@Gaschtgschänkli Auso mir hei i däm sinn keis gschänkli... aber mir hei äs Candy Buffet wo sich jedä darf äs Säckli mit hei nä wenär wot...
Damit mit dä chöschtä nid usartät hani eifach i dä umligändä Brockästubä auti gross imachgläser zämägsammlet... und z buffet wird de ufämnä bartresä ufbout... mit houzschnitzu und rotä rosäblätter und de di gläser druf...
zuäsätzlich zu dä Imachgläser hani de no 2-3 grossi offni Gläser (gseh fasch us wi überdimensionierti Cognac Gläser)... het für die ca. 20 Gläser ungefährt 35.- koschtät und mir fingäs ersch no stylisch...
und da mir nid mega türi Säckli hei wöuä choufä oder la machä hani eifach Zelfoan Säckli kouft und de bi smartphoto la chläber mit Fotos machä... und di hei mir itz uf d säckli kläbt...
merci. für üs stimmt so sehr... äs gseht cool us - isch zwäckmässig und isch irgendwiä glich individueller aus irgend ä ikea vasä woni när niä mehr bruchä und shco gar nid ir 20fachä usfüährig...
itz wetti äbä mim grosi no ihri risä bonbonierä abläschälä für d Marshmelows dri... aber is het chli angscht ds si kaputt geit...