| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 573 .. 1143 1144 1145 1146 1147 .. 2452 .. 3757
28.01.13 07:56
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zäme

hoffe ehr hend es guets weekend gha
was isch so das weekend HZ mässigs gloffe bi eu? was stoht ah?

mer hend am mittwoch s gpröch med em pfarrer zum trauing bespräche

hender das scho gmacht?

lg

28.01.13 08:02
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Morge Zäme

Ha es guets WE kah, hochziitstecnisch nöd viel glofe: sind gester 2,5h bim schnieder gsie wegem Ahzug für min Schatz. Händ Soff usgläse und d'Mass gno. Jetzt bini gspanne wie das wird

Hüt oder Morn gömer na is Reisebüro ä Offerte go ihole für oisi Flittis. Mir tünd ja nöd Kirchlich hüratet sondern händ ä Freii Renerin, das gspröch mit ihre (ca. 4-6h) isch uf de April gsestzt.

Lg

28.01.13 08:07
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo zäme
Mir hei am Wucheändi d Charte usegläse womer de aus Iladige wei. I ha de afange chli am Text afa schribe, aber no nüt würklech konkrets.
Am SA Abe isch d Kollegin z Bsuech cho wo hobbymässig suuuper schöni Föteli macht. Si wird de d Föteli mache für uf d Iladigscharte. Si het soo luschtegi Ideene gha Mir hei fang öppis im Oug womer wette, aber verrate duenis no nid. Mir müesse zerscht luege öb mers chöi umsetze
U das Wucheändi isch de bi üs d Mari Natal dranne.....

28.01.13 08:50
Nemo 

Re: Bräute 2013

morge ladies!!!

ich han das weekend gschaffed...also picketdienst i mim zimmerli im spital verbacht.... han aber mis laptop debie gha und denn hani chöne fliessig wiederemal alli online shops durstöbere und suscht no sache schneugge

hz mässig isch die wuche super. han am frietig no d'musteriladig übercho und sie iscch genau so wie mir sie eus vorgstellt händ!! jupiii!!!
am mittwuch händ mir s'gspröch zum s'menu bespreche, huuuiii, freu mi scho mega! endi februar denn s'gspröch mit djane und denn am 8.3 pizzaässe mit mim ehemalige klavierlehrer, wo eusi trauig denn mitem klavier begleitet! oooohhh, ich han so freud dass er das macht! und ich freu mich scho sooooo ufd auge vo mim schatz wenn ich zum forest gump lied inelaufe!! er findet das piano stuck u schön und mega emotional, aber er weisses nöd, dass es denn das wird sie
denn hämmmer nachem ringtusch yiruma und nacher zum uselaufe die toten hosen: an tagen wie diesem!

28.01.13 08:50
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hei Lus, tönt ja spannend bi dir, hoffe ihr chönnts so umsetzte wie ihr denket. Viel Glück!

28.01.13 08:55
Bow 

Re: Bräute 2013

Wow Forest Gump gfallt mir au meega Das chani aber nid neh wil e Kollegin vo mir zu dem ghürote het.
Jetzt hei mir eus für Gold Dust entschiede zum inelaufe und für e Uszug: you're the first the last my everything
Derzwüsche spielt d Schwöster vo mim Fründ 2 Musikstück, weli miesse mir aber no genau bespreche. Freu mi riesig, endlich nimmt das Ganze e chli Forme a

28.01.13 09:03
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Nemo super das bi eu so vel lauft :)) freut mi au mega das jez öpper gfunde hesch wo klavier spellt..

isch voll schön Forrest Gump :))

und Bow Gold Dust isch au wunderschön :)


Ich werde bi "At Last" vo Etta James inelaufe :) und Schluss Lied bi eus werd "Love" si :)
http://www.youtube.com/watch?v=IpMkidNsf34

28.01.13 09:12
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Morge zämä!

Forest Gump Losses gad zum erste mal, so schön! Ich han eigentlich ganz klassisch zu Canon in D mit Gitarre inelaufe, aber muss nochli überlege!

Mir hüratet jetzt wohl glich am Tag.. Macht alles eifach eifacher.. Han hüt 2 Termin bi Locations und eis binre Kapelle!

Vale
Bi eus chunt de Pfarrer morn fürs gspröch! Love findi au super! :P

28.01.13 09:14
Nemo 

Re: Bräute 2013

hey die stuck sind aber au alli sehr cool!!! gfalled mer alli sehr guet!
ich bin hald en absolute fan vo yiruma, darum muen river flows in you eifach sie! und es isch sooooo emotional....ich gseh mich jetzt scho hüle wie en schlosshund!!

es isch sooooo schön

http://www.youtube.com/watch?v=7maJOI3QMu0

28.01.13 09:16
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge zäme

also mir sind das wuchenend a eusne iladige gsi und dänn hämer no chli
t adressene vo dä gäscht usegsuecht so das mer dänn bereit sind
zum verschicke ... aber vielne werdemers au persönlich übergäh! und suscht
stönd au no viel sache bevor bi eus, die wuche werdemer es stuck torte
chöne probiere nöchscht wuche wird min gg sin azug ussueche,
t ring wämer bstelle und dä termin mit dä djane hämer au no ...

s gspröch mitem pfarrer wird erscht im mai si (3 mönet vor dä kirchliche trauuig)
und au s gspröch ufem standesamt ...

ich bin eifach froh wenni entlich mal weiss wer alles chund, wenni die def. ameldige
han, dänn chani im detail wiiter plane!

die wo zivil und chirchlich hüratet, was händ ihr eigentlich so für chleider für s
zivile?? ich wür ebe gern eher öpis schlichts welle, aber weiss nöd was, bin
mer irgendwie nöd sicher ob das dänn z wenig si wird will i dä chile hani
scho es mega pompöses chleid ...

 1 .. 573 .. 1143 1144 1145 1146 1147 .. 2452 .. 3757
gspannt   eigentlich   schaffe   Zuletzt   Problem   natürlich   bearbeitet   wirklich   himbeer   schnell   eigentli   irgendwie   Kollegin   richtig   natürli   Hochzit   Zeremonie   langsam   einfach   vorallem