vo dir Valey mol sehr schön.. so uhre und züg gfallt mir nid.. aber so Fläschestopper oder Öffner find ig au e super gschänk. das cha meh bruche...

24.01.13 11:29
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lilly

Du chönntisch ja für d Ching säubr ä sirup machä - de chasch di glich fläschli bruchä wi für di erwachsnigä... und Sirup machä isch überhoupt kei häxärei...

24.01.13 11:31
Lilly4 
Re: Bräute 2013

stimmt sanis! gueti idee ....

24.01.13 11:33
valey 

Re: Bräute 2013

Lilly fend das mega cool med em Limoncello :)) aso ich hed mega freud has ebe mega gern vorallem selbergmacht :))

Ja und das med em Sirup wär voll süess :))

 1 .. 570 .. 1138 1139 1140 1141 1142 .. 2450 .. 3757
wirklich   einfach   natürlich   Hochzit   Kollegin   natürli   eigentlich   Zuletzt   vorallem   Problem   eigentli   schaffe   himbeer   richtig   schnell   gspannt   langsam   Zeremonie   irgendwie   bearbeitet