| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 571 .. 1140 1141 1142 1143 1144 .. 2451 .. 3757
24.01.13 12:16
valey 

Re: Bräute 2013

Hihi jaa die hani au gseh xD

24.01.13 13:12
elea 

läck hend ehr weder gas ge höt am morge

@maza, do beni froh weni di chli ha chöne beruhige! be aber au selber froh dass es ned nor mer eso gangee sch wege de location! wod location mol gstande esch, hani s füehl gha i ha scho d helfti gmacht (haha stemmt natürli ned, aber be so erliechteret gsi!
wege dem ruhm wod der ned secher besch. musch de halt no denke met deko chame sehr vell mache! ond wenn de no stuhlhusse oder so hesch ond es paar blueme geht das denk secher toll us! aber bi eus eschs au so gsi, i be mega onsecher gsi ond mi frönd hetti grad zuegseit... :)

@manokasa, i fende s fest am fritig eigentli ok, au wels jo erst ab e 5ne esch. aber i hett s gfüehl, das de die ganz hochzit zchorz esch. aso weisch ide regel esch jo das öpis wo meereri stonde goht. nomitag,obe ond denn id nacht ine. i hetti echli sgfüehl das "min"tag denne zchorz esch oder zschnell verbi goht!

24.01.13 13:37
maza 

finde die idee mit dem Candy-Buffet mega cool... Ich glaub das ziehn ich au in Betracht Han das no nie gseh....

elea, ja gäll... Dmänner sind sich immer grad sicher und chönd sich grad entscheide. das mitem dekoriere stimmt scho, sProblem isch nur, dass de rum mit sine Farbe chli dominant isch. Das heisst, mer hät nöd viel Farmöglichkeite zum dekoriere. Ich denke aber, dass vor allem Stuehlhusse definitiv würed öppis usmache!
Muesch mal luege, das wer de Rum:

sonne-duernten.ch/ihr-fest-in-der-sonne/

24.01.13 13:45
Lilly4 

danke valey

t zitrone werdet extra vo sizilie igfloge
mal luege ob ich das ane bring !?

24.01.13 13:45
valey 

so coool

schaffsch sicher hehehe

24.01.13 14:04
valey 

hahahahahahaha

lueged mal, seli mini Bridesmaids so ikleide??

Datei-Anhänge
1a.jpg 1a.jpg (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 87 kB

24.01.13 14:09
elea 

@maza
jo wend stuhel husse hesch gseht de ganz ruhm scho total anderst us. momentan send d stühel sehr dominant! wen die de wiis send esch das mega schön! ond d vorhäng send jo nome e chlie farbtopf. ! do chasch guet no en anderi farb dezue neh!
ond die blumedeko ade vorhäng chame jo weg ne, ond de chönes det es wiises band drom due! ond nomol gsehts besser us! gseh do sehr vell potential i dem ruhm em fall! da chame met wenige handgreff brutal verändere! aso wens esse super esch de wördi do zueschloh!! ;)

24.01.13 14:10
Lilly4 

hahahahahahaha
häsch eigentlich nomal mit dinere kollegin chöne rede? hoff sie
kriegt sich wieder i, vorallem findis uh nett vo dier dass du ihne
s chleid zahlsch, isch ja au nöd selbschtverständlich und das choschtet
sie scho mal nüd, nur bitz ziit ... was eigentlich selbschtverständlich
wär wenn sie e gueti kollegin vo dier isch! ich persönlich hät uh freud!
mini kollegin hüratet im 2014 und sie hät scho gseit, mier beschte
fründinne müend dänn all s gliche chleid alegge und ich chans chum
erwarte bis mers dänn chönd go ussueche

24.01.13 14:13
valey 

hahahahahha müesst glaub lache wenn all so agleid wär hahahah

ja die ander nei die hed eifach gmeint sie hed jez eifach kei geld zum am polterobe debi si und wegem kleid gohni jez me dde anderne 3 und ha ehre gseit wen mer öppis fended wo eus gfallt chaufemers eifach und sie mueses de eifach alegge..

24.01.13 14:31
Nemo 

@valey: das wär ja de brüller¨!!

@maza: mini fründin hät au dehte ghürate und sisch mega schön gsie! mer chan viel us dem rum mache!! und s'ässe isch hammer dehte!!

1 .. 571 .. 1140 1141 1142 1143 1144 .. 2451 .. 3757
himbeer   eigentli   schaffe   Hochzit   eigentlich   irgendwie   wirklich   schnell   gspannt   bearbeitet   natürlich   langsam   einfach   vorallem   Kollegin   Zuletzt   Problem   richtig   Zeremonie   natürli